Bendorama Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 (endret) Det var en utrolig kjekk runde jeg hadde i går kveld i alle fall, den var litt lang på rundt en time tror jeg, det var også 4-6 stappfulle CTE servere, så tydeligvis mange som ønsket å teste ut brettet, sikkert kjempe suksess for å hente inn litt preformance informasjon i samme slengen for CTE Dice gutta. Vistnok det første battlefield 3-4 brettet som har opptil "H" i capture points, så det var nok av flagg EDIT: Godt å se i jackfrags sin video på forrige side at det ikke var bare jeg som plutselig ikke kunne fly lenger . Endret 23. juni 2015 av Bendorama Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Æsj, jeg som slettet BF4 CLT nylig for å få mere plass på harddisken. Dragon Valley var en av mine favoritt maps. Masse minner fra Big War, BF2. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Kommer vel snart til vanlig versjon vil jeg tippe? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Kommer vel snart til vanlig versjon vil jeg tippe?Håper det Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Får vel hive seg i hard trening med sniper børsja da frem til Dragon Valley kommer ut til vanlig BF4. Ble bare tull med den snipingen etter patchen som var. Jeg treffer omtrent ingenting på litt lengere avstander mere. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Har de balansert sniperbørsa omsider?? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Balansert og balansert fru Blom, alle siktene er sikta inn på 100m istedet for 0m og du kan ikke stille dem tilbake til 0m. Så hvis du er vant til å sikte på issen til folk for å få inn et headshot så risikerer du nå å skyte over. Så du må venne deg til å sikte midt i hodet, hvis du gjør det så har du headshot på alt ifra 25m til 150m. Så egentlig har de gjordt ting enklere, men alle som har spilt recon en stund må sikte seg inn igjen. Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Hadde ikke spilt på kanskej to måneder etter bytte til w10 og merker det er veldig annerledes. Bullet drop er ikke i nærheten så ille som før? vet ikke om noen har lagt merke til det, skjøt på tærene til motstanderene hele tiden.. Og jeg var ikke plaget av netcode før, men virker nå som at det er ganske mange skudd som ikke registreres og folk dreper meg før jeg er rundt hjørnet osv... Bare meg som innbilder meg alt dette? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Noen andre enn meg som fikk invite til battlefront alpha i dag? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Hadde ikke spilt på kanskej to måneder etter bytte til w10 og merker det er veldig annerledes. Bullet drop er ikke i nærheten så ille som før? vet ikke om noen har lagt merke til det, skjøt på tærene til motstanderene hele tiden.. Og jeg var ikke plaget av netcode før, men virker nå som at det er ganske mange skudd som ikke registreres og folk dreper meg før jeg er rundt hjørnet osv... Bare meg som innbilder meg alt dette? Bulletdrop på sniperriflene er endret sånn at det skal bli vanskeligere å få headshot på kloss hold. Er du 25m unna fienden å sikter på hodet så vil kula mest sannsynlig flyge over hodet på fienden. Alle våpnene med høy rpm har fått mere bulletspread så de ikke skal være så effektive på langt hold og lav rpm våpen har blitt litt mere effektiv på lang avstand + mye annet som er endret. 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Noen andre enn meg som fikk invite til battlefront alpha i dag? Nei. Faens DICE.. Jeg har vært stor lojal fan mot dem, har ca alle spillene deres (bortsett fra hardline). En alpha invite til meg hadde vært vell fortjent. Nårtid er battlefront alphaen? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. juni 2015 Del Skrevet 26. juni 2015 Noen andre enn meg som fikk invite til battlefront alpha i dag? Nei. Faens DICE.. Jeg har vært stor lojal fan mot dem, har ca alle spillene deres (bortsett fra hardline). En alpha invite til meg hadde vært vell fortjent. Nårtid er battlefront alphaen? Preload 1. Juli. Begynner 2. Juli Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Noen andre enn meg som fikk invite til battlefront alpha i dag? Så jævla bajs som det later til å være så er jeg usikker på om jeg skal være glad eller sur. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Battlefront blir nok helt sikkert den nye Hardline. Folk kommer til å spille det i en måneds tid, så dør det nok sakte ut det spillet å. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Battlefront blir nok helt sikkert den nye Hardline. Folk kommer til å spille det i en måneds tid, så dør det nok sakte ut det spillet å. This. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Battlefront blir nok helt sikkert den nye Hardline. Folk kommer til å spille det i en måneds tid, så dør det nok sakte ut det spillet å.Faktisk litt usikker på det Plutselig kommer det en hær med "STAwås" fans å gnuspiller Men samma det, jeg gleder meg 2. Juli ? Lenke til kommentar
DigImp Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Noen andre enn meg som fikk invite til battlefront alpha i dag? Jeg fikk tilgang til den Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Battlefront blir nok helt sikkert den nye Hardline. Folk kommer til å spille det i en måneds tid, så dør det nok sakte ut det spillet å. Fanbasen til SW universet er litt større enn hardline. Hypen rundt spillet er ekstrem, større enn jeg husker Hardline typen var. Spillet er lenger unna BF rent spillteknisk, hvor hardline stort sett var bf politi og røver edition. En kan si at Sw er bf laser pewpew edition, men det ser ut til å være mange funksjoner man ikke har i bf serien. Jeg antar at battlefront kommer til å vare en stund. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Regner med at man må aktivt søke for å få alfa? ...spiller ingen rolle egentlig... Stuck på jobb til fjells i 2 måneder til jeg... Har internett, men gidder ikke å ta med meg pc'n Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Spilte ikveld og hadde det veldig gøy. Plutselig kommer det ett par folk som går rett til topps, Jeg tapte hver eneste "shootout" 0-100 med dem..Uansettt!! Jeg har dårlig aim men den er ikke så dårlig....faen som jeg hater juksing... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå