meg0709 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Zavod funker fjell som inf, alle maps funker som inf, men det er jo ikke noe vits i å løpe ut på de mest åpne slettene man finner, så på noen maps blir det jo litt begrensa, men flood zone funker jo også, der er det ikke mye hardware og det meste foregår på toppen av byggninger. Også har du jo op metro og locker da. Endret 4. oktober 2014 av meg0709 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Ny spiller her. Noen som har tips til gode conquest maps? Foretrekker i stor grad å spille infantri. Har forøvrig alle tilleggspakkene, prøvd meg litt på nyutgivelsen av Caspian Border - den falt veldig i smak. Zavod er min favoritt 1 Lenke til kommentar
Mellom Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Tror ikke engang jeg har vært innom Zavod engang jeg, nesten så jeg må få prøvd ut en runde på denne med en gang Er det typisk 64-mann som er mest utbredt på conquest mapsa? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Tror ikke engang jeg har vært innom Zavod engang jeg, nesten så jeg må få prøvd ut en runde på denne med en gang Er det typisk 64-mann som er mest utbredt på conquest mapsa?24-32 på zavod er det gøyeste. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 40-6 på Zavod som engineer og her går serverne ned... FML... Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Zavod er en av de beste banene ja, Favoritten tror jeg er Hainan. Spiller kun 64Players though, Kanskje 48 om det er stappfullt. Hvilken server spiller dere på? Spiller på Norge sin Nbfc server Lenke til kommentar
Mellom Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Finnes det norske servere? Det er jo fantastisk. Har ikke noe særlig BF siden BF2 på TV2 servere, det var jo alltid stemning! Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Hehe, Husker jeg også spilte på Tv2 serverene... Spilte aldri bf3 Bf2 spilte jeg faktisk siste året i bh.. Med bh besøkte vi forsvaret og alle skulle prøve å fly F-16, Gjett hvem som eide alle^!^ Hehe, Rart at jeg fikk lov egentlig Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Hehe, Husker jeg også spilte på Tv2 serverene... Spilte aldri bf3 Bf2 spilte jeg faktisk siste året i bh.. Med bh besøkte vi forsvaret og alle skulle prøve å fly F-16, Gjett hvem som eide alle^!^ Hehe, Rart at jeg fikk lov egentlig Siste året i barnehagen ^^ Nice 1 Lenke til kommentar
Mellom Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Haha, stussa litt på det ja. Er vel ikke gamle karen hvis du spilte BF2 i barnehagealder;) 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Hehe, Husker jeg også spilte på Tv2 serverene... Spilte aldri bf3 Bf2 spilte jeg faktisk siste året i bh.. Med bh besøkte vi forsvaret og alle skulle prøve å fly F-16, Gjett hvem som eide alle^!^ Hehe, Rart at jeg fikk lov egentlig Siste året i barnehagen ^^ Nice Haha, stussa litt på det ja. Er vel ikke gamle karen hvis du spilte BF2 i barnehagealder;) Hehe, Lærte tidlig^!^ Spilte online også, Var ikke akkurat på topplisten, Men tror jeg var decent til å være 6-7År elns^!^ Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Konge Christian, du har nok godt potensiale til å bli MVP i mange runder hvis du prøver på det med den bakgrunnen 2 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Hehehe, That`s my destiny^!^ Battlefield serien har jeg lagt maaange timer i, Har kun lagt 260Timer i bf4, Kan være med at jeg var uten Pc 5Mnd av de pga returer med komplett Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Skulle ønske jeg skjønte hva som var så kjekt med zavod, det er faktisk et av brettene jeg må sette nederst på listen over favoritt map i vanilla bf4 :S Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Noen som har peiling med hva som skjer med bf4 på win10? Plugin will ikke installerer seg, Får error.. Har prøvd å reparere, reboot og installere flere ganger :/ EDIT: Funker ikke (ughh) Explorer Endret 4. oktober 2014 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Å herre jesus kristus, hva faen i svarte helvete feiler det folk som hopper inn i tanken og ALT de gjør er å skyte på alt og ingenting, mest ingenting også ser de ett heli eller fly 1000 kilometer unna som de tror de kan skade, men alt de gjør er jo å si, "hei her er vi, kom å drep oss", nå er ikke en tank akkurat stealth i utgangspunktet, men det hjelper fryktelig mye om ikke slike forbanna fuckings tilbakestående folk skal sitte å konstant skyte med mgen i tårnet, tror noen gjør det bare på pur F, jævla satans fitte amøber. Også bråker det konstant, man kan jo få tinnitus av mindre også den jævla gule muzzle flashen som blir av den fuckings mgen så man ikke ser en jævla fordømt ting. Sånn, da kan jeg legge meg. Endret 5. oktober 2014 av meg0709 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Ja, litt av en mening , sov godt^!^ Endret 4. oktober 2014 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
mna Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Å herre jesus kristus, hva faen i svarte helvete feiler det folk som hopper inn i tanken og ALT de gjør er å skyte på alt og ingenting, mest ingenting også ser de ett heli eller fly 1000 kilometer unna som de tror de kan skade, men alt de gjør er jo å si, "hei her er vi, kom å drep oss", nå er ikke en tank akkurat stealth i utgangspunktet, men det hjelper fryktelig mye om ikke slike forbanna fuckings tilbakestående folk skal sitte å konstant skyte med mgen i tårnet, tror noen gjør det bare på pur F, jævla satans fitte amøber. Også bråker det konstant, man kan jo få tinnitus av mindre også den jævla gule muzzle flashen som blir av den fuckings mgen så man ikke ser en jævla fordømt ting. Sånn, da kan jeg legge meg. 100% enig. ;-) Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Sliter med å connecte til "nettet" i bf 4 etter patchen. Altså Får ikke opp noen servere får ikke opp statastikk eller noe som har med BF4 "nettet"Noen som har samme problem?Edit! tok bare 4 timer før det skjeav en eller annen grunn fikses det seg selv. Endret 5. oktober 2014 av Maxiraze Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Ny spiller her. Noen som har tips til gode conquest maps? Foretrekker i stor grad å spille infantri. Har forøvrig alle tilleggspakkene, prøvd meg litt på nyutgivelsen av Caspian Border - den falt veldig i smak. Zavod er etter min mening en av de beste Conquest mappene, med Siege of Shanghai som en god nr 2. Synes begge mappene har en perfekt blanding mellom kjøretøy og infanteri. Edit: Har ikke spilt BF4 på et par uker. Hvor har det blitt av rekylen? Føles jo som om man spiller CoD. Får vi alle mann aimbot i neste patch kanskje? Endret 6. oktober 2014 av KimWhinesAlot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå