Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Begge får kill på statistikken ja. Men er det ticket-basert score, blir det ikke registrert på resultatet før etter revive-timer renner ut (eller er det når noen spawner).

Vil ikke kalle det faile at noen andre tar de siste par hp som meg0709 skriver... Det der er uhyre tilfeldig. Det kan være ei kule fra sniper på vei før man starter å skyte omtrent. Det er helt tilfeldig. Noen ganger redder det livet ditt, andre ganger er det "tåpelig", men jeg synes nå det er bedre å få counts as kill enn slik det var i 3'eren :) Statistikk teller - og noen dogtags kan være kjipe om man ikke får det. Nevner bare jumpermaster :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Brukte ikke å skje med meg tidligere heller, men var veldig plaget i går med at den bare ble borte vekk selv når jeg er 100% sikker på at det ble en hit. Kan jo ha skjedd at de har aktivert active protection i siste liten, men det skjedde så mange ganger i går kveld at jeg bare måtte bytte den ut med RPG. Kan kanskje være serveren som ikke var helt god fordi vi fikk masse klager i chattten på at klanen vår brukte hacks fordi de opplevde å bli one shottet hele tiden :p

Lenke til kommentar

Noen flere her som har problemer med SRAW? Har i det siste opplevd at den ikke eksploderer selv om jeg treffer en tanks, virker som om den bare blir borte vekk.

Opplevd det en del i det siste ja! Utroolig irriterende. Trenger en rakett eller to ekstra for å ta tanks feks. Må være en update som gjorde dette, for det er en tydelig forskjell fra tidligere.

Jeg spiller 90% engineer, og SRAW er fast inventar (tar heli, tanks, andre kjøretøy, personer og utstyr lett med den). Utrolig irriterende når den ikke funker.

Lenke til kommentar

Virker som de har skapt noe jævelskap av en bug i en oppdatering ja. Utifra det jeg har lest burde man vel forventet noe slikt, selv etter så lang tid. Utrolig for et rot koden til BF4 må være.

Jeg startet ikke å spille BF4 før i høst da jeg kjøpte meg Xbox One, så jeg har sluppet unna de verste bugsene og spillet har igrunn vært ganske bra fra start (for meg). Spilt ca 90 timer nå. Ikke all verdens, men vanskelig å få til så mye mer blant skole, jobb og med samboer og hund å ta vare på. Stortrives i spillet og dette er mitt go-to spill når jeg fyrer opp boksen. Med det sagt, så merker jeg at det er utrolig mye bugs i spillet fortsatt, og opplever den del killtrading (noe som forsåvidt ikke er så urealistisk om to personer skyter på hverandre på ordentlig). 

Veeeldig spent på Star Wars: Battlefront. IOM at Hardline sugde såpass, så blir nok mitt neste  skytespill BF5 eller Battlefront. CoD har forlengst gått seg vill i sci-fi verdenen. Gi meg WW2/Vietnam/Kalde krigen-spill igjen!

Lenke til kommentar

Ja, alt er litt for moderne, men hardline blei jo ikke lagd av DICE, men hardline er nesten mer casual enn BF4 er, men jeg kan heller ikke forstå hvordan de klarte å kuke til spillet i utgangspunktet, BF3 fungerte bare så mye bedre, de burde bare kopiert BF3 etter min mening, men du veit, alt skal være nytt hele tiden og enkelte vil vel skrive seg inn i en slags historie bok ingen bryr seg om, historie boken om de mest failure spill skaperne og kode skaperne ever, men men alle nymoderne spill er jo halv ferdige når de blir gitt ut så hvorfor er man overrasket egentlig.

Latskap og inkompetanse kalles det.

Lenke til kommentar

Forresten! Dere som spiller litt oftere enn meg, sier disse statsene noe viktig om hvor bra jeg gjør det? Nå er jo statsen helt fra starten så jo mer jeg spiller jo riktigere blir den ettersom jeg stadig blir bedre og spiller mer jevnt nå enn i starten. Men har statsen noe å si? Det sies jo ikke alltid om hvor mye team-work man gjør på K/D-ratio men enkleste måten å få score er jo en kombinasjon av å spille objektive og skyte folk.

ZX5TeNi.png

Nå når jeg spiller (Xbox One) så er (med unntak) alltid topp 10 av alle på 64-spillerservere. Som regels er jeg topp 3 på laget mitt. Har vært slik de siste par mnd i alle fall. Føler at jeg gjør det bra, usikker på om det vises på statsen. Er klart noe annet nivå på PC enn på konsoll, men er morsomt å hevde seg litt likevel. Har hatt noen kanonrunder der jeg og en annen som spilte proft BF i MLG  i USA eide alt. Jeg følger ikke med på slikt men i usa var han tydeligvis ganske kjent i alle fall. Han sendte meg melding og synes vi var et kanonbra team. Det var absolutt en selvtillitsboost i spillet!

Lenke til kommentar

Stats forteller bare halve sannheten om hvor god man er, så egentlig vil jeg si at stats ikke forteller så mye om en spiller er god eller ikke.

En som spiller mye på store brett vil få en lavere SPM enn en som kun spiller Locker og Metro. K/D sier kun til en viss grad om du er god eller ikke. Du kan jo være en god teamplayer som capper flag, armerer M-Comms, deler ammo, healtkits osv uten å kanskje være den beste skytteren, men du hjelper jo laget som er det viktigste.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Sånn som var før så spilte det ikke noe rolle om man hadde god aim eller ikke, for man viste jo aldri hvor fienden egentlig var. Du ser fienden på din skjerm å skyter rett på, men fikk ikke noen hitmarkers. Ble guessing game om hvor langt foran man egentlig skulle skyte :p Takk gud for at de hadde våpen som MG4 med 200 skudd i magasinet, for da kunne du bare spraye vilt rundt deg til du fikk hitmarkers.

Endret av TheKims
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...