Gå til innhold

Anbefalte innlegg

mye bra

En annen ting de absolutt burde endre på, er spot systemet. Det at du lyser opp som en rød prikk på minimapen hver gang du avfyrer et skudd er vanvittig irriterende, og gjør absolutt intet for å fremme lagarbeid gjennom spotting, den jobben gjør seg selv. Selv en kommandør som roper "ENEMY INFANTRY SPOTTED" hele runden foretrekker jeg foran dette.

Så har du hardcore mode, og her er spotting ihvertfall helt unytting

Klikk Q mens du ser på en fiende --> Rop ut "Enemy sniper"

Ropet hjelper ubeskrivelig lite, ettersom det hverken finnes minimap, eller noen form for indikator. Jeg kan ikke begripe hvorfor de gikk bort fra systemet i BF2.

De kan også la kjøretøy koste ekstra tickets, men den gjennomsnittlige tolvåring gir vel faen, så lenge han får kills fra det.

Klassene hadde også gjort seg med litt overhaling. I BF2 måtte du ofre noe i class selection. Assault=Assault+Medic

Support=Support+Spec ops

Engineer=Engineer+Anti-Tank

Recon=Sniper, ganske paradoksalt, ettersom recon ihvertfall ikke kan brukes til spotting lengre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bf3 er også lite tilpasset hardcore imo.

Hardcore er hardcore. Hvis man skal bytte magasin som er halvfullt, bør man miste alle skuddene i det magasinet. Man skal ikke kunne få poeng for spotting heller. Og hardcore synes jeg er lettere enn normal. Mye lettere å få drept noen.

Og å ikke få 3rd person på kjøretøy er mer realistisk, men det er totalt ubrukelig i enkelte kjøretøy som man bruker 3rd person bare for å se hvor man kjører.

Hardcore bør døpes om til "realistic".

Lenke til kommentar

Jeg begynte på Bf serien med bad company 1,2 og så Bf3 når det kom, synst de alle er bra spill og har hatt det mye morro med de :) Og gleder meg mye til Bf4 kommer.

Men jeg ser problemet mange påpeker med manglende teamplay, kunne ikke dette blitt løst med en egen "teamplay modus" der stats som: spm, k-d ratio osv ikke blir registrert?

Kunne og tenke meg mortar systemet som var i bc2 der recon kaller inn mortar strike, istedenfor slik som det er nå i Bf3.

Lenke til kommentar

Blir spent på BF4 ja.. Selv vil jeg sannsynligvis gå for Arma 3 om det blir så bra som de vil ha det til (Alphaen lover jo godt så langt).

Men vi får se :) Kan jo være de finner på noe lurt med BF4.. Bare synd at den også blir konsollifisert :(

Lenke til kommentar

Har en ganske stor følelse av at BF4 vil komme til PS3 og Xbox 360 også.

Nå er ikke slippdatoene for verken BF4, PS4 eller Xbox 720 offentliggjort. Men, noe sier meg at DICE fikk utviklingsversjoner av konsollene for lenge siden og at dette er en av grunnene til at de slipper spillet så tidlig - for å kunne kjøpes til PS4/Xbox 720 ved launch. BF4 vil også være et stort trekkplaster for å få folk til å kjøpe seg nye konsoller. Dette, kombinert med det faktum at det blir mye ekstraarbeid å utvikle BF4 til både nåværende og nextgen konsoller samt at nåværende generasjon uunngåelig vil holde tilbake spillet rent teknisk, er jeg villig til å vedde en skjorteknapp på at BF4 bare kommer på nextgen samt PC.

Lenke til kommentar

Jeg er ganske skeptisk siden det er EA vi snakker om, og alle vet at de vil ha mest mulig penger. Ser flere andre storspill kommer både til nåværende konsoller og neste generasjon. Men selvfølgelig så håper jeg det ikke skjer, selv om jeg er ganske sikker på at det motsatte vil skje. Men det får vi vel forhåpentligvis svar på tirsdag.

Lenke til kommentar

Det vil være idioti å slippe BF4 til to generasjoner med konsoller - ikke bare blir det dyrere å utvikle men jeg tviler på at man kan spille online PS3 vs PS4. Dessuten får nok EA godt betalt for å ikke utvikle til nåværende generasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...