Vice Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Har sjeldent merket noe trading etter mai patchen. Var helt sinnsykt før den. Viktigste delen med patchen nå og fremover er nok desidert "Team Play Initiative". Har vært sårt savnet siden dag 1.Hvilket spill er du spiller egentlig. Jeg trader daglig, flere ganger. Tenkte det samme om deg.. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 (endret) Har sjeldent merket noe trading etter mai patchen. Var helt sinnsykt før den. Viktigste delen med patchen nå og fremover er nok desidert "Team Play Initiative". Har vært sårt savnet siden dag 1.Hvilket spill er du spiller egentlig.Jeg trader daglig, flere ganger. Tenkte det samme om deg.. Måtte man ikke endre noe i refreshrate for at dette skulle være optimalt? Endret 23. september 2014 av Doofen Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 (endret) Men de har jo gått for den mest stupido løsningen, ja vi senker damage på nesten alle våpen med 1 damage, så genialt. Jeg også trader lite om dagen, det hender, men er sjeldent nå motfor hva det var før. Endret 23. september 2014 av meg0709 Lenke til kommentar
laurell Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Hardline ser mer ut som hva Vietnam var for Bad Company 2. En godt utviklet utvidelse som legger til noen ekstra timer med morro. Stand-alone spill til full pris virker litt røft. Dog litt for tidlig kanskje å dømme spillet Hvordan føler dere aktiviteten i BF4 har vært i den siste perioden? Er fremdeles mange fulle servere, så det er enda bra med aktivitet. For min egen del, så begynner jeg å bli litt lei BF4 etter nesten 600 timer ingame. Tror faktisk jeg skal avinstallere BF4 for å få litt mere plass på SSDen å finne et nytt spill å spille, men har ikke funnet noen god arvtaker enda. Nå kommer jo patchen snart pluss Final Stand om noen uker.. kanskje du kommer opp i 700 timer da Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 BF3 men uansett 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 "Team play Initiative" er et supert tiltak fra Dice men noe av det mest ødeleggende for hele BF er jo lame-joinere som alltid skal være med på vinnerlaget og skifter lag mest mulig bare for å komme inn på vinnerlaget. Disse drittsekkene er kanskje de som raserer hele BF mest mulig. Kunne de ikke fått på plass et "anti-lamer initiative"? Om man kunne håndtert disse drittsekkene hadde faktisk spillet blitt veldig mye bedre for alle og BF hadde fremstått som det lagspillet det var ment å være! Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Og når skal patchen komme? De sa i slutten av september, men september er jo farlig nær slutten, patchen kommer vel på tirsdag, da kan de heller skrive at patchen kommer sisten dagen i september, vi er jo bokstavelig talt i slutten av september nå. Men det er jo ikke så greit å skrive ting når man egentlig ikke klarer å rote sammen noe som fikser noe. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Bedre at de fikser problemene de har i den nye patchen før de slipper den ut. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. september 2014 Del Skrevet 27. september 2014 Det spørs hvor mye det hjelper da. Virker som storparten av servere fortsatt kjører 10 hz, og selv da er det bare så vidt de har nok kraft til å dra det rundt. Vi trenger kraftigere servere først og fremst, mange er på grensen maskinvaremessig. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 "Team play Initiative" er et supert tiltak fra Dice men noe av det mest ødeleggende for hele BF er jo lame-joinere som alltid skal være med på vinnerlaget og skifter lag mest mulig bare for å komme inn på vinnerlaget. Disse drittsekkene er kanskje de som raserer hele BF mest mulig. Kunne de ikke fått på plass et "anti-lamer initiative"? Om man kunne håndtert disse drittsekkene hadde faktisk spillet blitt veldig mye bedre for alle og BF hadde fremstått som det lagspillet det var ment å være! Årsaken at dette er nå vanlig er pga all statistikken vi har idag på vårt prestasjon. Ingen vil ødlegge dems dyrbare win/loss statistikk osv. Er ganske patetisk. Tidligere når vi spite BF holdt alle seg på sine lag og presset på til siste ticket. Var noe av det mest spennende jeg har vært med på. Dessverre idag tror BF spillere at det er ikke mulig å vinne om du er halvparten bak i tickets. Noe som er total tull. 1 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 At det går an å bry seg om Win / loss ratio statistikken er meg helt!! Ubegripelig, hvorfor!? Den burde vært fjernet, det er totalt random resultat man får ved spilling av public, med annet man lame Joiner. Men hvorfor ikke bry seg om k/d istedenfor win loss? Husker I battlefield 2 så var k/d, win / loss statistikk osv uhørt å bry seg om. Synlig Skill på fielden var tingen. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Men har man skills så får man som regel god k/d, man kan få god k/d uten å campe eller være ekstremt "feig", men så klart, du får jo ikke god k/d om du bare løper inn helt hodeløs å tror man er rambo eller noe ifra en action film, har prøvd, det funker dårlig. Min win/loss ratio er 50%, dvs jeg har vunnet 7 mer enn jeg har tapt, men det går fort i 0 om man kommer inn på rette servern. Men det er jo på samme høyde som med diverse "claner" som oppgir at de vil vite statsene dine før du joiner, får jo en god latter av slike claner, men det er egentlig nokså tåpelig og unødvendig. Btw, det var nok mange som brydde seg om k/d i BF2 også. Og trololol, DICE sin oppfattning av "slutten av september" betyr forøvrig siste dagen i september, forstå det den som kan. Endret 29. september 2014 av meg0709 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Finnes dere Servere der man kan spille for gøy, Eller la andre spille UTEN at man mister/Får dårlige stats etc? Har tenkt å teste Oc, Men om den er ustabil så klikker Pc`en, Dermed klikker spilleren som blir kicka og man mister stats Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Du får poengene når runden er slutt selv om PCen klikker. Aner ikke om det finnes servere uten mulighet for å få stats, men jeg tviler nesten på det, men kan jo hende det fins noen. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Du får poengene når runden er slutt selv om PCen klikker. Aner ikke om det finnes servere uten mulighet for å få stats, men jeg tviler nesten på det, men kan jo hende det fins noen. Har vært borti servere som krasjer, da mister man alt. Det husker jeg i forbindelse med unlocking av et våpen som jeg måtte gjøre igjen. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Unranked servere har vell ingen ting med stats å gjøre, aldri fått stats når jeg har spillet zombie servere i alle fall. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Er det en måte å få unranked server da? Er sikkert inne på filter innstillinger? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Du får poengene når runden er slutt selv om PCen klikker. Aner ikke om det finnes servere uten mulighet for å få stats, men jeg tviler nesten på det, men kan jo hende det fins noen. Har vært borti servere som krasjer, da mister man alt. Det husker jeg i forbindelse med unlocking av et våpen som jeg måtte gjøre igjen. Det er forskjell på at en server krasjer og at maskina di krasjer. Men fins det i det hele tatt unranked i BF4 da? Sånn utenom servere som er til matcher/passord beskytta? Endret 29. september 2014 av meg0709 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 Unranked servere har vell ingen ting med stats å gjøre, aldri fått stats når jeg har spillet zombie servere i alle fall. Jeg lette etter zombie server for en stund siden og fant ingen. Hvordan finner du de. Hadde vært moro og prøvd, blir litt som infected i cod. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 (endret) Finnes en haug av unranked servere ja! Bare å huke av for det, det ligger ikke under "advanced" en gang. kremt: Huk av at du vil søke etter unranked i tillegg, også søk etter zombie. EDIT: Du har ikke godt glipp av så mye da, zombie servere er skikkelig nedtur spør du meg, det hele går mest ut på å finne den mest glitchi plassen du kan finne, for å så stå der å hoppe og se dum ut, helt til alle zombiene er drept, fordi som regel har ikke zombiene sjanse til å komme seg opp til "konge plassen" uten at 15 uninfected dreper dem. Endret 29. september 2014 av Bendorama Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå