Knutgrus Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 De må balansere tilgjengeligheten. Et alternativ ville være å be folk registrere med visa/master. Men samtidig mister man garantert potensielle kunder ved et slik system. Men det er ikke verre enn å finne seg en ny server nei. Men å brenne seg igjennom 150 kontoer da... Gutten trenger hjelp! 1 Lenke til kommentar
MuffinMatt Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Jeg forstår ikke helt poenget med slik juks heller.. Finnes det en server der flere fra gamer.no frekventerer? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 En enkel løsning hadde vært å gjøre noe alle det Steam har ved å registrere mobilnummeret på Origin kontoen. Blir nok dyrt etterhvert å måtte bytte mobilnummer også hver gang man blir bannet. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 Webhallen har gitt seg, finnes det andre gode svenske servere eventuelt norske(som brukes og hvor det er folk)? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 (endret) http://battlelog.battlefield.com/bf4/servers/show/pc/3da46c56-7fea-449f-9115-50a8eed7b5e9/AOSN-Aces-Of-Spades-Norway-120-Hz-Hardcore/ Den jeg fant i farten, var et par til svenske men lite befolket så jeg. Husker den svenske serveren jeg spilte en del på, vanilla rotation hc, kunne ikke finne den nå. Endret 23. desember 2015 av kremt 1 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 Hvorfor i hælvete skal jeg plutselig ha en 32bit browser for å starte BF4, det fungerte til i går kveld da jeg plutselig MÅTTE ha en 32 bit nettleser for å starte spillet? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 (endret) Skjedd mye dritt med BF4 etter de siste oppdateringene for min del. Måtte bytte browser fra Firefox til Explorer for å få startet spillet. Endret 25. desember 2015 av Vice Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 25. desember 2015 Del Skrevet 25. desember 2015 (endret) Er det flere som opplever ytelsesproblemer på disse 60Hz serverne? Jeg får disse advarsel symbolene hele tiden, og det lagger mer på disse serverne virker det som, kan ikke erindre å ha disse problemene på 30Hz serverne. Endret 25. desember 2015 av Simkin Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 26. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2015 (endret) (Battlefield.no): Battlefield.no er ditt største Battlefield community i Norge, helt siden 2003. Vi har bare en eneste luke i Battlefield.no julekalender, men til gjengjeld kan det bli en superpakke til den som vinner. Jo fler som deltar, jo bedre og mer spennende blir det - i god Hellfragger og Battlefield.no ånd. Se videoen under og bli kjent med Battlefield.no. Ta en titt på premiene, spre ordet og inviter alle venner. Vi håper selvfølgelig at flest mulig deltar og at premien blir så stor som mulig. Reglene er enkle - 1 svar per. bruker og alle kan delta, uansett om du har verv i foreningen, om du er ny eller gammel Battlefield.no medlem. Vi bruker vår tid på at din tid, skal bli det beste i Battlefield. Det gjør vi sammen Mer enn 70 deltagere Qpad musematte (Battlefield 4) Brothers - A Tale of Two Sons (steam spill) LINK Battlefield 4 Tskjorte Battlefield Hardline Tskjorte Insurgency (steam spill) LINK CoolerMaster-Pitch Gaming Earphones Logitech Hyperion Fury Gaming Mouse Battlefield 4 Exclusive Limited Edition DOG TAGS (ekte dogtags som smykke) The Elder Scrolls V: Skyrim (steam spill) LINK Logitech Soft Mousepad signert av Ninjas in Pyjamas Christopher (NiP) "GeT_RiGhT" Alesund og Adam (NiP) "friberg" Friberg Fallout: New Vegas (steam spill) LINK Mer enn 100 deltagere Qpad musematte (Battlefield 4) Brothers - A Tale of Two Sons (steam spill) LINK Battlefield 4 Tskjorte Battlefield Hardline Tskjorte Insurgency (steam spill) LINK CoolerMaster-Pitch Gaming