Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Du kan faktisk tape ved å spille så objektivt du bare kan, om du og laget ditt blir drept ofte og mye så kan man tape selv om man har over 50% av flaggene som tilsier ticket bleed til motstanderen.

Det å cappe flagg, mange flagg er ikke automatisk vinn.

Men ja, enkelte admins burde aldri få hatt en egen server, dessverre så er det servere med retard regler det er mest folk på, men det sier vel mest om de som spiller der.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt nysjerrig på åssen type setup folk kjører nå til dags.

I bf3 var jeg recon/medc hore , med m98 eller AEK.

Har endt opp med GOL nå, men pga sniperlimit i hue og ræva er det jo ofte man ikke får spilt sniper klassen. og jeg ender tilbake på assault klassen, men finner ingen våpen som gir meg den samme gode følelsen. AEK'n er jo blitt ubrukelig, siktet er useless og rangen er jo en vits...

Lenke til kommentar

Prøv m416/ace23 eller en carbine typ ak5c eller ace21, syns nå aek er helt grei i bf4, men skal være enig i at jeg savner aek/m16 ifra bf3 og m4a1 og hvor god m1911 var i bf3.

Eneste brukbare sniper i bf4 er srr61 og gol.

Men jeg bruker nesten aldri noe barrel attachement utenom flashhider, alle barrel attachementene er useless i bf4, ting var bedre før lol.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

AEK var kjempe pre patch og enda bedre post patch, både suppressor og heavy barrel har blitt buffet etter patch, så svarer ditt passer nok best til pre patch.

Våpen som m2000 og famas tar helt av også nå(generelt bullbup våpnene) , fungerer bra på range og har nærmest ingen recoil, så ingen grunn til å bare holde seg til m416 og verdens kjedeligste våpen : ACE.

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Jeg har for vane å pløye igjennom det meste av våpen, men kjører som regel alltid de samme attachmentene så lenge det lar seg gjøre så klart.

Skal en del til før jeg i det hele tatt skal orke å bruke tiden min på å putte på heavybarrel f.eks, har kanskje blitt noe bedre, men tviler på at det er fryktelig mye også kommer de sikkert til å nerfe det i neste patch, så hvorfor bruke tid på noe nytt når det gamle funker.

Har liksom ikke det helt store problemet med å drepe folk nå enn før patchen.

Men, ich bin rar dude.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Spilte på en ADK server og møtte noen tryhards jeg har truffet før en del ganger. Måtte nesten prøve AEK, og holy shit den saken dropper folk.

Her er profilen til en av de jeg spilte med/mot: http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/DIEMEXO/stats/272824260/pc/

Legg merke til antall kills med AEK han har.

dyyyyum.

Jeg elsket AEK før patchen og den er jo enda mer beast nå ja, den er ekstremt god close og relativt god på medium til long etter litt trening, den har jo uansett burst for lettere kontroll på avstand.

EDIT: spiller han der TDM døgnet rundt eller?

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Kan vi ikke snart få en eller annen belønning for å campe hardt som sniper?

Hva tror du snikskyttere gjør i virkeligheten? Tror du de løper rundt som noen hodeløse kyllinger på slagmarken og skyter etter alle og enhver, eller sitter de faktisk i ro og skyter fiendene fra lange avstander?

Hva har BF serien med virkeligheten å gjøre?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...