Gå til innhold

Anbefalte innlegg

God aim og høy ROF er fortsatt det som gjelder skal man gjøre det bra i nærkamp.

Når det er sagt så kan man absolutt gjøre det brukbart med våpen som ace 52, scar-h og bulldog også, særlig etter patchen som kommer snart da blir de 1 bodyshot og 1 hs i close quarter. Altså sånn som før damage reduction. Aim på neck og du har 1 bodyshot og 1 hs automatisk.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Så tracer kulene går egentlig ikke der de går? Ja det høres jo fornuftig ut :huh:

Håper de får en klagestorm uten like, for de tracer greiene er bare plagsomt synes jeg.

Ellers likte jeg balansen de har fått på våpnene. Nå er jo faktisk våpen med lav rpm brukbare på de større brettene. Hadde faktisk en veldig god runde med SAR her tidligere i dag, å det er et våpen jeg omtrent ikke har rørt før.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor i huleste de fant på å ha tracers på alle våpnene? Merkelig..

Ellers leste jeg at patchen visstnok skulle fikse headglitch (det har forresten blitt litt bedre) og en del "collision"-bugs på en del brett, deriblant Metro og Locker. Jeg har aldri opplevt å bli drept mer gjennom vegger, både av folk som skyter, men også granater (spesielt incendiary, den ser ut til å penetrere vegger ekstremt ofte), som etter oppgraderingen. Tick rates har muligens blitt bedre, men jeg opplever like ofte som før å bli drept rundt hjørner.

Ellers fikk jeg litt forhåpninger etter at jeg leste at de skulle gjøre endringer på suppression, og håpet i all naivitet at det kanskje ble en slags "friendly fire"-effekt (at man kan bli suppressed av lagkamerater), slik at de vanvittige opphopningene man får på nevnte kart kanskje reduseres litt. Istedet reduserte de suppression på kortere avstander og økte den på lange avstander eller noe i den retningen. Egentlig burde det jo vært motsatt slik at suppression var ekstrem på kort avstand og noe mindre hvis man bruker lyddemper.

Det er så mange ting som bare er helt "feil" eller rett og slett unødvendig i BF4.

Lenke til kommentar

Kulene går ikke nødvendigvis hvor traceren går nei, du vil bomme, bomme og bomme på avstand om du bruker tracer til å justere slikt som på bolt sniperene, regner med effekten er der for å kunne gi deg mer informasjon over hvor du blir skutt ifra, folk ble vell lei av at du kunne hadde doritos over alt, så nå fikk vi doritos og laser tracers :p

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Jeg har nylig kjøpt meg BF 4 til PS4. 

Har hatt det i ca 1 1/2 mnd nå.

Men det er en ting jeg ikke forstår meg på.

Det er noen av tingene man får i battlepacks.

Jeg får ofte sånne XP boost på mellom 25-200% som trer i kraft etter 1 time med aktiv spilling.

Hvor lenge varer de? og går de over hverandre. f.eks får jeg en på 200% og en på 25% etterpå. mister jeg da den på 200%? eller blir det da 225% ekstra xp boost?

Hvis jeg samler sammen alle boostene så er jeg oppe i snart 1000% ekstra boost. Det kan jo ikke stemme.

Igår så var det 2 uker siden sist jeg spilte BF. Da fikk jeg ingen boost i det hele tatt når jeg hadde spilt i over 1 time. 

Jeg hadde faktisk 3 timer med aktiv spilletid. 

I en battlepack fikk jeg binoculars (kikkert) Men jeg finner ingen steder der jeg kan velge det som ekstra utstyr. 

Bortsett fra de ubrukelige nattkikkertene med avstandsmåler som man har når man er recon. der man kun ser 50m så må du gjette deg hva du sikter på. 

Finnes det et bedre alternativ til kikkert med avstandsmåler? 

Bortsett fra det man har på våpenet?  vil helst ikke at folk skal se hvor jeg ligger p.g.a refleksjonen i kikkert sikte. 

Lenke til kommentar

Jeg får ofte sånne XP boost på mellom 25-200% som trer i kraft etter 1 time med aktiv spilling.

Hvor lenge varer de? og går de over hverandre. f.eks får jeg en på 200% og en på 25% etterpå. mister jeg da den på 200%? eller blir det da 225% ekstra xp boost?

I en battlepack fikk jeg binoculars (kikkert) Men jeg finner ingen steder der jeg kan velge det som ekstra utstyr. 

Bortsett fra de ubrukelige nattkikkertene med avstandsmåler som man har når man er recon. der man kun ser 50m så må du gjette deg hva du sikter på. 

Finnes det et bedre alternativ til kikkert med avstandsmåler? 

Bortsett fra det man har på våpenet?  vil helst ikke at folk skal se hvor jeg ligger p.g.a refleksjonen i kikkert sikte. 

Du må aktivere XP boostene dine selv. Jeg aner ikke hvordan det gjøres på PS4, så du har sikkert en haug med ubrukte boostere. Og du kan bare ha en aktivert om gangen.

Jeg tror ikke du har fått noen kikkert i en battlepack, antagelig har du fått "bildet" av en kikkert i en battlepack som du kan bruke på emblemet ditt.  Det finnes ikke noen kikkert i BF4 bortsett ifra PLD laser designatoren.

Lenke til kommentar

Hvor lenge varer XP boostene etter man har aktivert dem?

Da har jeg sikkert fått et bilde av en kikkert. Ble så oppspilt når jeg fikk det, så jeg så ikke at det var et emblem, Jeg ville bare bytte ut den ubrukelige PLD'en.

Er det noen mulighet for å få en annen view når man bruker PLD. isteden for den grønne og rød? 

Veldig kjedelig for de som er fargeblinde som skal bruke PLD.

Lenke til kommentar

Hvor lenge varer XP boostene etter man har aktivert dem?

De varer en time. Den ned-tellingen du ser etter at du aktiverer den er ikke hvor lenge til den starter, det er hvor lenge den faktisk er aktiv.  Du trykker start, går ned til boosts på nede-til-høyre-siden på skjermen og aktiverer alt fra 25-200% boosts. Så er den aktiv fra det sekundet du aktiverer den. 

Bruker de så ofte jeg kan. Man går mye kjappere opp i nivå om man er aktiv med det. Jeg har feks ALLTID minst 25% boost aktiv, og høyere om jeg har det tilgjengelig. Så totalt sett går jeg nok opp i nivå i alle fall en halv gang kjappere enn om jeg ikke hadde noen boosts.

Lenke til kommentar

Da skal jeg sjekke ut det så fort jeg har mulighet for å spille.

Jeg spiller ofte recon. Så det blir ikke fult så mange poeng å hente som når man spiller assault.

Men det er jo noen runder som man får inn noen gode headshoot på relativt lange avstander, å da er det greit med en liten boost som får XP til å øke.

Jeg regner med at XP på våpen øker også, slik at man får satt på litt mer utstyr.

Har noen noen gode tips til en norsk server som tar 64 spillere?

Til PS4 vell og merke.

Lenke til kommentar

Jeg regner med at XP på våpen øker også, slik at man får satt på litt mer utstyr.

Attachments låses opp med antallet kills så der har XP-boosten kun effekt i at du får oftere battlepacks fordi du levler litt oftere.

Lenke til kommentar

Jeg trodde våpen ble låst opp med kills jeg. Men dette er jo kjempe nyheter for meg :) 

Jeg så nå i helgen, at ekstra utstyr på våpen ble låst opp med kills som topguy skrev.

Jeg talte opp antalt XP boost jeg hadde.

200: 3 stk

100:15 stk

50:13 stk

20: 14 stk

Gjett om jeg skal opp i level denne helgen!

M98B here i come :love:

Mangler "bare" 18 000 poeng (om jeg ikke får GOL Magnum først.)

Lenke til kommentar

Har ikke giddet å prøve å unlocke de våpnene med de teite assignmentene en gang. Mangler enda endel våpen, men de får nå bare være. Skjønner ikke hvorfor de ikke kan ha assignment som hjelper laget på et vis istedenfor at man må få kills fra en bestemt plass på kartet eller lete etter dogtags som er spredd rundt omkring.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor de ikke kan ha assignment som hjelper laget på et vis istedenfor at man må få kills fra en bestemt plass på kartet eller lete etter dogtags som er spredd rundt omkring.

+1 på den!

Serveren jeg spilte de nyeste brettene på ble helt ødelagt av folk som lette etter dogtags. Sikkert bedre nå men.

Var på en server som hadde avstemming for neste kart... Ble Firestorm. Tenkte jeg skulle prøve, og det tok ikke mer enn 5 minutter  :)

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke spilt på Firestorm enda, men tenkte å prøve i helgen.

Det er vell mange som prøver å skaffe seg GOL, Så det er vel nok av de som er recon på det motsatte laget som sikter seg inn på dette tårne fordi de vet at mange prøver seg.

Noen som vet hvordan man får tak i AMR-2 ?

Eller er ikke dette mulig?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...