krabbemat Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Har begynt å spille mer med ironsights nå, har disse noen fordeler sånn rent utenom at de noenganger dekker mindre av skjermen? Rart med det, omtrent hver gang jeg bestemmer meg for å spille med våpen eller konfigurasjoner jeg ikke bruker ofte, så virker det såre bra. Blir litt sånn "hmm, hvorfor har jeg ikke prøvd det før", og så dabber det av og jeg ender til slutt opp med det jeg bruker 90% av tida fra før. På AEK-971 bruker jeg ironsight og stubby grip. Følte at jeg var mere nøyaktig uten å ha noe sikte på, å det stemte jo da siden siktene hadde visuell recoil pre patch. Kjører fortsatt på med ironsight siden det er det jeg er vant med, men nå er det ikke noe fordel med ironsight lengere. Kjekt å vite. En liten fordel er kanskje at det dekker mindre av skjermen, at det vises bedre når man blendes og slipper "frysingen" man ofte ser på f.eks Locker. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Har hatt Battlefield 4 i siden i vår en gang og har alltid kunnet spille spillet helt uten lag. Uten å ha spilt på noen måneder prøvde jeg meg i dag. Det var uspillbart. Spillet frøs hele tiden i alt fra 2-10 sekunder, mens spillet fløt OK de neste 10 sekundene. Da hadde jeg kun skype kjørende i bakgrunnen. Prøvde å sette grafikken på "LOW" på alt, og det forbedret laggen bittelitt, men skjermen frøs 2-5 sekunder fortsatt. Prøvde ikke lenge før jeg gav opp. Hva kan være grunnen? Noen ideer? Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Jeg har aldri hatt problemer med Battlefield 4. Mest sannsynlig er det antivirus/firewall program som fucker opp spill vil jeg anta. Lenke til kommentar
Håvard. Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 hvis du har msi afterburner eller lignende prøv å skru av origin in game Lenke til kommentar
mna Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Jeg har aldri hatt problemer med Battlefield 4. Mest sannsynlig er det antivirus/firewall program som fucker opp spill vil jeg anta. Har hatt Battlefield 4 i siden i vår en gang og har alltid kunnet spille spillet helt uten lag. Uten å ha spilt på noen måneder prøvde jeg meg i dag. Det var uspillbart. Spillet frøs hele tiden i alt fra 2-10 sekunder, mens spillet fløt OK de neste 10 sekundene. Da hadde jeg kun skype kjørende i bakgrunnen. Prøvde å sette grafikken på "LOW" på alt, og det forbedret laggen bittelitt, men skjermen frøs 2-5 sekunder fortsatt. Prøvde ikke lenge før jeg gav opp. Hva kan være grunnen? Noen ideer? Har det av å til både jeg å en kompis. Men forsvinner av selv selv. #Random Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Virker som final stand nærmer seg. Battlelog har blitt oppdatert med en del nytt, blant annet ny tanks, snøscooter og launch pod. Levelsystemet har også blitt oppdatert, dog ikke slippet løs enda. Skal ta 840 tusen poeng fra 130 til 131 ser jeg. Har tro på denne map-packen, de har jobbet lenge med den og den har også blitt testet grundig på cte. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Er det flere her som ikke kommer inn på noen server når de skal spille nå? Kommer opp, reserving slot, så kommer det opp error etter en liten stund Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Er det flere her som ikke kommer inn på noen server når de skal spille nå? Kommer opp, reserving slot, så kommer det opp error etter en liten stund Jepp, er egentlig syk, men kjeder meg ihjel, hehe Noen som egentlig er lei bf4? Venter spent på den nye patchen, egentlig er jeg spent på kommende far cry 4 og ac unity, fc3 er et av sp spillene som er favoritten Lenke til kommentar
Håvard. Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 (endret) Er det flere her som ikke kommer inn på noen server når de skal spille nå? Kommer opp, reserving slot, så kommer det opp error etter en liten stund Kommer opp følgende melding til meg når jeg trykker på soldier i battlelog: The game statics engine is currently down The Game Statistics Engine is currently down Endret 11. november 2014 av Partydonut Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 (endret) Anbefaler å sjekke battelfield Twitter, så slipper dere å undre, de er flinke å kommentere ved feil, problemer eller planlagt nedetid. Endret 11. november 2014 av Bendorama Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Er det flere her som ikke kommer inn på noen server når de skal spille nå? Kommer opp, reserving slot, så kommer det opp error etter en liten stund Jepp, er egentlig syk, men kjeder meg ihjel, hehe Noen som egentlig er lei bf4? Venter spent på den nye patchen, egentlig er jeg spent på kommende far cry 4 og ac unity, fc3 er et av sp spillene som er favoritten Mistet plutselig gnisten av å spille BF4 for 1 måned siden å sliter veldig med å finne en ny arvtaker. Gleder meg sykt til Overwatch kommer å krysser fingrer og tær for at det blir et spill jeg kommer til å like. Tror ikke jeg gidder å ta meg bryet med å prøve ut Last Stand. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Er det flere her som ikke kommer inn på noen server når de skal spille nå? Kommer opp, reserving slot, så kommer det opp error etter en liten stund Jepp, er egentlig syk, men kjeder meg ihjel, hehe Noen som egentlig er lei bf4? Venter spent på den nye patchen, egentlig er jeg spent på kommende far cry 4 og ac unity, fc3 er et av sp spillene som er favoritten Mistet plutselig gnisten av å spille BF4 for 1 måned siden å sliter veldig med å finne en ny arvtaker. Gleder meg sykt til Overwatch kommer å krysser fingrer og tær for at det blir et spill jeg kommer til å like. Tror ikke jeg gidder å ta meg bryet med å prøve ut Last Stand. Mistet gnisten selv etter jeg begynte med Folding av en eller annen grunn, Men Forza Horizon 2 fikk men til å geeke det nesten en halv dag, men eier det ikke selv så må få kjøpt detm trist at xbox 360 grafikk aldri vil bli det samme som om man spiller bf4 :/ Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Er det flere her som ikke kommer inn på noen server når de skal spille nå? Kommer opp, reserving slot, så kommer det opp error etter en liten stund Jepp, er egentlig syk, men kjeder meg ihjel, hehe Noen som egentlig er lei bf4? Venter spent på den nye patchen, egentlig er jeg spent på kommende far cry 4 og ac unity, fc3 er et av sp spillene som er favoritten Mistet plutselig gnisten av å spille BF4 for 1 måned siden å sliter veldig med å finne en ny arvtaker. Gleder meg sykt til Overwatch kommer å krysser fingrer og tær for at det blir et spill jeg kommer til å like. Tror ikke jeg gidder å ta meg bryet med å prøve ut Last Stand. Har selv stor gnist enda. Gleder meg til hver dag med spilling. Eneste mulige arvtakeren må nesten være Hardline. Nå er jo det mye av det samme da, stort sett. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Er det flere her som ikke kommer inn på noen server når de skal spille nå? Kommer opp, reserving slot, så kommer det opp error etter en liten stund Jepp, er egentlig syk, men kjeder meg ihjel, hehe Noen som egentlig er lei bf4? Venter spent på den nye patchen, egentlig er jeg spent på kommende far cry 4 og ac unity, fc3 er et av sp spillene som er favoritten Mistet plutselig gnisten av å spille BF4 for 1 måned siden å sliter veldig med å finne en ny arvtaker. Gleder meg sykt til Overwatch kommer å krysser fingrer og tær for at det blir et spill jeg kommer til å like. Tror ikke jeg gidder å ta meg bryet med å prøve ut Last Stand. Har selv stor gnist enda. Gleder meg til hver dag med spilling. Eneste mulige arvtakeren må nesten være Hardline. Nå er jo det mye av det samme da, stort sett. Har ikke lyst å betale 600kr for bf4 med cops, men om jeg finner det til 300kr på G2A (Om de vil kjøre så lavt) Så blir det bestill Hehe Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Skjer med all quoting? Men ja blir spennende å prøve hardline beta, prøvde ikke den første betaen. