Mr.Duklain Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Enig, jeg leste bare ikke alt inne på siden. En DLC koster jo ofte 120kr per stykk når de kommer ut så, premium prisen var helt ok, Lenke til kommentar
arcticviking Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 gikk for premium enormt mye å laste ned, holdt på i evigheter nå. Lenke til kommentar
mna Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 65gb eller no. Ilu min 10mb linje i slike tillfeller... Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 (endret) Gikk du for premium? Så ikke dette før nå jeg, men alle DLC's til BF4 og Hardline skal gis bort gratis utover sommeren for å holde liv i spillene (til BF5 kommer). http://battlelog.battlefield.com/bf4/news/view/dig-in-to-battlefield-4-dragons-teeth/ Redigert: Åja... Koster bare 125,- nå ja Nei da er det vel like greit å gå for Premium med en gang, så slipper du å vente Endret 5. mai 2016 av Knutgrus Lenke til kommentar
arcticviking Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 (endret) betalte 179,- det er jo billig for mange timer spilling. har ikke tid å vente nei, vil jo spille NÅ ikke spilt på pc siden battlefield2 kom ut, så begynner å bli noen år siden. byggde ny pc forleden dag så litt gøy å teste med bf da håper i5 3.2ghz skylake, gefore 970 og 16gb ram holder da. Endret 5. mai 2016 av arcticviking Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 betalte 179,- det er jo billig for mange timer spilling. har ikke tid å vente nei, vil jo spille NÅ Ja, selvfølgelig! Jeg så feil på Digital Deluxe og Premium jeg. håper i5 3.2ghz skylake, gefore 970 og 16gb ram holder da. Det holder nok i massevis Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 (endret) Ja, selvfølgelig! Jeg så feil på Digital Deluxe og Premium jeg.Du kan trøste deg med at du var ikke alene Endret 5. mai 2016 av Mr.Duklain 1 Lenke til kommentar
arcticviking Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 (endret) Dær hadde man spilt første runde ?etter flere år med fps på playstation, så var dette uvant,men gøy! Vet hva helgen skal brukes til?? Endret 5. mai 2016 av arcticviking Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Er litt små lei BF4, men spiller det nå og da selv etter 1000 timer ingame. Kan vel si at det har hvert verdt pengene når man klarer å spille det såpass mange timer, å fremdeles spiller det. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Er på 1100 timer selv jeg, spiller litt i helger bare. Men synes det er knakandest moro lell. Det er klart en rager litt innimellom, men stort sett moro så lenge det ikke blir for mye! Lenke til kommentar
arcticviking Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 får melding : Battlefield 4 - Night Operations Expansion pack required på flere av serverne jeg prøver å gå im på?? Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 (endret) får melding : Battlefield 4 - Night Operations Expansion pack required på flere av serverne jeg prøver å gå im på?? Det har kommet 3 kart i tillegg til alle dlc'ene. Disse er gratis, men du må likevel gå inn i origin og "bestille" de. Vet ikke om du kan bruke linken her eller om du må søke dem opp i origin. Men klikk "kjøp" (selv om det er gratis) og "gå til kassen". Etterpå kan du laste dem ned. Night Operations Community Operations Legacy Operations Om du må inn i origin er det bare å søke på disse navnene. Tungvint løsning, men det er da gratis Endret 6. mai 2016 av Knutgrus Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Men hvis han/andre spiller PS4 så hadde EA litt problemer med utrulling av denne DLCen så får man ikke lastet den ned på PS-Store så må man kontakte EA support så fikser de det kjapt Bare et lite tips Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Kjekt å vite Var vel snakk om PC for arcticviking. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 (endret) Ja var litt trett når jeg skrev det i natt, så glemte å se på brukernavnet . Men ja var derfor jeg skrev han/andre. Med andre mente jeg de som spiller BF på PS4 som jeg gjør Endret 7. mai 2016 av Mr.Duklain 1 Lenke til kommentar
arcticviking Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 noen tips til gode servere? ikke sett noen norske. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Er jo litt generelt spm da, jeg spiller kun HC, og kun Rush. Mine favoritter, aktive admins, greie regler og somregel folk på;http://battlelog.battlefield.com/bf4/servers/show/pc/3739223a-50aa-4913-bebd-5eea0d1c5888/3-FISHKI-NET-RUSH-SNIPER-limit-3-gamed-de/http://battlelog.battlefield.com/bf4/servers/show/pc/76228f5b-00c7-4c80-ba4e-300c5626b862/LSD-RUSH-HARDCORE-MAX-TIX-NO-MORTAR-SNIPER-LIMIT-no-rules/http://battlelog.battlefield.com/bf4/servers/show/pc/dcb7c1cd-f74b-47be-899c-3a4e27c684b9/Niskalaukaus-K-18-No-FLIR-IRNV-90-Hz-Rush/ Lenke til kommentar
arcticviking Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 jeg liker conquest best selv, ikke sett noen norske på de serverne jeg har vært på. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. mai 2016 Del Skrevet 19. mai 2016 (endret) Free Battlefield 4 Final Stand DLC ..for those of you that don't already own it, you can now download the Battlefield 4 Final Stand DLC for free on all platforms. The offer only lasts until May 24th so, if you plan on grabbing it, you should do so by then. Endret 19. mai 2016 av Nizzen 1 Lenke til kommentar
daruu Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Får opp beskjed, banna grunnet aimbot... Aldri cheata i noe som helst spill de 20 årene jeg har spilt... Fant ut at noen i italia (?) har spilt på kontoen min for ett par måneder siden, bytte selvsagt passord osv og regnet med at alt var OK. Er det noe som henger igjen fra det? Isåfall burde det være grei skuring å se at det ikke er jeg som spiller, da jeg ikke akkurat er plassert i Italia... Noen tips generelt? Har så klart sendt inn ticket til even balance Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå