Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler på at det kommer flere DLCer etter Final Stand, men det er jo lov å håpe.Håper de inkluderer maps fra Aftermath som var min favoritt DLC til BF3, Strike at Karkand var å et supert map å har spilt utallige timer der.

Kanskje man må spille litt BF3 igjen. Er en stund siden sist man spilte det.

Lenke til kommentar

Liker det at det første som står er at "de mistet tilliten til oss", wonder why.

BF4 er dårligere enn BF3 på så mange måter og det er nok det dårligste BF spillet hittil.

Kanskje DICE også slo seg på den billig arbeidskraft ifra diverse øst blokk land bølgen, jada, jai kan lage spill, snekra hus og mekke bil, jai ingeniør.

Syns nå alle BF2 mapsene var best i BF2, var jo artig å spille de, men ga liksom ikke den ekstreme mer smaken som de gjorde i BF2, der man nærmest blei avhengig av diverse map etterhvert.

Liker også denne:

«..Fordi samfunnet er mye smartere enn hva vi tidligere har gitt dem kreditt for».

Har de først nå skjønt dette?

Hva med alle som lagde mods til spill før i tiden som på mange måter var så bra at orginal spillet nesten ikke kunne sammenlignes, at de faktisk utvider spillet gratis, alle filmene som ligger ute med masse "stunts" og bugs og glitches som folk finner?

Til og med cheat makers er jo relativt "smarte" og gode til akkurat det de gjør og dette har ingen spill produsenter skjønt hittil?

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Tja, nå har vi jo en kombinasjon av at mange som spiller BF4 ikke kommer til å kjøpe Hardline på grunn av temaet, at Hardline på sin side er utsatt til minst Mars neste år, og at nye COD kommer i november - så det blir ett stort BF vakum dersom de ikke kommer med flere DLCer utover - antar at det ikke koster dem så mye å hente frem gamle favorittmaps og pusse de opp.

Lenke til kommentar

For min egen del bryr ikke DLC meg så mye, de er aktive i sånn kanskje maks 1 måned og etter det så er det lite aktivitet på de, standard mapsene er og blir det som er veien for de fleste å gå, tror neppe en DLC eller to til er det som holder liv i spillet, de får kanskje en liten boost i aktive spillere, men det er jo ikke over lengre tid så.

Lenke til kommentar

Så klart er det siste DLC som spilles med tanke på at den er nyest, men jeg tviler på at ekstremt mange spiller den eller de etter knapt en måned eller noe.

Det som flopper mest med en DLC er alle disse game modsene de skal legge inn.

Tror ikke de skal ta med noen ifra BC2 å vise hvor lite man kan ødelegge av mapet motfor hva man kunne i BC2.

Jeg hadde ihvertfall gått rundt å bare, ja denne her kunne jeg ødelegge i BC2, men ikke i dette spillet nei, nei nei, bra jobba med å fjerne all destruction så og si.

Lenke til kommentar

Virker som at enkelte av DLCene har vært haste prosjekter med mye dårlig map design. De burde gå tilbake til røttene å se hvilke maps som var mest populære å hvorfor de var populære å lage maps etter den samme oppskriften. Strike at Karkand var en av mine favoritter fordi du hadde mange muligheter for å flanke fienden å du hadde mange plasser du kunne søke dekning, samme gjaldt Grand Bazaar som var et mye mindre map, men der hadde du også muligheter for å flanke visst det ble et clusterfuck i midten. Store åpne maps med veldig lite cover og flanking muligheter er et no no hos meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har også inntrykk av at DLC er det som driver serien framover og som er mest populært. Men det vil jo selvsagt alltid finnes mange som ikke har noen av DLC'ene og som uansett må holde seg til vanilla versjonen. Personlig tror jeg ikke at jeg har spilt standard maps en eneste gang siden første DLC ble sluppet. Men er helt klart at det har vært mye hastverk med å klaske sammen disse DLC'ene.

