Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har truffet på flere som jeg har samarbeida godt med helt random :)

Har også funnet endel hvor squaden og samarbeidet har fungert veldig bra, selv uten voip. Om man har en aktiv squad-lead og et lag som faktisk følger ordre så funker det som regel supert. Men det krever at man må aktivt lete litt før man finner en fungerende squad. Vanligvis er det jo slik at squad-lead aldri setter noe target og alle i squaden befinner seg på hvert sitt sted på kartet..
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det funker til nød med casual play, competitve, nope.

Nå er vel i meste fall 0,1 promille av alle spillerne pro-gamere så hadde vært rimelig idiotisk på alle nivå om de skulle lage et spill som passet dem først og fremst.

Det er nettopp det som hadde gjort spillet bedre, om man hadde gitt langt faen i det å tilfredsstille mr 2 timer casual søndags gamer.

Jeg er ikke pro gamer, men spillet hadde vært så mye bedre og spillet hadde også levd lenger, lever lengre om de også ikke hadde pumpa ut ett nytt annet hvert år, men det er jo slik det må være når man skal tilfredsstille casual spillere, da må man pumpe ut nytt under middels materiale hele tiden.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det funker til nød med casual play, competitve, nope.

Nå er vel i meste fall 0,1 promille av alle spillerne pro-gamere så hadde vært rimelig idiotisk på alle nivå om de skulle lage et spill som passet dem først og fremst.

Det er nettopp det som hadde gjort spillet bedre, om man hadde gitt langt faen i det å tilfredsstille mr 2 timer casual søndags gamer.

Jeg er ikke pro gamer, men spillet hadde vært så mye bedre og spillet hadde også levd lenger, lever lengre om de også ikke hadde pumpa ut ett nytt annet hvert år, men det er jo slik det må være når man skal tilfredsstille casual spillere, da må man pumpe ut nytt under middels materiale hele tiden.

Alt handler om penger. Visst de hadde lagt opp til at man må være pro for å spille, så tror jeg salgstallet hadde gått kraftig ned. Det som er synd er at man har slitt med et uferdig spill i lang tid, så innen de har fikset spillet, så er de fleste startet å gå lei.

Lenke til kommentar

Var visst full på sist post, mente da seff at jeg var interesdert i mid/close -range :p

Gol / M40A5 med 4x scope og flashsuppressor/suppressor, spawn beacon og den kastesensoren, eventuelt dronen hvis du spiller Locker slik at du kan ta ut mortaren til de som ligger i spawn og spammer mortar mot inngangene til C/D/E.

Lenke til kommentar

Kan jeg oppgradere fra "standard" pakka til "premium" pakka, eller må jeg kjøpe ny premium pakke og bet 360 spenn ?

Du må betale for premium ja. Det er ingen differensiering av prisen om du eier base game / "standard" pakka fra før eller ikke.

Jeg er enig i at å mate ut spill hvert år/annenhvert år senker kvaliteten. Det er jo BF4 et levende bevis på, og kommer nok til å stå i historiebøkene som et skrekkeksempel på forhastet lansering i mange år fremover. Jeg er derimot ikke enig i at utviklerne skal gi faen i casual players, siden jeg er en selv. Jeg anerkjenner dog at BF4 ikke har satset så mye som en halvtime på de kompeititive spillerne, noe som er synd.

Jeg er mer for måten det er løst på i CS:GO der spilleren selv kan velge om han vil spille casual og hoppe rett inn i random game og plaffe løs, eller sette opp kompetitive mixed-matcher. Altså at de har inkludert begge deler i matchmaking systemet.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...