Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå har jeg ikke spilt på Firestorm enda, men tenkte å prøve i helgen.

Det er vell mange som prøver å skaffe seg GOL, Så det er vel nok av de som er recon på det motsatte laget som sikter seg inn på dette tårne fordi de vet at mange prøver seg.

Noen som vet hvordan man får tak i AMR-2 ?

Eller er ikke dette mulig?

Syntes det er rart om mange prøver å få tak i GOL enda, men mye mulig.

AMR-2 kan ikke skaffes, dette er kun en så kalt Battle Pickup våpen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg ikke spilt på Firestorm enda, men tenkte å prøve i helgen.

Det er vell mange som prøver å skaffe seg GOL, Så det er vel nok av de som er recon på det motsatte laget som sikter seg inn på dette tårne fordi de vet at mange prøver seg.

Noen som vet hvordan man får tak i AMR-2 ?

Eller er ikke dette mulig?

Dette tårnet du skal stå i er ganske omfattende. Altså, du kan stå langt nede. Så med mindre du er omringet av 3 snipere fra det andre laget, så skal det gå ganske greit. Forvent likevel å stryke med, da man også er ganske synlig for folk med dmr eller andre bøsjer (og pistoler). (Omfattende: altså du kan stå flere steder oppover. Og det er lett å gjemme seg bak sleve tårnet. Du trenger ikke stå på toppen).

Du trenger bare å drepe 5 derfra. Og det gjør ingenting om du dør imellom. Men husk å drepe den 6. så du får sniper-ribbon.

AMR-2 må du bare lære deg hvor spawner, og hvor du kan plukke den opp :) Ikke et våpen man kan skaffe seg nei.

Endret av Knutgrus
Lenke til kommentar

Trodde man måtte stå oppe på toppen å bli grillet hele tiden for å få GOL børsja. Da hørtes jo ikke den assignmenten helt umulig ut selv om jeg er rimelig dårlig på sniping. Kanskje jeg må lure en kompis på besøk å lure han til å spille singleplayeren så jeg får de våpnene også :p Jeg spilte første mission å det var så kjedelig at jeg ikke klarte mere.

Lenke til kommentar

Trodde man måtte stå oppe på toppen å bli grillet hele tiden for å få GOL børsja. Da hørtes jo ikke den assignmenten helt umulig ut selv om jeg er rimelig dårlig på sniping. 

Det står ikke at du trenger å bruke sniper rifle, SRAW funger sikkert like bra til å få kills. Kombiner med noen miner eller C4 på bakken også, eller kjør wall-e.. masse muligheter :-D

Endret av Topguy
Lenke til kommentar

Trodde man måtte stå oppe på toppen å bli grillet hele tiden for å få GOL børsja. Da hørtes jo ikke den assignmenten helt umulig ut selv om jeg er rimelig dårlig på sniping. 

Det står ikke at du trenger å bruke sniper rifle, SRAW funger sikkert like bra til å få kills. Kombiner med noen miner eller C4 på bakken også, eller kjør wall-e.. masse muligheter :-D

Hvordan fungerer den wall-e tingen. jeg har sett den noenganger og sprengt noen av dem. Men hvordan får man kills med den?

Lenke til kommentar

Lykke til med Wall-E, er så kleint å styre den dritten at jeg har ikke ord, er egentlig utrolig at den ble med videre til bf4.

Jeg husker jeg slapp billig unna med å låse opp GOL, gjorde det i starten når DLC`en var ny, da kunne du bare campe heisen på toppen av tårnet og one-shotte alle som kom opp i brystet med sniperen.

GOL var fantastisk en stund, men jeg tror den er passe middels nå etter div patcher. 

Lenke til kommentar

Jeg liker å bruke M40A5 med 3,4x scope de gangene jeg spiller som sniper. Den har ganske mye bullet drop så den er litt vanskelig å bruke på lengere avstander, men den er rimelig kjapp på å smelle inn en ny kule i kammeret som egentlig passer meg bra siden jeg liker å være der det skjer noe. Ser mange bruker SRR-61 men med den treffer jeg ingenting fordi jeg er så vant til å kompensere for bullet drop at jeg skyter over hodet til folk med den :p

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bruke FY-JS? Dette er jo den ultimate close sniperen, eller den var i alle fall, vet ikke om det er slikt nå lenger, den skimtet med rask kule og lade tider, men har ikke mulighet for one shot headshot etter en vis distanse, men perfekt å kjøre med 2-4X scopes.

SRR-61 utgår til en hver tid, bruker som regel FY-JS på til close-mid og GOL til close-long, SRR bruker jo alle + jeg syntes det er et dønn kjedelig våpen i spillet, både til syns og bruk.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Jeg har ikke unlocket den heller :p Den krever vel også noe assignment for å få. Jeg får vel bare pine meg igjennom de assignmentene så jeg får alle våpnene. Phantom Bow tror jeg at jeg står over, for jeg har ikke peiling på hvordan man får den. Vet bare at det er noe dogtag greier man må lete etter å det gidder jeg ikke.

Lenke til kommentar

jeg fikk til noen timers spille tid igår og prøvde å få tatt disse 5 killsa på firestorm.

HELT umulig.

OM du i det heletatt du kom deg opp i tårnet. Så sto det 10 andre der som skulle prøve seg på det samme.

Men det satt 4-5 personer oppe i fjellene med SRR og 40x zoom og hadde siktet seg inn på både første og andre nivå.

Alle viste at det var mye folk der, så det var mye action rundt dette tårnet.

Jeg prøvde å sette meg opp på det motsatte fjellet og ta ut snikskyterne med min stusslige SV-98 med 20x zoom. 

eneste jeg klarte å ta ut var en radio beacon.  men fikk noen spot kills når helikopteret kom :)

Om det er noen der ute som spiller dette på PS4 så send meg en PM. Så kan vi jo prøve å få jukset oss til en GOL sammen

bytte 6 kills med hverandre på en tom server :)

Lenke til kommentar

Jeg prøvde meg med claymore, men jeg ble jo skutt før de tråkket på den.

å da får jeg ikke vært i tårnet når de går av.

Jeg skal klare det. Men som sagt, om noen spiller dette på PS4 og har lyst på en GOL så ta kontakt på PM.

Så slipper både du og jeg å stresse med det :)

Lenke til kommentar

Spiller på PC dessverre. Jeg er ikke helt med på problemet jeg. Du sier du blir skutt av snipere i fjellene? Har disse kommet på begge sider av deg? Altså på begge høydene ved hver base? Det enkleste er om du blir med på russerlaget. Og spesielt om US har E, C og B - men dette kan jo ikke du kontrollere i så stor grad :) Da kan du stå på andre siden av fjellet til US. Ikke klatre til toppen av tårnet. Nok å gå til første avsats.

Men om laget ditt har B kan det være vanskelig å plukke ut folk.

Lenke til kommentar

Noen av assignments er jo skikkelig pain, og jeg har hatt mye "rage" over dem, men det er faktisk ofte da jeg har hatt det skikkelig gøy også, spesielt når en endelig har fått det til etter mye prøving, får ikke helt samme gleden vist jeg "cheater" meg ut av dem med bekjente, så jeg tar i det fleste tilfeller og fikser dem selv.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...