kremt Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Sett en del flere i det siste. Har nok en sammenheng med at spillet nå har blitt ganske billig. I det siste er det spilt en del med kjenninger som nettopp har startet med BF og da bare har standard versjon, spiller da vanilla maps. Hvis man spiller på hvertfall de tre siste map packs er det en del mindre sannsynlig da disse koster ekstra. China Rising var vel en del som fikk med. Er mange mistenkelige stats på han duden der. Eks 44 magnum, 324 kills, 279 headshots. CZ3A1, 6 kills per minute, 27 % accuracy, dette er crazy høyt. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Tenker meg det blir ekstremt mange cheaters hver gang Origin lar oss spille / prøve gratis i X antall uker, folk taper jo ikke et rødt øre på å bli bannet. Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 FC1 var jo konge, men syns ikke FC2 var så ille nei, ser ikke helt hva som var så dårlig, sett borti ifra de uendelige kontrollpostene som alltid respawna i det du snudde ryggen til de også relativt lange/store avstander. Helt enig. Kontrollpostene som respawna konstant var litt irriterende og avstandene så klart. Husker jeg spilte FC1 mye da det kom ut ja, siden kom jo Crysis også. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Er det ikke snart på tide å lage eller ta denne diskusjonen i far cry tråd!? 2 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Jeg ender nesten alltid opp med samme klasse og våpen(assault og ace23, noen ganger g36c Engi.) når jeg spiller, og begynner å bli litt lei. Jeg spiller også på akkurat samme måten, ekstrem offensiv og capture flag så det synger eller spawner på ett flagg som blir tatt, conquest 64p. Jeg føler at jeg må gjøre dette for at laget skal vinne, eller ha en sjanse til å vinne ihvertfall Det begynner å gå mer på at laget skal vinne enn at jeg skal ha det moro, noen som kjenner seg igjen? Hva skal til for å bryte ut av mønsteret her? Det er jo tross alt ett spill, der jeg skal ha det moro og ikke ofre "alt" for laget... Jeg har spilt en del silent dmr med rødpunkt sikte, det var ganske artig. Har så vidt prøvd offensiv sniper(hva er beste sniper egentlig?) med kikkert sikte, der jeg tar ut folk på nær og halvdistanse. Jeg er relativt dårlig med kjøretøy, så her er det ingen håp. Noen som har tips til å bryte ut av mønsteret? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Spill med recon og drit i kils, bare snip deg rundt. Går i minus på stats og skils, men utrolig mye morro er det. For alt du skal gjøre er å være en pain in the ass^^ Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Når jeg skal spille aggressive recon, så bruker jeg M40A5 med 6 eller 4x scope og Shorty med full choke. Motion sensor og C4 er gadgetene jeg bruker å har klart å få en brukbar K/D med den setupen. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Er det ikke snart på tide å lage eller ta denne diskusjonen i far cry tråd!? Jo Tenkte jeg skulle se hvor lang tid det tok, men har noen nevnt at Final Stand kommer 18. november? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Det står jo midt på skjermen i det du åpner battlelog, har gjort det ett par dager eller mer nå. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Joda. Men ingen som har nevnt det her... ...men det meste med patchen er vel ferdig snakka Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Tja, behøver vel kanskje ikke å nevnes så mye egentlig, tror de aller fleste har fått det med seg for en god stund siden, men så klart er jo bare å nevne og ja, er nok ikke så mye å si før final stand kommer eller en ny patch, så i mellom der er det rimelig mye død tid. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 En dato er satt! ...og her går praten i Farcry... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Personlig gleder jeg meg til pil og bue. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Hadde vært kult om det er en crossbow du kan bruke på Assault rifla. Har sett på youtube at det visstnok skal finnes i det virkelige liv. Håper bare ikke assignmenten for å få den blir helt hull i haue som enkelte av de andre våpnene har hatt. Har enda ikke unlocket DAO-12 eller Gol rifla fordi man må gjøre helt tullete ting for å få de. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Det er fort gjort å få den GOL rifla. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Har unlocket all riflene (recon) SR338 ser ut til å suge dritt? Gol er den som passer meg best Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Hadde vært kult om det er en crossbow du kan bruke på Assault rifla. Har sett på youtube at det visstnok skal finnes i det virkelige liv. Håper bare ikke assignmenten for å få den blir helt hull i haue som enkelte av de andre våpnene har hatt. Har enda ikke unlocket DAO-12 eller Gol rifla fordi man må gjøre helt tullete ting for å få de. Buen blir en primary for alle klasser Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Hadde vært kult om det er en crossbow du kan bruke på Assault rifla. Har sett på youtube at det visstnok skal finnes i det virkelige liv. Håper bare ikke assignmenten for å få den blir helt hull i haue som enkelte av de andre våpnene har hatt. Har enda ikke unlocket DAO-12 eller Gol rifla fordi man må gjøre helt tullete ting for å få de. Buen blir en primary for alle klasser Det hørtes ut som et elendig opplegg visst du bruker eksplosive eller scan bolt på den. Sikker på at den ikke bare blir en gadget? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Jackfrags mener i en ny video at det er primary, han sier også man kan legge den til i sin "loadout" men ikke spille med den, jeg finner den ikke i loadout heller, finner kun Bipod knife "C100" xD Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 Var ikke et av unlock kriteria Phantom Initiate, har du det. Jeg har det ikke og kan heller ikke se den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå