Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stormen er veldig kul, men brettet er så sykt ubalansert i public, får nesten aldri spillet dette brette uten US blir liggende på båten uten flagg.

Mappet i seg selv er ganske bra, men spawn plasseringen til US(?) er helt ræva når du spawner på båten. Capper fienden flaggene som ligger nærmest, så sitter man plutselig uten noen form for tanks så man er avhengig av gode Jetpiloter skal man ha en sjangse å vinne. Ser ut som de fleste bruker Jet som transport middel for å komme seg på tak å campe hele runden å da sliter man.

Skulle egentlig vært sånn at når man hopper i en Jet, så har du ikke mulighet for å baile

Endret av KimWhinesAlot
Lenke til kommentar

Hater sånne folk som bruker fly og heli som taxi også folk som bare gir bort vehicles til fienden.

F.eks tanken på zavod, folk hopper inn i tanken som fuckings sniper også blir de skutt på en gang eller to så hopper de ut og de sørger ikke for at tanken ikke eksploderer eller dør med tanken slik de skulle ha gjort, neida de bare hopper ut å løper bort så fienden får tanken, bra jobba.

Lenke til kommentar

Hater sånne folk som bruker fly og heli som taxi også folk som bare gir bort vehicles til fienden.

F.eks tanken på zavod, folk hopper inn i tanken som fuckings sniper også blir de skutt på en gang eller to så hopper de ut og de sørger ikke for at tanken ikke eksploderer eller dør med tanken slik de skulle ha gjort, neida de bare hopper ut å løper bort så fienden får tanken, bra jobba.

Noe av det beste er jo å gjøre det men putte på C4 når du hopper ut og sprenge når de hopper inn ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som synes RUSH er noe gøy på pc? 75% av tida når jeg spiller rush så havner jeg på et lag som gir totalt blaffen i teamwork, og som ikke klarer å defende eller attacke mcom. Føles som det er alltid jeg og han jeg spiller sammen med som PRØVER å defende eller attacke. De andre 25% så havner jeg på det sterke teamet der det andre teamet blir totalt eid, og det blir kjedelig siden det blir altfor lett. Det er altfor sjeldent det er god balanse mellom teamene.

Lenke til kommentar

Ble våpnene veldig nerfa under siste patchen? Nesten alle AR har 24 max damage nå og med 2x "headshot multiplier" så må man altså ha 2 treff i skallen og enda et treff for å få kill. På lengre hold så må man i verste fall ha 3 HS + ekstra treff. Unntaket er de to som har 33 i max damage.

Lenke til kommentar

Ble våpnene veldig nerfa under siste patchen?

"Nerfa" ja. "Veldig" tja... du trenger et ekstra skudd med de AR riflene ja.

Man kan argumentere at alle PDW, Carbines og DMR fikk en boost.

Usikker på om jeg liker at man må treffe 3 ganger hvorav to ganger i skallen på en figur som rører seg så stakkato og har dårlig sync mellom animasjon og hitbox, for å få poeng. Er jo ikke rart at over halvparten løper rundt med AWG/MG4 eller AEK og skyter fra hofta når det knapt spiller noen rolle hvor man treffer motstanderen, bare man klarer å pøse ut nok rpm.

Når det er sagt så likte jeg endringen på DMR. PDW har jeg nesten til gode å spille med, carbines har jeg ikke prøvd etter patch.

Endret av krabbemat
Lenke til kommentar

Ikke uvanlig med ubalanserte scores når man "tilfeldigvis" er på rape-laget da. At nesten hele det andre laget har negativ k/d ratio sier jo sitt.

Dette er litt av problemet. Uansett hvor hardt man prøver så hjelper det ikke en dritt hvis man ikke har laget i ryggen.

Og likedan, har man laget i ryggen kan man spille drittdårlig og likevel gjøre det bra. Er vel derfor mange clanstacker public, for å få gode stats.

Personlig blir jeg ufattelig lei av AIR på conquest. Det er alltid noe som dreper deg. Enten heli, noen som er awesome på jet og spawnraper andre teamet sine attackboats, bomber, gunship, eller verst, to tankser som samarbeider og en tredje med ucav = død på 2 sekunder når man sitter i full health tanks.

På en måte burde man prøvd og fått til litt mer marginalt mellom lagene og forskjellen, det er fort gjort å tape et objektiv og deretter bare stå og presse mot en mur uten å komme videre hvis man møter grei mostand.

Lenke til kommentar

Folk som samarbeider har en fordel, sånn er spillet laget og det er jeg glad for. Når motstanderen har 2 clan-squads på sitt lag og jeg har ingen, så er jeg selvfølgelig mindre glad for det, men da burde serveren stokke om på lagene for å balansere.

Hvis man fjernet f.eks muligheten til å reparere tankser (og heale soldater) så ville jo alle tankser ødelegges til slutt og ingen ville i praksis være uovervinnelig, men da ville jo også insentivet til samarbeid fjernes og jeg tror spillet totalt sett ville tapt på det.

Lenke til kommentar

Classicmode <3

Har det så gøy med BF4 igjen etter at den moden kom. Ingen healthregen eller regen på vehicles, så nå er det jo faktisk vits å få inn noen hits på Jet, for nå kan de ikke bare fly langt fanden i vold å vente på at regen skal kicke inn å ikke kan de spotte deg heller, så nå har man faktisk mulighet for å gjemme seg for air vehicles. Repair torch har også blitt et must å ha visst du skal kjøre tanks ellers lever du ikke lenge. Å det beste av alt INGEN 3D spotting, så nå får man faktisk bruk for andre sikter enn kun red dot som alle sprang med uansett map størrelse.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...