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Skjer med all quoting? Men ja blir spennende å prøve hardline beta, prøvde ikke den første betaen. Du gikk ikke glipp av noe for å si det sånn. Håper virkelig at Visceral har tatt til seg all feedbacken de har fått fra spillere, så kanskje vi får et knall bra spill. Blir ikke kjøpt ved launch her hvertfall, blir nok å se noen reviews på Youtube før jeg eventuellt kjøper spillet. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 (endret) Den siste uka har jeg vært uvel i kroppen så har ikke hatt lyst til å sitte ved PCen og igår og idag har jeg ikke nett siden noen mindre smarte og kompetente folk fant ut at det å grave over/ryke ledningen var smart og de har enda ikke fiksa den, så juhu, men savner egentlig ikke BF4 eller mye spilling generelt, men var jo typisk igår når jeg følte meg bra så skulle de finne på å drepe nettet mitt, nice. Endret 11. november 2014 av meg0709 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Den siste uka har jeg vært uvel i kroppen så har ikke hatt lyst til å sitte ved PCen og igår og idag har jeg ikke nett siden noen mindre smarte og kompetente folk fant ut at det å grave over/ryke ledningen var smart og de har enda ikke fiksa den, så juhu, men savner egentlig ikke BF4 eller mye spilling generelt, men var jo typisk igår når jeg følte meg bra så skulle de finne på å drepe nettet mitt, nice. Var nå nede i kveld serverene uansett så hadde nok ikke så mye å si. Når det gjelder Hardline var vel dette annonsert i mars. Får man tro på en åpen beta i februar en gang tro? Den lukkede betaen var litt så som så. Lang ventetid på loading, korte runder 5-6 min, objektivet var uklart. Føler det skulle vært mer som et bankran, kanskje lagt opp som Rush på en måte? Arme sprengstoff og så defende til det sprenger, og så videre til neste sett kunne vært noe. Jeg syns det så ganske likt ut, dog var nok grafikken noe forenklet. Flyten i spillet var meget god og netcode kjentes super ut. Dette var overraskende men like fullt ganske hyggelig. Hele følelsen i spillet var derimot helt forskjellig fra BF4, alt fra bevegelse, våpenfølelse og generelt banen. Det verste var nok den krana som raste i hver jævla runde og gjorde alt uspillbart i 20-30 sekunder, maks hat Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Den siste uka har jeg vært uvel i kroppen så har ikke hatt lyst til å sitte ved PCen og igår og idag har jeg ikke nett siden noen mindre smarte og kompetente folk fant ut at det å grave over/ryke ledningen var smart og de har enda ikke fiksa den, så juhu, men savner egentlig ikke BF4 eller mye spilling generelt, men var jo typisk igår når jeg følte meg bra så skulle de finne på å drepe nettet mitt, nice. Var nå nede i kveld serverene uansett så hadde nok ikke så mye å si. Når det gjelder Hardline var vel dette annonsert i mars. Får man tro på en åpen beta i februar en gang tro? Den lukkede betaen var litt så som så. Lang ventetid på loading, korte runder 5-6 min, objektivet var uklart. Føler det skulle vært mer som et bankran, kanskje lagt opp som Rush på en måte? Arme sprengstoff og så defende til det sprenger, og så videre til neste sett kunne vært noe. Jeg syns det så ganske likt ut, dog var nok grafikken noe forenklet. Flyten i spillet var meget god og netcode kjentes super ut. Dette var overraskende men like fullt ganske hyggelig. Hele følelsen i spillet var derimot helt forskjellig fra BF4, alt fra bevegelse, våpenfølelse og generelt banen. Det verste var nok den krana som raste i hver jævla runde og gjorde alt uspillbart i 20-30 sekunder, maks hat Hvordan var våpenfølelsen sammenlignet med BF4? Ut ifra videoene som liggerp å youtube så klarer jeg ikke å se noen forskjell. Synes spillet ser spennende ut, men har ingen planer om å kjøpe det dersom det ikke skiller seg mye fra BF4, slik at man i prinisppet betaler fullpris for noen nye brett og gamemodes. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Kan ikke si jeg la merke til noen spesiell endring i våpenfølelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå