Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har peiling med hva som skjer med bf4 på win10? Plugin will ikke installerer seg, Får error.. Har prøvd å reparere, reboot og installere flere ganger :/

EDIT: Funker ikke (ughh) Explorer :p

Windows 10? ... Det er ein Consumer Preview Build.

Kvifor i alle dagar du brukar det som OS er for meg eit mysterium. Det er jo longt frå ferdig.

Men sånn på generelt grunnlag fins det vel ikkje battlelog plugin til 64-bit nettlesarar...

Lenke til kommentar

Edit: Har ikke spilt BF4 på et par uker. Hvor har det blitt av rekylen? Føles jo som om man spiller CoD. Får vi alle mann aimbot i neste patch kanskje?

Det er jo bare at de har minska visual recoil, er ikke noe anna.

Men det fins verre ting, som at man f.eks ikke får hitmarker mange ganger når man skyter inf med HMG i tank og at når man skyter med HMG og bytter fort til main kanonen så får man ingen lyd eller indikasjon på at du har skutt med kanonen(gjorde det før patchen) eller at din "egen" kill feed når du dreper folk er blitt mega treig eller ikke viser at du har drept folk eller at du får poeng for å drepe, snakker om den nederste midt på skjermen når DU personlig skyter noen.

Lenke til kommentar

Ja merker at killfeeden ikke er helt som den skal. Jeg bruker bruker alt for mange kuler på å skyte en som allerede er død, så min accuracy har gått endel ned etter patch. Man er nesten stuck som support frem til de får fikset det, visst det blir fikset i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Trodde eksplosiver skulle spille en mindre rolle (=mindre spam) etter den siste patchen, men de brettene hvor det i det hele tatt har vært et "problem" tidligere er jo like håpløse fortsatt..

Det sier bare litt om hvor idiotisk fremgangsmåten deres har vært for å løse "problemet". Man nerfer ting over hele linja fordi man har noen få problem-kart, men disse er fortsatt problem-kart. Ekte Dice løsning på problemet. Velg den enkleste metoden og håp at ting automagisk blir bedre.
Lenke til kommentar

Trodde eksplosiver skulle spille en mindre rolle (=mindre spam) etter den siste patchen, men de brettene hvor det i det hele tatt har vært et "problem" tidligere er jo like håpløse fortsatt..

Det sier bare litt om hvor idiotisk fremgangsmåten deres har vært for å løse "problemet". Man nerfer ting over hele linja fordi man har noen få problem-kart, men disse er fortsatt problem-kart. Ekte Dice løsning på problemet. Velg den enkleste metoden og håp at ting automagisk blir bedre.

Ja, slik jeg føler det. Det er to kart (locker & metro) og 3-4 lokasjoner på hver av disse kartene som gjør at de er nær sagt uspillbare. Nå spiller jeg jo forsåvidt disse kartene en del, men da oftest på no-explosive servere.

Kanskje vært en bedre løsning å endre litt på map-designet, f.eks gjøre det mulig å sprenge flere vegger eller bruke alternative ruter? Selvsagt litt vanskeligere enn å endre noen parametre som de foreløpig har gjort.

Lenke til kommentar

Tviler på at de kommer til å redesigne mapsene, sånn utenom det å flytte noen mcoms, utover det tviler jeg på at noe sånn kommer til å skje.

Men jeg personlig ser liksom ikke de problemene med dette som alle andre ser, jeg syns det burde vært slik det var i starten, syns nades burde vært slik de var i starten, syns egentlig all nerfing og tweaking ødelegger mer enn det gjør godt.

Lenke til kommentar

Ai ai ai. Sitter i samtale med EA nå. Noen russere som har nasket til seg kontoen min :o

Men ser ut som det blir vansklig å få den tilbake siden jeg har slettet alle mailene jeg fikk fra origin opp igjennom årene.

Hadde ikke akkurat et passord som var lett å tippe eller presse seg igjennom med.

Noen som har vært borti noe lignende?

Ville jo bare spille litt BF4 :/

Endret av Veritas_
Lenke til kommentar

Ai ai ai. Sitter i samtale med EA nå. Noen russere som har nasket til seg kontoen min :o

Men ser ut som det blir vansklig å få den tilbake siden jeg har slettet alle mailene jeg fikk fra origin opp igjennom årene.

Hadde ikke akkurat et passord som var lett å tippe eller presse seg igjennom med.

Noen som har vært borti noe lignende?

Ville jo bare spille litt BF4 :/

Snakket med de igår, Glemte tilogmed sikkerhets spørsmålet mitt. Men hadde mail^!^ Var en grei kar som hjalp meg ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...