meg0709 Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Stod nå 1 week ago for 3 dager siden også, så joda. Joda. "Nyheten" kom vel den 19. (?) september. Og jeg kan forstå at slutten av september betyr 30. september Menmen... krevende publikum skjønner jeg Er forskjell på slutten av september og siste dagen i september, nokså betydelig også. Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Er jeg den eneste som synes at BF4 er kjedelig Av alle timene jeg har spilt spillet virker det som folk kun står på samme plass og skyter kun i en retning, ekstremt mye camping. Kanskje jeg har vært på dårlig maps Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Er jeg den eneste som synes at BF4 er kjedelig Av alle timene jeg har spilt spillet virker det som folk kun står på samme plass og skyter kun i en retning, ekstremt mye camping. Kanskje jeg har vært på dårlig maps BF4 har veldig mye dårlig maps, men prøv deg på de mindre kartene. Er alltid mye bedre. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Er jeg den eneste som synes at BF4 er kjedelig Av alle timene jeg har spilt spillet virker det som folk kun står på samme plass og skyter kun i en retning, ekstremt mye camping. Kanskje jeg har vært på dårlig maps Da skal du spille Metro, den ultimate granat og XM25-airburst festen. Det er en befrielse hver gang noen klarer å bryte gjennom og skaper litt liv i ensformigheta. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Prøv Dragons Teeth. Feks. Pearl Market er trolig det beste kartet i BF4 til nå. Finnes mange veier rundt fienden og kartet oppfordrer ikke til camping. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Enig, Pearl er konge. Dessverre er det mye camping der, som regel 3-4 enemys bak en salgsdisk inne i en sånn butikk med Famas og lignende. Ødelegger litt av meningen med banen. Ellers er Propaganda en kongebane, åpen og med fin balanse, og ikke overdrevent stor. Hva synes dere om den nye oppdateringen da? Jeg syns det føles temmelig likt ut. Litt mindre screenclutter var deilig da.Syns det virker litt tregere å løpe, har sprint blitt nerfa? Merker det veldig godt. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Løping skal visst være som det er i BF3. Merker også at FOV er annerledes. Liker at det er en indikator på hvor lenge det er igjen av revive-tid på folk når de dør. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 (endret) Field of view må endres etter å lastet ned patch ja, den er jo default 50 eller 55 å man løper i sirup og ser det samme som i BC2, latterlig dårlig å spille med , men lett å endre i setting. Endret 30. september 2014 av Bendorama Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Reload går mye tregere... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Enig, Pearl er konge. Dessverre er det mye camping der, som regel 3-4 enemys bak en salgsdisk inne i en sånn butikk med Famas og lignende. Ødelegger litt av meningen med banen. Ellers er Propaganda en kongebane, åpen og med fin balanse, og ikke overdrevent stor.Har egentlig ikke merket noe særlig camping. Om man ikke får skutt dem direkte er det som oftest mulig å ta dem ut med granater eller LVG. Ellers får de ikke gjort noe særlig skade om de står og camper på ett punkt siden det ikke er noen lange åpne luflinjer. Da er det bare å bevege seg videre og cappe de andre. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Field of view må endres etter å lastet ned patch ja, den er jo default 50 eller 55 å man løper i sirup og ser det samme som i BC2, latterlig dårlig å spille med , men lett å endre i setting. Hva bør man sette her? Jeg satt den sånn at det ble 90 i parentes tror jeg, mener jeg spilte med 90 eller 95 før det systemet ble forandret. Har egentlig ikke merket noe særlig camping. Om man ikke får skutt dem direkte er det som oftest mulig å ta dem ut med granater eller LVG. Ellers får de ikke gjort noe særlig skade om de står og camper på ett punkt siden det ikke er noen lange åpne luflinjer. Da er det bare å bevege seg videre og cappe de andre. Har brukt mest hagle på den banen, prøvde å holde meg stort sett i trappegangene, da følte jeg meg trygg og kunne rydde ut de som var der. Ellers vil jeg si at det føles som dice har dratt ned tempoet på spillet en del. Om dette er bevisst eller ikke kan man jo spekulere på, det er hvertfall mye våpenforandringer. Er standard våpen med tidligere 25 damage nå 5 shot kill i close quarter? Hjelper egentlig ikke siden recoil og hipfire recoil er massivt redusert, hipfire recoil redusert med 75%. Ble drept mange ganger av AK5C nå, sikkert bare hipfiring. Og famas, mp7 og cz3a1 er redusert fra 1000, 950 og 1000 til 900 på alle sammen i ROF. Reduksjon av ROF og damage på disse var visstnok for å tilpasse de til netcode, siden den slet med sånn som famas ROF på 1000 å registrere dette. Blir litt feil å gjøre det på den måten og man fjerner mye av våpnenes særpreg og følelse. Så et par som klagde over at de fikk mye mindre kills, dette gjelder nok bare våpen med lav ROF. Våpen som AEK er nå enda mer OP, virker som de som kjører det får bare mer og mer fordeler for hver oppdatering. Om damage gikk ned så gikk ikke time to kill ned, siden recoil er nesten fjernet i spillet. AR og Carbine med 900 i ROF er nok det man må bruke skal man hevde seg nå. Synd for meg, siden det er så forbanna kjedelig å spille assault. Gidder heller ikke være sånn ekstrem tryhard, spiller for at det er læx, og bruker stort sett trege LMG. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Kjipt å høre, men ikke uventet dersom Dice nå har klart å rasere mye av våpenbalansen de snart har brukt ett år på å bygge opp.. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Sikker på ROF er satt ned? Den ble satt ned i CTE på div høy rate våpen, men ble resett tilbake igjen pga av feedback og at det ikke passet så bra likevel. Syntes nå at FAMAS og AEK skyter "blazing fast" enda. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Nei ikke helt. Var noe jeg så i en video for 1 måned siden. Det som er fjernet er hvertfall veldig mye av recoil, våpen med høy ROF har blitt lett å bruke. Må se opp etter videoer med fullstendig gjennomgang av endringene. Det som ikke ble mye endret hvertfall er explosives. Omtrent like mye som før, og RGO er like kraftig. XM25 burde vært fjernet, Har ingen plass i spillet. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hvorfor skal man bruke Famas visst den er redusert til 900rpm? AEK blir jo overlegent bedre med mindre side to side recoil, større magasin å mye raskere reload. Jeg syntes våpen balansen var grei som den var, så skal de igjen begynne å kødde det til. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 (endret) *Dobbel post* Endret 1. oktober 2014 av KimWhinesAlot Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Samme som at de har redusert damage med 1, jeg syns jeg kjenner forskjell på 1 damage, men det kan jo også være en slags placebo effekt også, skal jo ikke se bort ifra det. Famas var rimelig useless ifra før i mine øyne. Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Leste at det skulle gå an å spille "classic", med mange av de samme funksjonene som i BF2, slik at man ikke regenerer helse, at man ved magasinskifte mister gjenværende ammo, at man kun kan spawne på squad leader osv. Er det mange servere som kjører med dette? Mulig dette blir helt feil på BF4, siden mye av våpenfysikken er lagt opp til at man skal skyte omtrent 2/3 magasin for hver kill. På BF4 holdt det med 3-4 treff, men til gjengjeld var full auto ganske håpløst slik at man likevel sparte mer på ammoen. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Tenker du på at full auto i BF2 var håpløst? Det var jo ikke det. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Full auto fungerte mye "dårligere" i BF2 enn i BF3/BF4. Måtte burste veldig mye mer i BF2 for å få inn mange treff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå