Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nye våpen er vel bare et rykte enda, men nightmaps kommer nok om ikke så lenge. Får håpe det kommer noen classic servere med nightmaps. 3D spotting blir jo bare å ødelegge hele morroa.

Tror de har endret hellet spotting systemet i night mapsene, var i alle fall det som ble sakt i starten når de kom på CTE.

Lenke til kommentar

G3A3 har ikke hvert et stort savn her, vi har jo SCAR-H som omtrent er identisk. AN-94 derimot blir det kanskje et gledelig gjensyn å få.

Den blir vel ikke like god som i BF3 siden de har senket skade modellen, men den blir nok brukt mye her uansett :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tar opp igjen fra tråden GTX10xx/Titan x:

Skulle slengt seg med på ei runde fredagspub eller hva det nå heter :) Er nok for sjenert til å muble no, men er vel ingen som biter der?

Gaming er ganske nedprioritert om dagen... Jobba hele påsken. Så kommer sosialt liv. En leilighet som skal pusses opp og så gaming :D

Men det blir da litt lell :)

Lenke til kommentar

Tok noen runder forleden dag etter en lang pause og var trist å se hvor mye folk som ble bannet i løpet rundene via Fairfight. Før var det sjeldent jeg så slikt men nå flakset det gjennom chat'en i hytt og pine. Tragisk hvordan online-miljøet har utviklet seg.

Lenke til kommentar

Nå er jo ikke akkurat fairfight noe live funksjon heller da, så det er klart du må regne med at det dukker opp noen navn, det er tross alt ganske mange hundre eller tusen? av servere som fairfight er aktivert på, har jo absolutt ingen ting med serveren eller runden du spiller å gjøre de aktuelle navnene som dukker opp.

Du kan jo også bli bannet for glitching og statpadding, flagrun etc, så alt er jo så klart ikke hAxors Faze 2000 quickscoppers heller.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Beklager for å kapre innlegget, men har dere erfaringer med Battlefield 4 og intergrert grafikk? Hvor mye FPS kan jeg forvente? Snakker om en grei i5 ultrabook med HD 5xxxx grafikk.

Søk på youtube, fins en del filmer der av folk som prøver seg med sliie integrerte løsninger, jeg skriver ifra tlf nå så du må søke litt selv, jeg hadde en ok film, men jeg har glemt hva den het igjen, men han fikk det til å flyte helt greit når han satte ned både grafikk og oppløsning, det er noe du må ofre når du har en sånn maskin, men du burde klare å klemme ut såpass at det flyter helt ok, du får nok ikke nærheten av 80-100fps men det burde gå helt greit.

Noen som gleder seg til Gun Master? Tror det skal bli moro, alle har samme forutsetninger for å lykkes :)

Hva er gun master?

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...