Papirkurven Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Har de fjernet Dragon Valley mappet? Tenkte jeg skulle prøve ut den bana, siden jeg ikke har gjort det enda. Men finner den hverken på CTE eller vanlige?? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Tror Dragon Valley bare lå ute en kort stund (på CTE) ja, mulig det ble erstatta av community map. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Nei, det blir jobbet med, men var kun ment for public en liten periode sist gang. Så vi hører mer når det nærmer seg. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 Er det meningen at burst våpnene jammer seg. Har ikke brukt burstfire siden AN-94 kom ut å da var det ikke et problem. Tok opp AN-94 igjen i dag å det var et hærk å bruke den. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Høres mer ut som et musknapp problem, eller at du trykker for fort, eller at du har glemt å slå den over i burst mode. Den er default full-auto nå. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Går det ann å spamme museknappen for fort? Når AN-94 kom så spammet jeg den så fort jeg klarte i CQB uten at det føltes som den jammet seg. Nå har jeg det problemet med alle burst våpnene, så de fungerer rett og slett ikke på close range lengere. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 14. oktober 2015 Del Skrevet 14. oktober 2015 Har noen tips? Har siggen som maskin, men har plutselig mistet dritmye fps, scorer værre en 2 kort. får ca 100 fps i avg, istedenfor ca 130 som jeg fikk kun med 2. Problemet kom nylig. Ser at Cpu core 1 blir brukt 100%, 2,3,4,5,6,7 blir brukt 3-40% og core 8 5%. Må jeg gjøre core unpark ellerno? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 15. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2015 Støvsuge litt kanskje funker Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 Går det ann å spamme museknappen for fort? Når AN-94 kom så spammet jeg den så fort jeg klarte i CQB uten at det føltes som den jammet seg. Nå har jeg det problemet med alle burst våpnene, så de fungerer rett og slett ikke på close range lengere. Mulig de har fjernet (lagt inn en delay-periode) det da folk har satt opp macroer på skyte semi-rifler like kjapt/kjappere enn manuell. Det du tenker på eller? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 15. oktober 2015 Del Skrevet 15. oktober 2015 (endret) Støvsuge litt kanskje funker Neppe, Tempen på Cpu er ca 55-60¤C under load, og Gpu 1 & 2 er ca 50¤C og Gpu 3 er ca 70¤C. Though, Fikk fikset det, Gikk over av seg selv tydeligvis, scorer også normalt i FS nå. Endret 15. oktober 2015 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
laurell Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Var egentlig på vei til å slette hele BF4 nå pga plassmangel på SSD`en og meget lei spillet. Men nå er Noshahr Canals er nå tilgjengelig på CTE... må prøve litt det før jeg legger bort spillet helt Map`et er litt større enn på BF3, pluss det er ikke mulig for camperene å komme seg opp på krana. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Meget lei spillet?Har jeg ikke sett Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 (endret) Var egentlig på vei til å slette hele BF4 nå pga plassmangel på SSD`en og meget lei spillet. Men nå er Noshahr Canals er nå tilgjengelig på CTE... må prøve litt det før jeg legger bort spillet helt Map`et er litt større enn på BF3, pluss det er ikke mulig for camperene å komme seg opp på krana. Nå er det jo Dragon vally sin deathmatch del som har kommet ut, men at den skal gi følelsen av en viss bf3 "klassiker" stemmer nok heller mer. EDIT: Legger ved en film fra brettet + noen updates: Endret 17. oktober 2015 av Bendorama Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 (endret) Skulle ønske vi fikk Epicenter, Talah, Karkand brettene, Kharg Island og Close Quarters brettene også. Egentlig kunne de fått alle BF3 brettene over til BF4.. Endret 26. oktober 2015 av Simkin Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Skulle ønske vi fikk Epicenter, Talah, Karkand brettene, Kharg Island og Close Quarters brettene også. Egentlig kunne de fått alle BF3 brettene over til BF4.. Hadde mye heller tatt hvilket som helst av de der fremfor Noshar. Lenke til kommentar
€tt@n Skrevet 26. oktober 2015 Del Skrevet 26. oktober 2015 Strike at Karkand skulle jeg ønske ble remaka! I tillegg hadde det vært sweet å fått Grand Bazar, Seine Crossing og Wake Island Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. oktober 2015 Del Skrevet 28. oktober 2015 For et fantastisk kart det nye community mappet er. Fikk skikkelig Bad Company 2 feelings når jeg prøvde mappet for første gang. For de av dere som mangler Phantom Bow, så kan den finnes i en liten undergang som er i nærheten a B flagget om jeg ikke husker helt feil. Det skal være en liten boks der som du kan bruke kniven på for å finne Phantom Bowen som har poison arrow. Vet ikke hvor nyttig poison arrow er for jeg har ikke klart å få noen kill med den enda. Lenke til kommentar
probin Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Skjer med serverne? har nettopp tatt opp BF4 igjen etter laaang pause, men finner jo ingen servere lenger? eneste jeg har huket av på filter er: 1-5 free slots, europe, ranked og Official. burde ikke mange servere komme opp da?tenkte jeg skulle prøve Team deathmatch, og da fant jeg ingen :/ Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 Huk bort official, så finner du nok servere. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 29. oktober 2015 Del Skrevet 29. oktober 2015 For et fantastisk kart det nye community mappet er. Fikk skikkelig Bad Company 2 feelings når jeg prøvde mappet for første gang. For de av dere som mangler Phantom Bow, så kan den finnes i en liten undergang som er i nærheten a B flagget om jeg ikke husker helt feil. Det skal være en liten boks der som du kan bruke kniven på for å finne Phantom Bowen som har poison arrow. Vet ikke hvor nyttig poison arrow er for jeg har ikke klart å få noen kill med den enda. Og jeg tror flere kan plukke opp bua ut av esken også, og hvis det ikke var tydelig, dette unlocker PhantomBow i loadout også Det jeg har sett ifra LevelCap sin video så kan ikke poison effekten drepe noen, den kan dra noen ned til 1 hitpoint men selve kill'en må komme ifra noe annet. Dette virker rimelig meningsløst men jeg lurer på å sjekke om poison kan blokkere healing eller revive, for da kunne det bli halvveis nyttig i chokepoints på Metro og Locker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå