Bendorama Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Jeg digger at rødpunktsiktene har fått mindre og lysere/skarpere dot. Nå når ihvertfalø jeg mye lengre med assaultrifles. Bulldog er en fryd å bruke For å ikke si høyere optikk, nå er faktisk AKOG 4x og 3.4x scopene veldig gode på stabile assault våpen. AUG med høy kulehastighet + høyre optikk er jo veldig kjek til både medium og long range nå. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Eg sitt med kjensla av at M416 med Coyote og Heavy Battel er blitt heilt fantastisk etter patch. Eg synest den virkar meir nøyaktig.. Hadde nokre ålreite meatgrinder rundar med den i går kveld: http://battlelog.battlefield.com/bf4/battlereport/show/1/517761983990554368/718996968/ http://battlelog.battlefield.com/bf4/battlereport/show/1/517755589459533568/718996968/ Og det faktum at ein no (endelig) kan revive folk sjølv om det ligg ammunisjon eller førstehjelps-skrin i nærleiken er glimrande, om enn på tide. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Eg sitt med kjensla av at M416 med Coyote og Heavy Battel er blitt heilt fantastisk etter patch. Eg synest den virkar meir nøyaktig.. Hadde nokre ålreite meatgrinder rundar med den i går kveld: http://battlelog.battlefield.com/bf4/battlereport/show/1/517761983990554368/718996968/ http://battlelog.battlefield.com/bf4/battlereport/show/1/517755589459533568/718996968/ Og det faktum at ein no (endelig) kan revive folk sjølv om det ligg ammunisjon eller førstehjelps-skrin i nærleiken er glimrande, om enn på tide. Hehe, jeg kjenner meg igjen i den. EIER nå etter patchen. Skulle tro DICE hadde hacka mine egenskaper og tilpassa spillet til meg Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Å nei, nå skal alle noobs og tards løpe rundt som sniper med C4 en hel uke, takk DICE eller EA, hvem enn som får disse briljante idene, tusen hjertelig takk. Er nettopp det som trengs, flere retards med C4. Hva er nytt med C4? Lenke til kommentar
Airdoodle Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Å nei, nå skal alle noobs og tards løpe rundt som sniper med C4 en hel uke, takk DICE eller EA, hvem enn som får disse briljante idene, tusen hjertelig takk. Er nettopp det som trengs, flere retards med C4. Hva er nytt med C4? Ingenting. Men for øyeblikket holdes det et community mission hvor vi skal få totalt 4 mill kills med C4. Da blir det "flere retards med C4". Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Du må være raccoon og få kills med C4. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Du må være raccoon og få kills med C4. raccoon? 3 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Du må være raccoon og få kills med C4. raccoon? Jeg lo Lenke til kommentar
kremt Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Ble drept nok ganger av C4 i kveld. Er bare så jævlig billig å gå fram til et hjørne, kaste C4 og sprenge. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Skikkelig bra fra DICE!!! å oppmuntre til C4-laming. Kan vi ikke snart få en eller annen belønning for å campe hardt som sniper? Hva med belønning for å base-rape mest mulig? Eler kanskje en OP-unlock for å switche til vinnerlaget hadde vært på sin plass? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Eler kanskje en OP-unlock for å switche til vinnerlaget hadde vært på sin plass? Trykk esc > team setup > switch team. Have fun. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Eler kanskje en OP-unlock for å switche til vinnerlaget hadde vært på sin plass? Trykk esc > team setup > switch team. Have fun. Joda, men hvorfor kan ikke DICE!!!! lage en eller annen badge eller unlock for å opmuntre til slik drittsekk-oppførsel? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Kunne vært en assignement. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Deff..BF5 coming up... Endret 4. oktober 2014 av Vice Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Ble drept nok ganger av C4 i kveld. Er bare så jævlig billig å gå fram til et hjørne, kaste C4 og sprenge.Den som dør, taper.Samma faen hvordan man dreper fi, så lenge man klarer det. Det er det spillet går ut på. Whine over å ha bli drept av en som tydeligvis er bedre/lurere enn seg selv er rimelig barnslig. Endret 4. oktober 2014 av Nizzen 1 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Kan vi ikke snart få en eller annen belønning for å campe hardt som sniper? Hva tror du snikskyttere gjør i virkeligheten? Tror du de løper rundt som noen hodeløse kyllinger på slagmarken og skyter etter alle og enhver, eller sitter de faktisk i ro og skyter fiendene fra lange avstander? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Ble drept nok ganger av C4 i kveld. Er bare så jævlig billig å gå fram til et hjørne, kaste C4 og sprenge.Den som dør, taper.Samma faen hvordan man dreper fi, så lenge man klarer det. Det er det spillet går ut på. Whine over å ha bli drept av en som tydeligvis er bedre/lurere enn seg selv er rimelig barnslig. Var vel ikke akkurat whining, mer en konstatering av ting som skjer. Og nei, den som dør, taper ikke. Det er ikke det spillet går ut på. Det er objektiv i spillet. Den som er best på å spille objektiv, vinner. Gode stats og mange kills betyr ikke at du spiller objektivet. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Ble drept nok ganger av C4 i kveld. Er bare så jævlig billig å gå fram til et hjørne, kaste C4 og sprenge.Den som dør, taper.Samma faen hvordan man dreper fi, så lenge man klarer det. Det er det spillet går ut på. Whine over å ha bli drept av en som tydeligvis er bedre/lurere enn seg selv er rimelig barnslig. Var vel ikke akkurat whining, mer en konstatering av ting som skjer. Og nei, den som dør, taper ikke. Det er ikke det spillet går ut på. Det er objektiv i spillet. Den som er best på å spille objektiv, vinner. Gode stats og mange kills betyr ikke at du spiller objektivet. For å stoppe motstanderen i å gjøre objektiv, så dreper vi dem. Dermed: de som dør, taper Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Ble nettopp kicket av en admin på en server. Reason: We only allow players with a maximum killstreak of 30! Det er mye rart man skal komme borti. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå