Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har sett noe info om admintools osv for de som hoster egen server?

I bf3 var dette et av de store problemene med egen host, måtte bruke 3. parts software, som procon, med plugins og ymse ikke helt 100% integrerte løsninger.

Spesielt autobalance var håpløst nesten å få til skikkelig. Og det faktum at du ikke kunne se hva hva folk gjorde på servern uten å logge inn som player.

Lenke til kommentar

PC-gamere har en tendens til å være spydige :) De vet alt vettu ;)

Har ikke hørt noe om det, men jeg har heldigvis W7 så jeg bare gleder meg =D

Dice kan ikke være så talentløse at nyeste versjonen av et operativsystem ikke støttes. Husker bare hvor forbanna eg ble når eg lastet ned Alpha og ikke fikk spille fordi eg hadde W8 :nei:

Lenke til kommentar

Jeg lette litt i denne tråden, men fant ikke en post som nevner det:
"Just got confirmation from Lars in an interview... BF4 on PS4 runs at 720p upscaled tp 1080p and solid 60FPS"
- JackFrags

"Lars Gustavsson confirmed that the game originally runs at 720P resolution but is upscaled to 1080P which doesn’t means that the same level of graphical fidelity would be provided to players as compared to the game originally running at 1080P HD resolution. Its quite a disappointment that PlayStation 4 even with a larger memory pool and the rumored HUMA architecture could is sacrificing either resolution or frame rate to cope within intense game titles. Battlefield 4 for instance sacrifices resolution for faster frame rates whereas the PS4 exclusive Killzone: Shadow Fall is sacrificing frame rate (30 FPS) for higher resolution. I noted that the multiplayer section of the game is said to be running at 60 FPS which could obviously be running with lower graphics detail otherwise why can’t the Killzone developers stick to 60 FPS on the single player too? It isn’t much of a hassle and if they wanted to, they could have kept both single and multiplayer modes running at 60 FP. As far as Xbox One is concerned, no words about what resolution does it supports but it could also possibly offer 720P resolution upped to 1080P"

- wccftech

Dette er veldig skuffende : / Det virker som om vi kan se langt etter krevende titler med 1080p fortsatt /sigh

Endret av StigtriX
Lenke til kommentar

Er vel ingen som vet hvor bra BF4 blir på Next-gen i forhold til PC enda? Eg smører meg med tålmodighet men vet at det ikke blir like bra som PC. Bare det blir bedre enn det er nå for BF3 på Xbox 360 skal eg ikke klage så mye. Der sliter eg med å se fiendene til tider fordi bildet er så uskarpt

Lenke til kommentar

Da kom prisdiskusjonen igjen, PC spill koster ofte mye mindre enn konsollspill. Så du vil fint kunne få betalt for BF4 på pc etter du har kjøpt mange spill. En pc som kjører Bf4 mye bedre enn ps4 koster ca 3500kr mer, ny med garantier fra produsent. Og du, ikke glem at da kan du spille med mus og tastatur. Eller gamepad da. Eller Joystick. Du kan spille med 8 forskjellige mus om du ønsker det :-)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...