Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Beklager for å kapre innlegget, men har dere erfaringer med Battlefield 4 og intergrert grafikk? Hvor mye FPS kan jeg forvente? Snakker om en grei i5 ultrabook med HD 5xxxx grafikk.

Ville ikke forventet all verdens, men du kan nok få det spillbart visst du setter ned oppløsning og grafikk til low. Du kan jo også skru ned resolutionscale littegrann for å få litt bedre ytelse. Setter du den ned til 0% så ser det litt ut som det første Doom spillet :)

https://youtu.be/z0BpD2fylmk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åja gun game, da er jeg med eller arms race, husker ikke hva det het i bf3 men jeg spilte det det mye på slutten av bf3, spilte sammen med ett par som bare ville spille det lol, var jo nokså greit sånn etterhvert når man fikk litt teken på det, men jeg syns nå scavenger var gøy også, men i passe mengder.

Gun game var vel sånn cs 1.6 eller noe med source å gjøre.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Hadde aldri så alt for mye problemer med kill steal, det skjedde jo en del sånn sett, men så var det liksom ikke så farlig for min del å vinne, man endte som oftest opp med den ubrukelige lvg noobtuben også tapte man uansett, syns det blei litt bedre når de patcha det så man kunne sette opp sine egne, hva skal man kalle det, våpen grupper eller sammensetninger eller noe sånt, da kunne man enten bruke c4, som var litt enklere eller xbow som var dramatisk mye enklere.

Men syns det var en grei game mode når man kom litt inn i det å blei vandt til farten på game moden.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Syns count as kill greia er ekstremt teit, du var helt rævva til å skyte og aime, men siden du faila så hardt på å drepe han at andre måtte hjelpe deg så premierer vi deg alikevel med ett kill.

Alt har blitt så enkelt i dagens spill.

Har fått mange count as kill selv, men syns det er teit at det skal telle som en kill mot attachement unlock etc, greit nok med kill assist poengene, men som sagt, teit at det telles som en kill når du faila på å drepe han selv.

Men nei, hvis det blir slik så blir det jo enda enklere å levle opp til neste våpen.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Synes det er helt greit med counts as kills. Mange ganger skyter man folk men fordi noen andre begynner å skyte litt etterpå og får inn siste skuddet så får man bare assist. Kunne godt ha droppet count as kills men da burde den som har fått inn mest damage få kill og ikke den med siste skuddet.

Lenke til kommentar

Er enig i at count as kill er litt vel dumt. At 2 stk skal få en kill hver på en fiende hører ikke helt hjemme i noen spill.

De kunne jo ha løst det ved å gi poeng tilsvarende skaden man gjør på fienden. Altså har man klart å skyte noen ned til 10% helse, så får man 90 poeng, mens han som skyter siste skudd bare får 10 poeng og killen.

Lenke til kommentar

Hvordan vil denne modusen fungere egentlig? Det laget hvor førstemann når "mål", vinner? Eller er det bare en vinner og alle andre taper? Om laget vinner er det jo greit at noen på laget "stjeler kill".

Så lenge det er en online fps med 2 på hvert lag blir det vel uansett noen som "stjeler kill"?

Levelcap tok opp dette i en video. Sier akkurat det samme som deg, Thekims. Men jeg ser ikke problemet om man avanserer om man får "counts as kill".

Om mekanikken er ok får nå være. Det vil jo garantert være tilfeller hvor en spiller faktisk er avhengig av en lagkamerat for ikke å dø selv. Selv om det er bare ett skudd og 10 % hp. Må da være bedre å få "counts as kill 90" og leve, enn 0 og dø.

Lenke til kommentar

Det er kun en vinner, så det er ikke noe teamwork involvert å derfor mener jeg det burde være free for all istedenfor 2 lag.

Skjedde ganske ofte i BF3 at jeg hadde fått inn 2-3 pistolskudd på fienden, så kommer en lagkamerat å skyter siste skudd å får neste våpen å jeg sitter fremdeles igjen med pistolen.

Lenke til kommentar

Skjedde ganske ofte i BF3 at jeg hadde fått inn 2-3 pistolskudd på fienden, så kommer en lagkamerat å skyter siste skudd å får neste våpen å jeg sitter fremdeles igjen med pistolen.

Det var dette jeg mente med å avansere på "counts as kill". Tar du 75% av hp får du også neste våpen.

Om man sliter med at noen kommer å "stjeler" kill, så kanskje man må legge om spillestil :)

Lenke til kommentar

Vil nok tro man kan oppnå visse fordeler hvis man går to sammen med kommunikasjon mellom, hvertfall lettere å overleve hvis man møter en.

Litt problemet med slike modes er at man spawner random på kartet, så tar litt tid før man møtes igjen.

Enig at det bør være Free-for-all, slik som det er nå.

Alternativt hadde det vært kult å hatt Squad vs Squad (4 små-lag), hvor hele squad'n fikk neste våpen om noen fikk et kill. (Burde da ha hatt mange flere våpen å spille igjennom da det blir fort over.)

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar

Ja det blir jo gøy mens du er midt i en firefight så bytter du våpen og der tapte du den fighten med tanke på at du må dra opp ett nytt våpen så nei, det burde være slik det er og med teams.

Stjeler noen killen din så javel sucks to be you, better luck next time etc.

Lenke til kommentar

Syns count as kill greia er ekstremt teit, du var helt rævva til å skyte og aime, men siden du faila så hardt på å drepe han at andre måtte hjelpe deg så premierer vi deg alikevel med ett kill.

Alt har blitt så enkelt i dagens spill.

Har fått mange count as kill selv, men syns det er teit at det skal telle som en kill mot attachement unlock etc, greit nok med kill assist poengene, men som sagt, teit at det telles som en kill når du faila på å drepe han selv.

Men nei, hvis det blir slik så blir det jo enda enklere å levle opp til neste våpen.

Får ikke begge to poeng? Altså at den ene får "kill" og den andre "count as kill"?

Egentlig så burde man jo ikke fått poeng i det hele tatt hvis vedkommende blir revived, men det er nå så..

Endret av krabbemat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...