Vice Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Blir vel unbannet igjen ganske kjapt. Er ikke permanent ban etter det jeg har hørt. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Får opp beskjed, banna grunnet aimbot... Aldri cheata i noe som helst spill de 20 årene jeg har spilt... Fant ut at noen i italia (?) har spilt på kontoen min for ett par måneder siden, bytte selvsagt passord osv og regnet med at alt var OK. Er det noe som henger igjen fra det? Isåfall burde det være grei skuring å se at det ikke er jeg som spiller, da jeg ikke akkurat er plassert i Italia... Noen tips generelt? Har så klart sendt inn ticket til even balance Å fått svar fra even balance... De lagrer ingen info ang det som skjer når man blir bannet, å kan heller ikke fortelle akkurat når det vistnok ble cheata... 220 timer med BF4, en haug på BF3 + MOH warfighter rett i dass Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Får opp beskjed, banna grunnet aimbot... Aldri cheata i noe som helst spill de 20 årene jeg har spilt... Fant ut at noen i italia (?) har spilt på kontoen min for ett par måneder siden, bytte selvsagt passord osv og regnet med at alt var OK. Er det noe som henger igjen fra det? Isåfall burde det være grei skuring å se at det ikke er jeg som spiller, da jeg ikke akkurat er plassert i Italia... Noen tips generelt? Har så klart sendt inn ticket til even balance Å fått svar fra even balance... De lagrer ingen info ang det som skjer når man blir bannet, å kan heller ikke fortelle akkurat når det vistnok ble cheata... 220 timer med BF4, en haug på BF3 + MOH warfighter rett i dass Bra det er sommer nå da Lenke til kommentar
daruu Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Joda, forsåvidt greit det. Får inderlig håpe at BF1 IKKE bruker punkbuster møkket da...! Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Juksepaver (og de som lager cheats) vil alltid finne løsninger. Så det kommer vi nok ikke unna. Men punkbuster gjør det vel ikke akkurat enklere for dem? Du må passe på passordet ditt mann! Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 Overwatch folka ligger jo MILEVIS foran alle konkurenter på håndtering av cheatere, så du trenger ikke forsvare late selvskap bare fordi de ikke er villige til å spytte penger inn i anticheat (ref bf/cs osvvvvv) Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Tilbud på Battlefield 4 https://www.origin.com/no-no/store/buy/battlefield-4/pc-download/base-game/standard-edition?referringsite=battlefield&_ga=1.7426225.2053907911.1452897132 45kr for Standard Lenke til kommentar
€tt@n Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Hvis det er noen som har mottatt en Battlefield 1 Alpha key som ikke kan benytte seg av den er jeg evig takknemmelig for å få den ^^ Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Jeg fikk mail fra EA i kveld med Bf1 closed alpha key Nøkkelen er fast til emailadressen, så den kan ikkje gies bort Below, you’ll find a code to redeem in Origin. Please note: This code is specifically for your account, so do not share this with anyone. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Må være en feil, jeg har ikke fått Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Er det slik invite ser ut? http://imgur.com/GuNeDKN Kjenner jeg ble sjalu på deg.... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Visste ikke engang at de hadde hatt signup for Alfa... Lenke til kommentar
€tt@n Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Jeg fikk mail fra EA i kveld med Bf1 closed alpha key Nøkkelen er fast til emailadressen, så den kan ikkje gies bort Below, you’ll find a code to redeem in Origin. Please note: This code is specifically for your account, so do not share this with anyone. Faen så irrit... Har vel godt over 2500 timer med bf siden jeg begynte med bf3. Har også meldt meg på bf insider for lang tid siden.. Har ikke fått noen e-post Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Joinet Nizz1 litt før han stakk. ^^ Er ufattelig moro å spille BF1. Synd at det ikke er open-alpha. Har mange kamerater som jeg spiller utrolig godt med, teamwork messig. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Visste ikke engang at de hadde hatt signup for Alfa... Det var nytt for meg også Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Signet meg også opp for closed alpha, men ingen mail her desverre Har nå heldigvis Overwatch å spille, så da skal jeg vel klare å vente på Betaen. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Er det helt random hvem som får alpha Key? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Er det helt random hvem som får alpha Key? Blir vel umulig for oss å vite. For meg virker det som at det er helt random, men vi vet aldri hvilke parametere EA har. De har sikkert enkelte "filtre" på spillerbasen (for å få litt variasjon), men innenfor de som er det random. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Laget en egen tråd om BF1 her. Litt dårlig med tid i dag, men skal oppdatere førsteposten etterhvert. Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 (endret) Fikk beta invite nå kl niii! ;D magisk alpha*** Endret 5. juli 2016 av Lixxon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå