Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da suger du til å finne gode priser :)

Jeg har PC og xbox. Jeg har typ 50-60 spill til xboxen, og 20 til PC'en. Pc'en var dyrest.

Mulig jeg ikke er prishunteren selv, men de fleste butikker (og de fleste nettbutikker) har en ganske stor forskjell på PS4 kontra pc.

Eksempel fra Elkjøp: 399 for pc 549 for Ps4.

Eksempel fra Komplett: 399 for COD: Ghosts til pc, 499 til ps4.

Eksempel fra Gamezone: 398 for BF4 til pc, 498 til Ps4

Eksempel fra cdon: 349 for Ghosts til pc, 599 til ps4

Eksempel fra play.com: 47.95 EUR for BF4 til pc, 68.83 for BF4 til Xbox one.

Det var bare noen eksempler av kommende spill såklart, tilbud osv vil du alltid finne. Og da er de ofte best til PC. Du har nå spart 5-600 kroner på 5 nye spill, nok til en strømfosyning, du er igang!

Edit: Grunnen til dette er visstnok at utviklerne må betale en avgift til Sony/Microsoft for å produsere et spill til deres konsoll.

Endret av Mammakamelen
Lenke til kommentar

Da suger du til å finne gode priser :)

Jeg har PC og xbox. Jeg har typ 50-60 spill til xboxen, og 20 til PC'en. Pc'en var dyrest.

Kjøpte nettopp Tomb Raider til 118 kr på Origin butikken, samt Dead Space 2 til 35 kr eller noe..

Og:

Dead Space 3, Dead Space, Crysis 2 Maximum Edition, Burnout Paradise: The Ultimate Box, Medal of Honor, Mirror’s Edge, Battlefield 3 og Sims 3, alle for under 5 $ på HumbleBundle.com

Lenke til kommentar

Argoniel har vært i billigkurven på Gamestop, kom hjem med Enter The Matrix og tenkte han var tidenes investor. Skal man sammenligne priser er det best med nye titler.

Harh harh.

På releasedager, hvor ofte har ikke si f.eks Elkjøp tilbud på releasespill til 399 for konsoll? Noe som har skjedd ofte. Kanskje, bare kanskje de gidder å sette prisen på pc versionen til 299, men mest sannsynlig kjører de 399 for den uansett. Vet ikke. 399 eller 399?

Lenke til kommentar

Det er visse ting man kan diskutere, som "Hva er meningen med livet", her finnes det mange svar og ingen er "riktige". På spørsmål om Pc spill er billigere enn konsollspill derimot, har jeg heldigvis muligheten til å benytte meg av noe som heter fakta.

Edit: .. Og ikke vandrerhistorier fra din lokale Elkjøp. Her i Drammen har det ikke vært tilbud på releasedag ofte, og om det er et tilbud pga release er det på begge to. Så da kan du shave av 100 spenn på begge to så er du like langt.

Endret av Mammakamelen
Lenke til kommentar

Det er visse ting man kan diskutere, som "Hva er meningen med livet", her finnes det mange svar og ingen er "riktige". På spørsmål om Pc spill er billigere enn konsollspill derimot, har jeg heldigvis muligheten til å benytte meg av noe som heter fakta.

Edit: .. Og ikke vandrerhistorier fra din lokale Elkjøp. Her i Drammen har det ikke vært tilbud på releasedag ofte, og om det er et tilbud pga release er det på begge to. Så da kan du shave av 100 spenn på begge to så er du like langt.

Diablo 3. PS3: 399,- Xbox: 399,- PC 449,- "gammel tittel" du skal forsvare det med da eller?

http://www.elkjop.no/search?WFSimpleSearch_NameOrID=Diablo+3

Mulig du ikke hadde tjent på konsoll, men jeg har. Spiller BF på PC, fordi PC ER bedre, bare ikke økonomisk imho.

Lenke til kommentar

Ubåt? Det er vel ingen ubåt med i MP?

Ingenting er bekreftet enda, men ryktene sier at det er snakk om en ubåt som er tilgjengelig for commanderen. Antageligvis ett capture point som gir din commander tilgang på en ubåt med våpen (Raketter, torpedo osv muligens). Alle disse antagelsene er tatt fra ett screenshot av ett minimap fra ett kart som ikke er offisiellt offentliggjort enda. Muligens det kartet man ser i en trailer der en båt kjører i noen overforsvømte bygater.

Lenke til kommentar

64 spillere på en ubåt? Metro all over again, bare enda verre :p

enda verre

Sikker? Helt sikker? Disse jævlene kan være store.

16, eller kanskje til og med 32p på et ubåt-kart kunne vært helt vanvittig heftig (64p blir bare teit - akkurat som Metro 64p). Det vil kanskje være et noe merkelig sted å skyte på hverandre, men dersom ubåten ligger i dokk og scenarioet er at ubåten for øyeblikket er uten besetning og at noen prøver å kapre den... Det kunne ha funket. I alle fall i en DLC lignende Close Quarters.

Er det noen som vet om det er noen kart i BF4 som er helt uten main bases? Altså at begge lag har mulighet til å ta alle motstandernes flagg?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er det andre som har problemer med å komme seg på en server på Battlefield 3?

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...