Lenke til kommentar

Ok? Har egentlig inntrykk at det alltid er siste DLC som spilles stort sett men (med mindre det er en med dårlig maps ^^) - Uansett så håper jeg på noen favorittmaps fra BC2 og BF3 ;)

Åhhh...

Grand Bazaar og Seine Crossing.

Det er to map eg saknar sårt.

Nesten så eg vurderar å installere BF3 att, for å spele dei litt!

Lenke til kommentar

Jeg har også inntrykk av at DLC er det som driver serien framover og som er mest populært. Men det vil jo selvsagt alltid finnes mange som ikke har noen av DLC'ene og som uansett må holde seg til vanilla versjonen. Personlig tror jeg ikke at jeg har spilt standard maps en eneste gang siden første DLC ble sluppet. Men er helt klart at det har vært mye hastverk med å klaske sammen disse DLC'ene.

Nå har ikke jeg premium og china rising var med i pakka når jeg kjøpte det hos cdon(billigere enn det var i origin den gangen), men jeg har under 10 timer i begge DLCene, ser det på en slik assignment, altså china rising og second assault, så her er det bare vanilla maps det går i, second assault mapsene er jo rimelig ødelagt etter min mening, ikke den samme feelingen og gunship på de mapsene ødelegger ihvertfall, plagsomt på vanilla maps også, men syns de er verst i SA DLC, spilte CR mest, men er fortsatt under 10 timer.

Samme som i BF3 hvor jeg har premium, endte bare opp med å spille vanilla mapsene uansett.

Er dog litt usikker på hvordan en DLC driver serien fremover, men hvor lenge er de populære da?

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg premium og china rising var med i pakka når jeg kjøpte det hos cdon(billigere enn det var i origin den gangen), men jeg har under 10 timer i begge DLCene, ser det på en slik assignment, altså china rising og second assault, så her er det bare vanilla maps det går i, second assault mapsene er jo rimelig ødelagt etter min mening, ikke den samme feelingen og gunship på de mapsene ødelegger ihvertfall, plagsomt på vanilla maps også, men syns de er verst i SA DLC, spilte CR mest, men er fortsatt under 10 timer.

Samme som i BF3 hvor jeg har premium, endte bare opp med å spille vanilla mapsene uansett.

Er dog litt usikker på hvordan en DLC driver serien fremover, men hvor lenge er de populære da?

Men da har du jo forklaringen der - du spiller ikke DLC fordi du ikke har premium ;) - Selv vurderer jeg China Rising som den dårligste DLCen - spiller nok mest Naval Strike som jeg synes er den beste, samt Dragons Teeth - og joda, en god del vanilla også :)

Lenke til kommentar

Jeg har 2 DLCer, syntes egentlig ett map på china rising var nokså gøy.

Hadde det ikke vært for at CR var med i pakka hadde jeg aldri hatt CR, da hadde jeg bare hatt SA, men var jo waste å kjøpe, spilt mindre enn 10 timer som sagt.

Men i BF3 hadde jeg premium og spilte mest vanilla maps der også, jeg prøvde alle DLCene og game modsene, meeeeen det var sånn 1-2 uker maks at jeg prøvde det også bar det tilbake til vanilla.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Spilte så og si bare Close Quarters of Aftermath i BF3 etter at de kom ut. Ellers er det utrolig at Gulf of Oman kom med i BF4 ja, men personlig syntes jeg faktisk det er den beste utgaven. Alt pga. stormen som kommer. Det blir et helt annet og mye bedre kart da. Synes det er veldig synd at ikke flere kart har fått storm da strategier må forandres fullstendig når dette pågår.

Lenke til kommentar

Stormen er veldig kul, men brettet er så sykt ubalansert i public, får nesten aldri spillet dette brette uten US blir liggende på båten uten flagg.

Hæ? - Ikke på Paracel Storm conquest large? - Spiller ganske mye på Paracel Storm, og synes faktisk nesten alltid det er forholdsvis jevnt her - er veldig vanskelig å holde fienden i spawn med mindre det er få spillere igjen eller alle legger seg som sniper på båten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...