Bendorama Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 (endret) Et skikkelig natt brett har jeg savnet siden bf2 special forces, så får håpe det blir litt kult. Men hvordan det skal fungere med dagens hud vet jeg ikke, man blir vel ikke å se så mye annet en farger og trekanter. Endret 1. februar 2015 av Bendorama Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Et skikkelig natt brett har jeg savnet siden bf2 special forces, så får håpe det blir litt kult. Men hvordan det skal fungere med dagens hud vet jeg ikke, man blir vel ikke å se så mye annet en farger og trekanter. Classicmode og Tactical light Skal man spille det på Normal, så blir det jo bare dorrito skyting. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Forhåndslasting mulig på Hardline. Kun 9 gig, 17 minutt på min linje. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Må prøve Har det blitt sagt noe om hvor lenge man kan teste? Har nok andre ting å holde på med om dagen Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Må prøve Har det blitt sagt noe om hvor lenge man kan teste? Har nok andre ting å holde på med om dagen 5 dager tror jeg det var. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Får man lastet det ned på X1 også på forhånd? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Meste av infoen dere trenger står på battlelog, rart. Men den er ifra 3-8 februar og ja, alle platformer kan pre downloade. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Meste av infoen dere trenger står på battlelog, rart. Men den er ifra 3-8 februar og ja, alle platformer kan pre downloade. Takk for info. Er på jobb. Har ikke bokmerket battlelog på mobil. Enklere å spørre her Skulle satt på teamviewer likevel da... Men skal nå sove etter jobb lell Spørs om en får tid til å teste i heletatt Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 (endret) Kan jo bare avinstallere om etter at den er ferdig uansett hvor mye eller lite man har spilt og det er jo bare sånn 9,61GB å laste ned, var ihvertfall den str jeg lasta ned, så det tar ikke fryktelig lang tid om man har litt dårlig linje heller. Endret 3. februar 2015 av meg0709 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Tilgjengelig klokken 10 ser jeg. Spørs om det blir en runde 15.30, etter jobb men før middag Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 hvorfor spiller du ikkje cs krabbemat, og lar bf være for oss som faktisk liker forskjellige gadgets ? Spilte CS en del før, men føler at det blir litt vel "kompetitivt" og så er det så vanvittig kjedelig å sitte og vente en halv runde på at tiden går ut når sistemann på laget eller motlaget camper på en eller annen usannsynlig plass. Jeg er ikke direkte i mot gadgets i BF, men jeg synes de tar for mye vekk fra gameplayet og at de har alt for stort potensiale for misbruk. Mortar som treffer nøyaktig på millimeteren der man sikter etter at man får nøyaktig posisjon når noen skyter uten lyddemper. Og så kan man styre denne mortaren fra hvor som helst uten å eksponere seg. Mange av dem tar også vekk noe av balansen, f.eks ved at enkelte brett blir totalt dominert og sperret av ved at folk spammer eksplosiver som på Locker/Metro. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Skjønner ikke problemet. Spill på no explosive eller mortar limit server? Det er et krigsspill, Mortar har helt klart sin plass i spillet. Jeg har spilt mye på Operation, og de verste serverne er helt klart no explosive. Når man fjerner en del av det som er lagt inn i spillet ødelegger man balansen. For eksempel vanskelig å avverge et gigantisk utendørs push. Og disse serverne tiltrekker seg alle verdens tryhards og ESL spillere som spiller medics alle sammen, spiller knallhardt objektiv, resser over en lav sko og generelt knuser det andre laget. Og de er alltid på samme laget selvsagt. Dermed blir det umulig å spille på slike servere når man er presset helt tilbake. Jeg kan gi deg en liste over slike servere hvis du er interessert. Skal love deg at du får bra motstand på en del av de. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Mortar som er så lett både å høre og se må nesten være så lett å bruke. Tror eneste gangen den har drept meg var da jeg skulle hente meg ny kaffekopp. Men det er kanskje større problem på andre gamemodes enn jeg foretrekker. Om du blir med på en runde metro uten regler (64), er det jo et ønske om å stå på ammokasse og spamme eksplosiver. Det er alltid press på trange plasser og alt for åpent på den andre siden. Nesten umulig å bryte gjennom. Locker har du muligheten på. Kaste et par flashbangs og beine på. Flere passasjer og trangt hele veien / lettere å gjemme seg når man kommer gjennom. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 hvorfor spiller du ikkje cs krabbemat, og lar bf være for oss som faktisk liker forskjellige gadgets ? Spilte CS en del før, men føler at det blir litt vel "kompetitivt" og så er det så vanvittig kjedelig å sitte og vente en halv runde på at tiden går ut når sistemann på laget eller motlaget camper på en eller annen usannsynlig plass. Jeg er ikke direkte i mot gadgets i BF, men jeg synes de tar for mye vekk fra gameplayet og at de har alt for stort potensiale for misbruk. Mortar som treffer nøyaktig på millimeteren der man sikter etter at man får nøyaktig posisjon når noen skyter uten lyddemper. Og så kan man styre denne mortaren fra hvor som helst uten å eksponere seg. Mange av dem tar også vekk noe av balansen, f.eks ved at enkelte brett blir totalt dominert og sperret av ved at folk spammer eksplosiver som på Locker/Metro. Rush er totalt ødelagt pga Ucav og Mortar, så jeg hadde ikke hatt noe i mot at de fjernet disse no skill våpnene helt fra spillet. På enkelte maps er det umulig å få tatt ut de som ligger med Mortar fordi de plasserer den et stykke unna spawn å springer tilbake til spawn å gjemmer seg. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Det er ganske lett å ta ut en mortar egentlig, men det krever jo at man tar en viss class da. Og de kommer alltid tilbake igjen etter de har dødd eller at de står på en commander crate. Verste jeg har sett var vel en 2-3 stykk som stod med ucav og sånn crate og spamma hele runden. Samarbeida en gjeng der en var commander og de 2-3 andre spamma ucav. Mange rush servere er mortar banna da. f.eks Rush 64 vanilla gamed.de no mortar ucav xm25 m320. Så akkurat på battlelog forumet nå en som lurte på når bf4 open beta var over. Han har jo litt rett Lenke til kommentar
kremt Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Fy faen så lei jeg er av hackere i dette spillet nå. 4 eller 5 bare i dag. Og det er jo så enkelt å begynne på nytt igjen, -opprett ny origin konto hver gang du blir bannet, eller hvis du blir bannet -bruk origin gametime på 1 uke for å spille gratis -bruk samme hacken hver gang Bare dette er mer enn god nok grunn til å ligge langt i helvete unna Hardline. 1.5 år ute snart og fortsatt strømmer de på. WTF. Man ser det jo på servere med GGC stream. 1-2 som blir bannet per minutt det er ganske heftig. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Ubegripelig at de ikke tar problemet mer på alvor. Det fører jo til at de som spiller ærlig til slutt ikke gidder lenger, men de er tydeligvis fornøyde med å sitte igjen med en spillerbase som er komplett råtten. Juksing er den største grunnen til at jeg ikke spiller BF særlig mer. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Det er litt av problemet. Jeg spiller ærlig og har spilt lenge og mye, betalt fullpris for spillet og vel så det. Hva skjer, jo man blir pisset på av folk som får spillet gratis eller kjøpte det på salg for 64,50. Aimjunkies har allerede hacks til Hardline ser jeg, dog ikke ute på siden enda så har de ute en video. Så hva skal man spille fremover tro? GTA Online? Tom Clancys Division? Rainbow Six Siege? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 (endret) Det at du får opp i chatten at folk blir banna skjer jo ikke real time, da hadde jo servern blitt fort tom. Jeg har jo sett at folk som ikke engang er på servern blir så kalt banna. Man kan aldri unngå cheaters, det blir litt som at man aldri kan få 0 kriminalitet her i verden, man kan gjøre mye for å forebygge å ta de som gjør det, men det vil aldri bli slutt på det og mange av de samme vil fortsette å forbryte seg når de slipper ut ifra fengsel eller da lager en ny konto og kjøper ett nytt spill. Men det var jo cheats ute i BF3 betaen så hvorfor det er så overraskende at det fins cheat for hardline beta veit jeg ikke, Dette er jo en tysker da, så ikke rart han cheater, tyskere, russere og franskmenn er verst til å cheate spør du meg, tjuvpakk deluxe, men russere er jo retarded, samme med tyskere så man kan jo forstå de, men noe må de vel gjøre når de tapte andre verdenskrig. https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=wMcdFt-JS7Q Endret 7. februar 2015 av meg0709 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Fairfight banned har ingen ting med den aktuelle serveren å gjøre, den gir bare beskjed at noen har blitt bannet på en Fairfight protected server, så det er klart det blir noen meldinger når meldingen kan stamme fra flere hundretalls servere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå