Argoniel Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Da suger du til å finne gode priser Jeg har PC og xbox. Jeg har typ 50-60 spill til xboxen, og 20 til PC'en. Pc'en var dyrest. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Det har blitt avvist fra DICE for lenge siden.Hvor da? Eneste jeg finner er at BF4 vil kjøres i 720p og 60FPS på next-gen konsoller. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Da suger du til å finne gode priser Jeg har PC og xbox. Jeg har typ 50-60 spill til xboxen, og 20 til PC'en. Pc'en var dyrest. Mulig jeg ikke er prishunteren selv, men de fleste butikker (og de fleste nettbutikker) har en ganske stor forskjell på PS4 kontra pc. Eksempel fra Elkjøp: 399 for pc 549 for Ps4. Eksempel fra Komplett: 399 for COD: Ghosts til pc, 499 til ps4. Eksempel fra Gamezone: 398 for BF4 til pc, 498 til Ps4 Eksempel fra cdon: 349 for Ghosts til pc, 599 til ps4 Eksempel fra play.com: 47.95 EUR for BF4 til pc, 68.83 for BF4 til Xbox one. Det var bare noen eksempler av kommende spill såklart, tilbud osv vil du alltid finne. Og da er de ofte best til PC. Du har nå spart 5-600 kroner på 5 nye spill, nok til en strømfosyning, du er igang! Edit: Grunnen til dette er visstnok at utviklerne må betale en avgift til Sony/Microsoft for å produsere et spill til deres konsoll. Endret 1. september 2013 av Mammakamelen Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Dette at Bf 4 kjørte i 720p var vel fordi det var en tidlig alpha versjon som ble brukt under e3 og gamescom. Men skal vist bli full hd når produktet er ferdig, mener jeg å ha lest et sted. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Da suger du til å finne gode priser Jeg har PC og xbox. Jeg har typ 50-60 spill til xboxen, og 20 til PC'en. Pc'en var dyrest. Kjøpte nettopp Tomb Raider til 118 kr på Origin butikken, samt Dead Space 2 til 35 kr eller noe.. Og: Dead Space 3, Dead Space, Crysis 2 Maximum Edition, Burnout Paradise: The Ultimate Box, Medal of Honor, Mirror’s Edge, Battlefield 3 og Sims 3, alle for under 5 $ på HumbleBundle.com Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Argoniel har vært i billigkurven på Gamestop, kom hjem med Enter The Matrix og tenkte han var tidenes investor. Skal man sammenligne priser er det best med nye titler. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Argoniel har vært i billigkurven på Gamestop, kom hjem med Enter The Matrix og tenkte han var tidenes investor. Skal man sammenligne priser er det best med nye titler. Harh harh. På releasedager, hvor ofte har ikke si f.eks Elkjøp tilbud på releasespill til 399 for konsoll? Noe som har skjedd ofte. Kanskje, bare kanskje de gidder å sette prisen på pc versionen til 299, men mest sannsynlig kjører de 399 for den uansett. Vet ikke. 399 eller 399? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Det er visse ting man kan diskutere, som "Hva er meningen med livet", her finnes det mange svar og ingen er "riktige". På spørsmål om Pc spill er billigere enn konsollspill derimot, har jeg heldigvis muligheten til å benytte meg av noe som heter fakta. Edit: .. Og ikke vandrerhistorier fra din lokale Elkjøp. Her i Drammen har det ikke vært tilbud på releasedag ofte, og om det er et tilbud pga release er det på begge to. Så da kan du shave av 100 spenn på begge to så er du like langt. Endret 1. september 2013 av Mammakamelen Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Det er visse ting man kan diskutere, som "Hva er meningen med livet", her finnes det mange svar og ingen er "riktige". På spørsmål om Pc spill er billigere enn konsollspill derimot, har jeg heldigvis muligheten til å benytte meg av noe som heter fakta. Edit: .. Og ikke vandrerhistorier fra din lokale Elkjøp. Her i Drammen har det ikke vært tilbud på releasedag ofte, og om det er et tilbud pga release er det på begge to. Så da kan du shave av 100 spenn på begge to så er du like langt. Diablo 3. PS3: 399,- Xbox: 399,- PC 449,- "gammel tittel" du skal forsvare det med da eller? http://www.elkjop.no/search?WFSimpleSearch_NameOrID=Diablo+3 Mulig du ikke hadde tjent på konsoll, men jeg har. Spiller BF på PC, fordi PC ER bedre, bare ikke økonomisk imho. Lenke til kommentar
lain Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Dette er ikke en diskusjon for denne tråden. Men om du bruker ting som prisjakt.no, får du opp prishistorikk om du ønsker. Det er uansett liten grunn til å diskutere emnet, da det gjennomsnittlig er billigere med spill på pc enn på konsoll. Lenke til kommentar
frds Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Blir spennende med ubåten Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Ubåt? Det er vel ingen ubåt med i MP? 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Har heller ikke hørt noe om U-båt. Tror egentlig ikke U-båt hadde vært så gøy i BF4 hvor flagg og M-com står på land. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 64 spillere på en ubåt? Metro all over again, bare enda verre 1 Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Ubåt? Det er vel ingen ubåt med i MP? Ingenting er bekreftet enda, men ryktene sier at det er snakk om en ubåt som er tilgjengelig for commanderen. Antageligvis ett capture point som gir din commander tilgang på en ubåt med våpen (Raketter, torpedo osv muligens). Alle disse antagelsene er tatt fra ett screenshot av ett minimap fra ett kart som ikke er offisiellt offentliggjort enda. Muligens det kartet man ser i en trailer der en båt kjører i noen overforsvømte bygater. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 64 spillere på en ubåt? Metro all over again, bare enda verre enda verre Sikker? Helt sikker? Disse jævlene kan være store. 16, eller kanskje til og med 32p på et ubåt-kart kunne vært helt vanvittig heftig (64p blir bare teit - akkurat som Metro 64p). Det vil kanskje være et noe merkelig sted å skyte på hverandre, men dersom ubåten ligger i dokk og scenarioet er at ubåten for øyeblikket er uten besetning og at noen prøver å kapre den... Det kunne ha funket. I alle fall i en DLC lignende Close Quarters. Er det noen som vet om det er noen kart i BF4 som er helt uten main bases? Altså at begge lag har mulighet til å ta alle motstandernes flagg? Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Bevis på ubåt i BF4 Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Bevis på ubåt i BF4 Da må det være mulig å senke den også. Hva får man av våpen for å gjøre det eventuelt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 (endret) Er det andre som har problemer med å komme seg på en server på Battlefield 3? Endret 4. september 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Ja... Noen tekniske problemer tydeligvis... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå