Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går det ann å spamme museknappen for fort? Når AN-94 kom så spammet jeg den så fort jeg klarte i CQB uten at det føltes som den jammet seg. Nå har jeg det problemet med alle burst våpnene, så de fungerer rett og slett ikke på close range lengere.

Mulig de har fjernet (lagt inn en delay-periode) det da folk har satt opp macroer på skyte semi-rifler like kjapt/kjappere enn manuell. Det du tenker på eller?

Lenke til kommentar

Var egentlig på vei til å slette hele BF4 nå pga plassmangel på SSD`en og meget lei spillet. Men nå er Noshahr Canals er nå tilgjengelig på CTE... må prøve litt det før jeg legger bort spillet helt :)

Map`et er litt større enn på BF3, pluss det er ikke mulig for camperene å komme seg opp på krana.

Lenke til kommentar

Var egentlig på vei til å slette hele BF4 nå pga plassmangel på SSD`en og meget lei spillet. Men nå er Noshahr Canals er nå tilgjengelig på CTE... må prøve litt det før jeg legger bort spillet helt :)

Map`et er litt større enn på BF3, pluss det er ikke mulig for camperene å komme seg opp på krana.

Nå er det jo Dragon vally sin deathmatch del som har kommet ut, men at den skal gi følelsen av en viss bf3 "klassiker" stemmer nok heller mer.

EDIT: Legger ved en film fra brettet + noen updates:

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

For et fantastisk kart det nye community mappet er. Fikk skikkelig Bad Company 2 feelings når jeg prøvde mappet for første gang.

For de av dere som mangler Phantom Bow, så kan den finnes i en liten undergang som er i nærheten a B flagget om jeg ikke husker helt feil. Det skal være en liten boks der som du kan bruke kniven på for å finne Phantom Bowen som har poison arrow. Vet ikke hvor nyttig poison arrow er for jeg har ikke klart å få noen kill med den enda.

Lenke til kommentar

Skjer med serverne? har nettopp tatt opp BF4 igjen etter laaang pause, men finner jo ingen servere lenger? 

eneste jeg har huket av på filter er: 1-5 free slots, europe, ranked og Official. burde ikke mange servere komme opp da?
tenkte jeg skulle prøve Team deathmatch, og da fant jeg ingen :/

Lenke til kommentar

For et fantastisk kart det nye community mappet er. Fikk skikkelig Bad Company 2 feelings når jeg prøvde mappet for første gang.

For de av dere som mangler Phantom Bow, så kan den finnes i en liten undergang som er i nærheten a B flagget om jeg ikke husker helt feil. Det skal være en liten boks der som du kan bruke kniven på for å finne Phantom Bowen som har poison arrow. Vet ikke hvor nyttig poison arrow er for jeg har ikke klart å få noen kill med den enda.

Og jeg tror flere kan plukke opp bua ut av esken også, og hvis det ikke var tydelig, dette unlocker PhantomBow i loadout også

Det jeg har sett ifra LevelCap sin video så kan ikke poison effekten drepe noen, den kan dra noen ned til 1 hitpoint men selve kill'en må komme ifra noe annet. Dette virker rimelig meningsløst men jeg lurer på å sjekke om poison kan blokkere healing eller revive, for da kunne det bli halvveis nyttig i chokepoints på Metro og Locker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...