Lakrisbåt Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Kjøpte meg et sånn short cut kit til DMR, men ser ikke at det er skjedd noe. Er det sånn at en kun får våpene, og ikke alle siktene etc. ? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Tror det bare er våpen ja. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 (endret) Noen andre som har gjennomført dette: lluminati Easter Egg - Battlefield 4 Secret Camo ? Litt av et prosjekt, men er kanskje verdt det i slutten, for min del så har jeg alltid likt den camoen i fra CTE. Det er egentlig den eneste camoen som virkelig syns og skiller seg ut. Det at den også er "usynlig" for FLIR / thermal fra både scopes, tanks, heli etc er jo også skikkelig gull. Endret 28. desember 2015 av Bendorama Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Enda en assignment som jeg aldri kommer til å gjennomføre. Greit at DICE har easter egg på enkelte brett, men det burde ikke være så håpløst vanskelig å få til at ingen gidder å gjennomføre det. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Hvis du tar jobben får du si ifra på tidsbruk sånn cirka, kanskje man gidder gjennomføre det en gang. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 (endret) Tok vell en times tid, fikk hjelp til å oversette morsekoden, men folk bruker Apper til både android og IOS til dette. Er ikke håpløst en plass, er faktisk skikkelig mange som holder på med dette oppdraget fortiden, akkurat som med panthom bow. Syntes det er kjekt og kult at de legger til litt ting som faktisk ikke alle får ved å bare åpne en kiste midt på et brett. Endret 28. desember 2015 av Bendorama Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Noen har altfor mye tid Lenke til kommentar
kremt Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Tok vell en times tid, fikk hjelp til å oversette morsekoden, men folk bruker Apper til både android og IOS til dette. Er ikke håpløst en plass, er faktisk skikkelig mange som holder på med dette oppdraget fortiden, akkurat som med panthom bow. Syntes det er kjekt og kult at de legger til litt ting som faktisk ikke alle får ved å bare åpne en kiste midt på et brett. Føltes sikkert skikkelig bra når alle fikk buen bare ved å åpne en kiste Du holdt vel på timesvis med det. Sugde skikkelig gjorde den også den buen. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Ser ikke helt forskjellen på en time til å låse opp en camo eller bruke et time på metro for å ranke up eller låse opp ting til våpenet. Om du har tid til å sitte forran pc`en så har du vell i bunn og grunn "alt for mye tid" uansett Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Holdt på lenge med å få buen ja, men det var veldig kjekt å få det til, var en utrolig kjekk opplevelse i spillet å være med ned i det rommet også, både stemningen, rommet og musikken. Så var definitivt verdt å ta den gamle måten. Man blir jo lei spillet til tider, og da er det kjekt med avbrekk som disse! Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Tenker på dem som bruker ferdig oppskrift. Tenker heller på dem som tegner opp kart og leter seg frem til disse knappene. Hvordan finner en tilfeldigvis ut om knappen inni treetet på en plass en ikke kommer seg til for fot. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 (endret) Tenker på dem som bruker ferdig oppskrift. Tenker heller på dem som tegner opp kart og leter seg frem til disse knappene. Hvordan finner en tilfeldigvis ut om knappen inni treetet på en plass en ikke kommer seg til for fot. Det er jo blant annet et par større youtubere som er med på disse jaktene, men de setter opp egne servere også har de et stort team med folk som blir med på jakten, går nok mange uker eller måneder i arbeidstimer tilsammen om man teller per enkelt person. Jeg syntes det er litt stilig å se hvordan de samarbeider og finner resultater sammen. Starter som regel med at noen finner et hint på et brett, så er det bare å sette igang den massive jakten etter flere hint og skatter. Endret 28. desember 2015 av Bendorama Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Greit nok om det bare hadde vært et camo, men her får du faktisk et camo som gjør deg usynelig for alle som bruker flir eller irnv sikte. Er helt greit at DICE lager easter egg, men når man får en kjempe fordel av å fullføre det, så synes jeg det blir litt feil. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Haha, shiiiet! Jeg har lyst på, men må inrømme jeg på ingen måte har ressurser til og få dette til. Lenke til kommentar
MuffinMatt Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Ok, har begynt å skjønne litt mer nå ift. Origin og litt klønete system for å få inn expansion packs etter å ha skaffet premium. Men i listen finner jeg kun Community, Night og Legacy pakkene. Er Naval og China allerede aktive? På server-listene finner jeg nemlig aldri China eller Naval maps O.o Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 (endret) Greit nok om det bare hadde vært et camo, men her får du faktisk et camo som gjør deg usynelig for alle som bruker flir eller irnv sikte. Er helt greit at DICE lager easter egg, men når man får en kjempe fordel av å fullføre det, så synes jeg det blir litt feil. Enig. Skal uansett prøve meg på denne assignmenten når jeg kommer hjem fra Danmark på Fredag, men det blir litt for dumt å gi ut camo som denne, slik camo bør kun være forbeholdt Dice og folka som utvikler spillet. Er det ikke den andre Dice camo'en som gjør en usynlig? Det neste blir vel å lage en easter egg på denne Endret 29. desember 2015 av Simkin Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 29. desember 2015 Del Skrevet 29. desember 2015 Greit nok om det bare hadde vært et camo, men her får du faktisk et camo som gjør deg usynelig for alle som bruker flir eller irnv sikte. Er helt greit at DICE lager easter egg, men når man får en kjempe fordel av å fullføre det, så synes jeg det blir litt feil. Med så mye jobb for å klare det, så er det vel greitt. Er vel bare noen få som klarer/gidder det uansett 1 Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 hvorfor tåler jeg 1-2 skudd fra pistol og dem tåler at jeg tømmer hele magasinet i dem? samme hvor dem treffer så er det 1-2 skudd og dem treffer altid. har dem noen slags aimbot? spiller på ps4 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 hvorfor tåler jeg 1-2 skudd fra pistol og dem tåler at jeg tømmer hele magasinet i dem? samme hvor dem treffer så er det 1-2 skudd og dem treffer altid. har dem noen slags aimbot? spiller på ps4 Alle har jo aimbot på konsoll Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Finnes aimboter men om du får skudd i hodet tåler du jo mye mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå