Vice Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Hvis de kommer ut med den "hemmelige" DLC'en (som består av BF3 maps) tror jeg det blir veldig bra. Kanskje eneste måten de klarer å redde BF4 på da mapdesign har vært helt horribelt. Personlig tror jeg det ville blitt mye bedre om de beholdt BF3 i noen år slik at de fikk tid til å lage et skikkelig BF4 og gode maps. Gode maps er 90% av opplevelsen men virker som om Dice mener at å lage maps bare er et nødvendig onde. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Jeg må bare skryte av DICE som har gjort en enorm jobb for å forbedre spillet siden det kom ut. Det var tydelig rusha, ingen tvil om det. Fortsatt den dag i dag jobber de knallhardt for å forbedre et spill som er snart ett år gammelt, de hadde ikke vært nødt til det. Tydelig at de vil bevare et visst rykte. Jeg er mer skeptisk til om jobbingen med spillet fortsetter etter siste DLC og den store patchen som kommer snart. Vil tippe det dabber av etterhvert da, og noen på DICE vil jo bistå på hardline også. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Selvfølgelig har de vært nødt til å jobbe med spillet slik at kundene kan bli fornøyde!?! Skulle bare mangle! Forøvrig bærer hele BF serien preg av at veteraner har forlatt hele skuta og overlatt den til "andre med mindre talent" 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Selvfølgelig har de vært nødt til å jobbe med spillet slik at kundene kan bli fornøyde!?! Skulle bare mangle! Forøvrig bærer hele BF serien preg av at veteraner har forlatt hele skuta og overlatt den til "andre med mindre talent" Så du er han her ja Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Så du er han her ja Nå får du faen meg holde kjeft!! Får ikke camo-unlocks med mindre jeg har en MP10 i hånda!! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Tror "Hardline" blir et friskt pust i en sliten serie. Håper de kun satser på infanteri i den serien. Blir litt for dumt med cops vs robbers å begge sider har helikopter og pansrede kjøretøy. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Tror "Hardline" blir et friskt pust i en sliten serie. Håper de kun satser på infanteri i den serien. Blir litt for dumt med cops vs robbers å begge sider har helikopter og pansrede kjøretøy. 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Slike trailere er som regel bare piss. Det som ble vist der er ganske langt fra innholdet i betaen hvertfall, det var temmelig tamme greier. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Slike trailere er som regel bare piss. Det som ble vist der er ganske langt fra innholdet i betaen hvertfall, det var temmelig tamme greier. Ja betaen var ikke akkurat imponerende, men de tar jo i mot feedback fra gamere så spillet kan jo bli bra til slutt. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Ja det tror jeg nok. Veldig bra at det ble utsatt i 3 måneder cirka, det gir meg troen på dette spillet igjen. Jeg syns det så ganske likt ut som 4, bare følelsen var helt annerledes ved spillet, selve gameplayet føltes helt annerledes. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Hardline ser mer ut som hva Vietnam var for Bad Company 2. En godt utviklet utvidelse som legger til noen ekstra timer med morro. Stand-alone spill til full pris virker litt røft. Dog litt for tidlig kanskje å dømme spillet Hvordan føler dere aktiviteten i BF4 har vært i den siste perioden? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Hvordan føler dere aktiviteten i BF4 har vært i den siste perioden? Der jeg spiller, så er serveren nærmest full døgnet rundt. Men nå spiller jeg kun på én server. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Når kommer denne nye store patchen ut? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Når kommer denne nye store patchen ut? Les innholdet i linken. Tweaks and fixes incoming! We are happy to inform you that the anticipated Fall Patch for Battlefield 4 is right around the corner. The certification has started on several platforms and the Fall Patch is targeted for release at the end of September. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Mon tro om det blir noe mindre trading. En sa han hadde tradet mer i BF enn han gjorde når han hadde pokemon kort. Ganske ille. Husker den mai patchen, da var spillet faktisk veldig bra en 3-4 uker. Så kom det en patch i juni og da ble det nesten like ille igjen, føltes som mye mer lag. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Har sjeldent merket noe trading etter mai patchen. Var helt sinnsykt før den. Viktigste delen med patchen nå og fremover er nok desidert "Team Play Initiative". Har vært sårt savnet siden dag 1. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Når kommer denne nye store patchen ut? Les innholdet i linken. Tweaks and fixes incoming! We are happy to inform you that the anticipated Fall Patch for Battlefield 4 is right around the corner. The certification has started on several platforms and the Fall Patch is targeted for release at the end of September. Vet det, tenkte mer på spesifikk dato og klokkeslett Lenke til kommentar
kremt Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Har sjeldent merket noe trading etter mai patchen. Var helt sinnsykt før den. Viktigste delen med patchen nå og fremover er nok desidert "Team Play Initiative". Har vært sårt savnet siden dag 1. Hvilket spill er du spiller egentlig. Jeg trader daglig, flere ganger. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Hardline ser mer ut som hva Vietnam var for Bad Company 2. En godt utviklet utvidelse som legger til noen ekstra timer med morro. Stand-alone spill til full pris virker litt røft. Dog litt for tidlig kanskje å dømme spillet Hvordan føler dere aktiviteten i BF4 har vært i den siste perioden? Er fremdeles mange fulle servere, så det er enda bra med aktivitet. For min egen del, så begynner jeg å bli litt lei BF4 etter nesten 600 timer ingame. Tror faktisk jeg skal avinstallere BF4 for å få litt mere plass på SSDen å finne et nytt spill å spille, men har ikke funnet noen god arvtaker enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå