Simkin Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 (endret) ------------- Endret 23. november 2015 av Simkin Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 (endret) Hangar 21.. UGH for dårlig map. Resten av Final Stand brettene er jo ganske greie da. Endret 23. november 2015 av Simkin Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Instalerte Win 10 men nå vil BF4 battelog absolutt åpnes i internett explorer, hvordan får jeg den til å åpne i Fire fox igjenn'? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Du må sette Firefox som standard nettleser. La selv inn 10 i helga og til meg kom dett rett i fox no problemo. Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 29. november 2015 Del Skrevet 29. november 2015 Ja var bare Win 10 som var uvandt. Er snakk om "standar" apper som måtte fikses til firefox Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 (endret) Spilte gjennom single player på fredag, KUN for å få tak i P90, M249 og QBZ-95-1, og gud hjelpe meg. Jeg var forberedt på det kom til å være dårlig, men jeg fatter ikke att de gidder å lage en singleplayer i det hele tatt når det er så jævlig ræva. Jeg mener å huske BF3 singleplayer heller ikke var noe bra, men på mange måter så var det Ok, værtfall milevis unna det rælet her. De har vel bare snekret sammen dette for å vise frem Frostbite 3. QBZ-95-1 er dog verdt det, faktisk. Jeg pinte meg bare gjennom helt på autopilot. Endret 7. desember 2015 av Simkin Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Syntes selv singelplayeren i bf4 var mye kjekkere en bf3, men det er ikke noe vanvittig glede akkurat, er mest for våpnene at man kjører igjennom den. Tror du er den første jeg noen gang har hørt si at QBZ-95 var vært noe som helst i dette spillet . Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 Har også prøvd nå nylig å komme meg igjennom SP delen egentlig kun for å få P90, men det stoppet litt opp på nivå 5. Himmel og hav for et trasig singleplayer spill, tror jeg aldri har kjedet meg så mye når jeg har spillt noe noen gang. Ble forresten nesten stuck på et brett hvor jeg måtte svømme under vann, det føltes som man skulle svømme opp en foss, så jeg slet i 45 minutter med å komme meg en strekning som burde tatt kanskje 1 minutt. Vet ikke om det er en bug i spillet eller hva det var for noe. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 (endret) Jeg slet også med den svømminga, tror jeg trykket meg "ut og inn" med ESC, for når man trykket resume så mener jeg du kom litt fremover igjen. Det lille jeg prøvde P90, er det absolutt et våpen å ha i "samlinga". Har nå faktisk alle 154 våpen samt alle Camo som kan låses opp via Assignment, mangler kun de via Battlepack, men det får komme etterhvert. Har også låst opp alt av "utstyr/gadgets" via Assignemnts, var bare Singleplayer som manglet Endret 7. desember 2015 av Simkin Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. desember 2015 Del Skrevet 7. desember 2015 SP var helt greit etter det jeg husker. Omtrent på linje med Call of Duty etter at serien begynte å gå nedover igjen. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 P90 var helt konge Tok min første runde med den på en Domination server for å unlocke litt sikter å diverse å runden gikk rimelig bra til å være første gang jeg brukte den. http://battlelog.battlefield.com/bf4/battlereport/show/1/673996293440057280/788152425/ Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 (endret) P90 føltes mye bedre ut i bf3,men mye mulig det er fordi vi hadde flere og bedre cqb brett der. Endret 8. desember 2015 av Bendorama Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 Noen våpen føles kjempebra de første gangene du bruker dem, men har opplevd mange ganger at de plutselig etter kort tid føles veldig dårlige. Merkelig effekt. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 (endret) P90 er mitt mest brukte våpen i bf3,så det var ikke akkurat noe problem å sammenligne feelingen. Syntes jevnt over fjøla at pdw er ganske kjedelige i bf4,selv om jeg har prøvd utrolig hardt å like dem, siden at flere av våpnene er ganske kule. Men det er nok som sakt få tall av gode cqb brett som er problemet. Eventuelt bare hundre av de andre våpnene som er litt bedre. Endret 8. desember 2015 av Bendorama Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. desember 2015 Del Skrevet 8. desember 2015 PDW våpnene var helt klart bedre i BF3, men de fleste kan brukes i BF4 også så lenge du ikke prøver deg på long range targets. Engineer klassen er jo allerede den svakeste klassen når det kommer til våpen, så de kunne godt ha buffet alle PDW våpnene litt uten at det hadde gjort meg noe. Minimum damage på noen av våpnene er jo helt latterlige med 11 eller var det 12 damage pr kule. Jeg fikk det til å fungere ganske greit med SMAW for å ta ut snipere, Magnumen med 3x scope for medium til long range og P90 til nærkamp på Golmud Railway i natt. Så P90 er fremdeles ganske brukbar, selv på de litt større brettene Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Men når kommer det? Lenke til kommentar
hightow Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 (endret) Et sted står det "snart", et annet sted står det "desember 2015". Endret 11. desember 2015 av hightow Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Synes egentlig det er veldig rart at de ikke utnytter bedre alt det gamle kartmaterialet de sitter på. Kan ikke være så vanvittig mye arbeid å konvertere fra BF3 maps til BF4 vil jeg tro. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Synes egentlig det er veldig rart at de ikke utnytter bedre alt det gamle kartmaterialet de sitter på. Kan ikke være så vanvittig mye arbeid å konvertere fra BF3 maps til BF4 vil jeg tro. Dragon Valley var da aldri i BF3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå