Knutgrus Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Og trololol, DICE sin oppfattning av "slutten av september" betyr forøvrig siste dagen i september, forstå det den som kan. Siden denne nyheten kom for bare en uke siden, er jeg ikke så overrasket over at det blir siste dagen Lenke til kommentar
kremt Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Man kunne også bare stå i en stige etter det jeg så på et par videoer En haug av unranked, tja, fant en som var folk på, der var det 4. En zombieserver som var tom. Ikke akkurat flust da. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Burde i grunnen vært servere som på Arma hvor en blir tvunget til å spille med hverandre, og hvis ikke så blir en kicka. Man blir jo kicka om man spiller med vennene sine Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Spiller man på lag blir man kalt cheater Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Og trololol, DICE sin oppfattning av "slutten av september" betyr forøvrig siste dagen i september, forstå det den som kan. Siden denne nyheten kom for bare en uke siden, er jeg ikke så overrasket over at det blir siste dagen Stod nå 1 week ago for 3 dager siden også, så joda. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Stod nå 1 week ago for 3 dager siden også, så joda. Joda. "Nyheten" kom vel den 19. (?) september. Og jeg kan forstå at slutten av september betyr 30. september Menmen... krevende publikum skjønner jeg 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Laster ned her nå jeg Det gledes Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Nei nei nei neeeeeeeeeei Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 (endret) My body is ready!Når kommer battlelog tilbake tro? EDIT: Battlelog is currently down in preparations for today's Battlefield 4 game update. It should be back up in approximately an hour. Twitteret 50 ish min siden https://twitter.com/Battlefield Endret 30. september 2014 av Bendorama Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Hadde ein moro runde på Metro for nokre dagar sidan - og klarte (endelig!) å snike meg rundt :-) MG4 + Potato Grip & Coyote sikte = Magisk! http://youtu.be/8VKnSEUjiyY Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Hmm... Får avlyse besøket idag^!^ Nå er det bf4!! (Tull, Om jeg gjør så hadde jeg blitt slått sikkert ) Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 EDIT: Den er oppe! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 (endret) My body is ready! Når kommer battlelog tilbake tro? EDIT: Battlelog is currently down in preparations for today's Battlefield 4 game update. It should be back up in approximately an hour. Twitteret 50 ish min siden https://twitter.com/Battlefield Men updaten viser ikke Final Stand hos meg? edit: lol, sikkert ikke nå den kommer heller jeg følger visst ikke helt med Endret 30. september 2014 av Doofen Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Hadde ein moro runde på Metro for nokre dagar sidan - og klarte (endelig!) å snike meg rundt :-) MG4 + Potato Grip & Coyote sikte = Magisk! MG4? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Å MOTHER OF GOD! ALT er bedre! Bedre mouse input, enten ble jeg matcha med elendige spillere ellers så var dette passende til meg. Digga lydene. Digga hitmarkersystemet. Digga de nye reddotene. Digga triage. Dette kan bli jæææævla bra.... 3 Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Hadde ein moro runde på Metro for nokre dagar sidan - og klarte (endelig!) å snike meg rundt :-) MG4 + Potato Grip & Coyote sikte = Magisk! MG4? Aie! Du har heilt rett, PKP! Beklagar! :-) Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Hadde ein moro runde på Metro for nokre dagar sidan - og klarte (endelig!) å snike meg rundt :-) MG4 + Potato Grip & Coyote sikte = Magisk! MG4? Aie! Du har heilt rett, PKP! Beklagar! :-) Synes MG4 er bedre enn alle heavy machine gunnene. Er bare å holde skyte knappen inne med MG4 å kontrollere rekylen, mens med PKP eller 240B så må du tapfire med mindre du står rett i trynet på fienden. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Digger patchen, den er kjempe bra, men jeg har hatt flere killtrades i dag en på kjempe lenge. Lovende Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Hav opplevd en kill trade, Har spilt maaange timer (5 ) Til mitt forsvar så er det for å teste Oc^!^ Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 30. september 2014 Del Skrevet 30. september 2014 Er patchen ferdig lansert på alle platformer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå