Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Haha. Tenkte meg det kom til å bli svaret. Men etter klagingen jeg har hørt trodde jeg bare det var et større problem. Men kom akkurat på hvorfor jeg ikke opplever problemet like mye. Jeg spiller mesteparten Conquest, og problemet er visst størst på Rush. Spilte noen timer på BF3 på 360, og har noen timer i BF2 og BC2. Så er ikke helt ny i serien.

Har fått opp øynene for sniping de siste timene. Begynner å få teken på det. Er jo pissenkelt å spotte folk med PLD og/eller Soflam, og så plukke de ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan jeg tro! Er ikke noe fan av Metro og Operation (Hurt) Locker. Kan være gøy en gang i blant, men det er så mye kaos og vanskelig å få utrettet noe bra der føler jeg. Liker banene med en okay blanding av kjøretøy og close combat.

Ellers så liker jeg å følge med på BigMooney06 på youtube. Mye artig i de Bonus Round-klippene.

Lenke til kommentar

Når man ser på disse filmene så forstår man hvor fail spillet er, den cutting edge fysikken de har klart å lage......

Nesten realistisk.

Men mange av klippene var jo artige.

Se episode 56, en som fyrer opp UCAV på starten av TDM runde og dreper 17 stk. OMG. Mer enn kraftig nok den saken der for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Du kommer langt med å bare skru av AA som stjeler noe sykt med fps. Sett resten på high utenom Mesh quality som du bør ha på ultra.

Edit: Ligger ganske stabilt på 120fps med de settingene med en 3570K@4,5Ghz å en overklokket 980.

Edit 2: Jeg spiller jo i 1080P, så mulig du må justere enda litt lengere ned siden du sitter med en 1440P monitor.

Endret av KimWhinesAlot
Lenke til kommentar

Litt usikker, men noe av det mesh gjorde i BF3 var at du kunne se de oransje trekant spot greiene på mye lengre avstand, veldig kjekt i fly når man skal skyte inf med MGen i flyet, så man kan se de en god stund før man krasjer i bakken.

Mange som trodde man cheata når man skøyt inf på bakken i BF3 med fly, lol, kan jo skjønne hvorfor, men var uansett like gøy hver gang.

Men for å få ett fullgodt svar så må man vel søke seg ihjel på google.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Er gøy når folk drar tryhard kortet som en insult, de innser jo ikke at de mest sannsynlig er "tryhards" i noe jeg bare bryr meg mindre om å gjør for fun.

Liker også den, chill out its a game insulten, lol, men du veit, er man dårlig i ett spill så må man jo finne noe å forsvare seg med lol.

Lenke til kommentar

Antar vi fikk en battlepack pga det var 24 igår, men dette fikk jeg, woho, men det er ikke den verste battlepacken jeg har fått, haha.

Verste var vel den med ett par emblems også noe dogtags, sammen med ett eller 2 attachements til våpen, yay.

Det er også double xp ifra idag til nyttårs aften, eller det står new years day som sikkert betyr første nyttårs dag på norsk.

http://imgur.com/JFcFOi9

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...