Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det var en utrolig kjekk runde jeg hadde i går kveld i alle fall, den var litt lang på rundt en time tror jeg, det var også 4-6 stappfulle CTE servere, så tydeligvis mange som ønsket å teste ut brettet, sikkert kjempe suksess for å hente inn litt preformance informasjon i samme slengen for CTE Dice gutta.

 

Vistnok det første battlefield 3-4 brettet som har opptil "H" i capture points, så det var nok av flagg :wee:

 

EDIT: Godt å se i jackfrags sin video på forrige side at det ikke var bare jeg som plutselig ikke kunne fly lenger :rofl:.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Balansert og balansert fru Blom, alle siktene er sikta inn på 100m istedet for 0m og du kan ikke stille dem tilbake til 0m. Så hvis du er vant til å sikte på issen til folk for å få inn et headshot så risikerer du nå å skyte over.

 

Så du må venne deg til å sikte midt i hodet, hvis du gjør det så har du headshot på alt ifra 25m til 150m. Så egentlig har de gjordt ting enklere, men alle som har spilt recon en stund må sikte seg inn igjen.

Lenke til kommentar

Hadde ikke spilt på kanskej to måneder etter bytte til w10 og merker det er veldig annerledes. Bullet drop er ikke i nærheten så ille som før? vet ikke om noen har lagt merke til det, skjøt på tærene til motstanderene hele tiden.. Og jeg var ikke plaget av netcode før, men virker nå som at det er ganske mange skudd som ikke registreres og folk dreper meg før jeg er rundt hjørnet osv... Bare meg som innbilder meg alt dette?

Lenke til kommentar

Hadde ikke spilt på kanskej to måneder etter bytte til w10 og merker det er veldig annerledes. Bullet drop er ikke i nærheten så ille som før? vet ikke om noen har lagt merke til det, skjøt på tærene til motstanderene hele tiden.. Og jeg var ikke plaget av netcode før, men virker nå som at det er ganske mange skudd som ikke registreres og folk dreper meg før jeg er rundt hjørnet osv... Bare meg som innbilder meg alt dette?

Bulletdrop på sniperriflene er endret sånn at det skal bli vanskeligere å få headshot på kloss hold. Er du 25m unna fienden å sikter på hodet så vil kula mest sannsynlig flyge over hodet på fienden. Alle våpnene med høy rpm har fått mere bulletspread så de ikke skal være så effektive på langt hold og lav rpm våpen har blitt litt mere effektiv på lang avstand + mye annet som er endret.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Noen andre enn meg som fikk invite til battlefront alpha i dag? :D

Nei. Faens DICE.. Jeg har vært stor lojal fan mot dem, har ca alle spillene deres (bortsett fra hardline). En alpha invite til meg hadde vært vell fortjent. Nårtid er battlefront alphaen?

Preload 1. Juli. Begynner 2. Juli :)

Lenke til kommentar

Battlefront blir nok helt sikkert den nye Hardline. Folk kommer til å spille det i en måneds tid, så dør det nok sakte ut det spillet å.

Faktisk litt usikker på det :p Plutselig kommer det en hær med "STAwås" fans å gnuspiller :p

 

Men samma det, jeg gleder meg 2. Juli ?

Lenke til kommentar

Battlefront blir nok helt sikkert den nye Hardline. Folk kommer til å spille det i en måneds tid, så dør det nok sakte ut det spillet å.

Fanbasen til SW universet er litt større enn hardline.

 

Hypen rundt spillet er ekstrem, større enn jeg husker Hardline typen var.

 

Spillet er lenger unna BF rent spillteknisk, hvor hardline stort sett var bf politi og røver edition. En kan si at Sw er bf laser pewpew edition, men det ser ut til å være mange funksjoner man ikke har i bf serien.

 

Jeg antar at battlefront kommer til å vare en stund.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...