Earphones Logitech Hyperion Fury Gaming Mouse Battlefield 4 Exclusive Limited Edition DOG TAGS (ekte dogtags som smykke) The Elder Scrolls V: Skyrim (steam spill) LINK Logitech Soft Mousepad signert av Ninjas in Pyjamas Christopher (NiP) "GeT_RiGhT" Alesund og Adam (NiP) "friberg" Friberg Fallout: New Vegas (steam spill) LINK Limited Edition Battlefield Hardline Skinnbag (ransveske) Worms Collection (steam spill) LINK Hele premien stappes inn i RANSVESKEN og sendes til vinnerenMer enn 150 deltagere Qpad musematte (Battlefield 4) Brothers - A Tale of Two Sons (steam spill) LINK Battlefield 4 Tskjorte Battlefield Hardline Tskjorte Insurgency (steam spill) LINK CoolerMaster-Pitch Gaming Earphones Logitech Hyperion Fury Gaming Mouse Battlefield 4 Exclusive Limited Edition DOG TAGS (ekte dogtags som smykke) The Elder Scrolls V: Skyrim (steam spill) LINK Logitech Soft Mousepad signert av Ninjas in Pyjamas Christopher (NiP) "GeT_RiGhT" Alesund og Adam (NiP) "friberg" Friberg Fallout: New Vegas (steam spill) LINK Limited Edition Battlefield Hardline Skinnbag (ransveske) Worms Collection (steam spill) LINK Eidos Anthology (steam spill) LINK Hele premien stappes inn i RANSVESKEN og sendes til vinneren FOTO:Alacho Endret 26. desember 2015 av Green_Monster 2 Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Battlefield.no liksom. Kun to BF3 servere... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Bør vel være glad for at det finnes noen BF3 servere i det hele tatt? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 8 tusen online på PC nå. Ikke ille det. Var jo svært mange i en periode 3 ble gitt bort gratis. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Poenget mitt var at det er lite gode nordiske bf4-servere. i hvertfall som jeg finner. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Poenget mitt var at det er lite gode nordiske bf4-servere. i hvertfall som jeg finner.Serverene er sikkert bra, men de er nesten alltid tomme Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 (endret) Det er en norsk server som bruker å ha folk, NBFC. Skulle gjerne hatt flere servere. Edit: la til et ord. Endret 26. desember 2015 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Får sjekke ut. Dragon Valley er jo utrolig gøy da. Mitt favoritt-map av alle i BF serien Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Satan! Ser ut til at nye maps var som en magnet til juksere! Takk DICE!!! og EA! En ny en, som jeg ikke har sett før, var da jeg ble headshottet gang på gang, av en spiller *som ikke fantes på det andre laget*!!? Heldigvis ble han borte han før runden var over. Noen andre her som har blitt utsatt for dette før, eller er det en helt ny cheat? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 En ikke helt ny, men ikke gammel heller, taktikk jeg opplevde for en stund siden når jeg spilte på OP Locker. En på andre laget hadde tydeligvis skaffet seg en sånn RAWR med aimbot som han kjørte rundt med og knertet alle. Skjønner ikke hvordan dette er mulig, men dette skjedde mange mange ganger. Også sett det på andre baner. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 Satan! Ser ut til at nye maps var som en magnet til juksere! Takk DICE!!! og EA! En ny en, som jeg ikke har sett før, var da jeg ble headshottet gang på gang, av en spiller *som ikke fantes på det andre laget*!!? Heldigvis ble han borte han før runden var over. Noen andre her som har blitt utsatt for dette før, eller er det en helt ny cheat? Du tiltrekker deg juksere. Helt sikker Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 27. desember 2015 Del Skrevet 27. desember 2015 (endret) Trangt om plassen. Synde å bli kastet ut når jeg hadde så bra score :/ Endret 27. desember 2015 av Lakrisbåt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå