kremt Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Ja den er grei, men det er jo konstant noen som blir bannet? Trolig bare en liten del av de som skulle vært det også Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Nå er det jo statpaddere også som blir bannet a fairfight, flagrun, glitching osv, så alt er jo ikke hacking heller. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 (endret) Fairfight banner for mer enn cheats også, det må sies. Fairfight banner vel også folk som har kommet seg til steder de egentlig ikke skulle være osv, men det betyr ikke at du blir banna av å sitte på de 1 million hus takene på sjanghaiaiai mapet, vi snakker glitches. Men det at det kommer opp fairfight banned <player> etcetc er nok bare meldinger som av å til roterer for å vise at folk har blitt banna av en eller anna årsak. Endret 7. februar 2015 av meg0709 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Har aldri blitt banna av fairfight for glitch selv men blitt kicka mange ganger da. F.eks 2nd og 3rd floor glitch på C på Operation. Dog er ikke alle servere som har fairfight så på en del funker det. På de som har det kommer det opp "Restriced Area" i chatten og så blir man kicket etter et par sekunder. Hva som skal til for å bli bannet pga det vet jeg ikke helt. Har dog blitt banna mange ganger av admins, men det er ikke så alvorlig og som regel kun på en server. Hvis Fairfight banner deg betyr det at du er banna fra alle servere som kjører Fairfight da? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Har aldri blitt banna av fairfight for glitch selv men blitt kicka mange ganger da. F.eks 2nd og 3rd floor glitch på C på Operation. Dog er ikke alle servere som har fairfight så på en del funker det. På de som har det kommer det opp "Restriced Area" i chatten og så blir man kicket etter et par sekunder. Hva som skal til for å bli bannet pga det vet jeg ikke helt. Har dog blitt banna mange ganger av admins, men det er ikke så alvorlig og som regel kun på en server. Hvis Fairfight banner deg betyr det at du er banna fra alle servere som kjører Fairfight da? Blir du Bannet av fairfight så blir kontoen din låst en uke + at all stat og rank blir resatt til 0, altså nullstilt hele profilen din. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Damn Hadde vært surt og fått nullstilt tusen timer spilletid, rundet det i dag Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Damn Hadde vært surt og fått nullstilt tusen timer spilletid, rundet det i dag Jeg var en god stund admin på en av de største Nederlandske serverene, en i fra der hadde 700 timer å prøvde en minimap hack som viste hvor fienden var hele tiden ( kom frem etterhvert, påsto i starten at det var statpadding) da ble det blank profill gitt, men litt rart at hackere får spille videre på samme konto etter bare 1 uke, etter den uken så kunne han spille igjen, dog med swipa konto. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Alle veit jo at det som er verst for en cheater er jo å få staten fjerna, not. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 (endret) DegC server? De er vell ikke spesielt populære? Var en Siege of shanghai no levolution server, Nederlands 3 mest populære å liggende +- mellom plass 79-130 i løp av en måned på "verdens" bases, i følge gametracker i alle fall. Endret 8. februar 2015 av Bendorama Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Kan man skru av levolution? Synes Siege blir nitrist etter at tårnet har falt ned, det er jo der det som regel er mest infanteri combat. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 (endret) Ikke sikker, men godt mulig, men det fins jo retard servere der det liksom ikke er lov, men hvordan de skal overholde noe sånt er meg uforståelig. Mapet blir så mye bedre når det er nede så alle tak homsene ikke kan droppe utover mapet i alle retninger å sitte på alle takene rundt omkring, det er bare ett dårlig lagd map gameplay messig, alt for mye å sjekke også sitter det alltid en retard på ett tak du ikke har sjekka eller noen har ett spawn beacon der. Prøver å spille minst mulig shanghai og dawnbreaker, alt for mye tak. Endret 8. februar 2015 av meg0709 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 (endret) Admins som er aktive og gjerne spectater, spillere som observerer, og evt hoppe ned å sjekke selv er nøkkelen til No levelution, perm ban ved første skudd i tårnet, med mulighet for å trygle seg til en unban på teamspeak. Shangai er desidert best med tårnet oppe ja, men litt lei brette etter utallige timer, men enda ikke prøvd night versjon på CTE da. Endret 8. februar 2015 av Bendorama Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Hørtes ut som en retard server jeg hadde blitt banna fort ifra, men like greit, hater slike retard servere. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 At folk setter egne regler er forsåvidt greit, liker man ikke reglene så trenger man ikke joine den serveren. Det som irriterer er når de ikke opplyser om regler å du plutselig bare blir kicket for å ha brutt noen av reglene. Synes servere med sniper limit er greit så man får folk til å spille objective å ikke bare stå langt fanden i vold å få 2-3 kills i løpet av en runde. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 (endret) Er ingen som blir bannet for tull, man får beskjed i chat som rullerer og server info at det ikke er lov å skade tårnet, så det er du som er retard om du går inn på den og ikke klarer å holde reglene eller joiner og ikke liker reglene. Edit: folk blir perm ban når man kan se at de skyter tårnet med overlegg, ikke vist man mistenker at det var med uhell. Nå er flere No levelution servere VELDIG populære, så det er stort marked for det, så kan jo de andre som misliker de holde seg langt unna, ser ikke problemet. Endret 8. februar 2015 av Bendorama Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Litt som igår, spilte på en metro no explosive shotgun osv server,brukte flash, drepte en med flash å blei kicka, jada, nice, tydeligvis går en flashbang som eksplosiv. Jeg hadde gått inn bare for å bli banna så jeg slipper å uheldigvis joine retard servere i fremtiden, bedre å kaste bort tiden en gang enn flere ganger. Men de skal vel kanskje flytte flagget ned på bakke nivå på C eller noe, har vel gjort det eller skal gjøre det i CTE tingen, håper de gjør det også bare sperre heisen så ingen kommer seg opp, gud det hadde vært fyrd å gammen. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 (endret) De skal ikke kanskje flytte flagget nei, heldigvis, men det er stor sjanse for at det blir slikt på night versjonen ja(som det er i CTE nå),men ikke i den vanlige, da hadde det blitt uber rage rundt på forumene. Endret 8. februar 2015 av Bendorama Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Jeg driter i om det er mørkt, tror neppe de gjør det så mørkt at man ikke kan se noenting, men go ahead, de kunne jo gitt det ut som en mini DLC å bare kalt det shanghai night, men de skal vel ha 130kr for bare det mapet aleine sikkert så. Men mapet er bare dårlig lagd så de burde flytte flagget å stenge heisen også burde de fikse spawnbeacon så du aldri kan spawne i lufta, det ødelegger også mye. Det er jo ingen heli folk som gidder å renske hus takene heller så null hjelp der, men det er jo public og det å håpe på teamplay er altfor håpefult. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 (endret) Hadde garantert vært er mye mindre elsket map uten C tower, er jo noe av det som er hele morroa, heldigvis er det slikt de fleste ser det også, så det blir nok ikke noe endring der i bf4. Tror nok night mapene blir gratis, i alle fall for premium, men premium er vell nesten gratis å kjøpe per dags dato allikevel. Den serveren jeg hang på er heliene flinke å renske, er noen sykt gode spillere som bruker dem også av og til, men det ble også noen veldige gode SRAW spillere, men heliene var nesten plagsome av og til, så du har tydeligvis vært på feil server. Hadde en runde som gunnar med rundt 82:2 i k/d på en full server Shanghai runde, takene ble renset flere ganger kan man si, en meget brukbar pilot styrte helien da. Endret 8. februar 2015 av Bendorama Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå