Nizzen Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 De fortalte om muligheten for å bruke mobilen til minimap, er det mulig å gjøre dette med en vanlig ekstra skjerm og? Det lurer jeg også på Lenke til kommentar
estens Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Det lurer jeg også på Et raskt søk på google sier at: ja det er mulig Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 (endret) Nevermind, ligger jo på Twicth -_- Endret 23. august 2013 av Argoniel Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 23. august 2013 Forfatter Del Skrevet 23. august 2013 Et raskt søk på google sier at: ja det er mulig Lurer på om det blir hack forsøk og juksing på det. Feks, har du 2 kontoer (kanskje bare 1) så vil du i teorien kunne spille commander for det ene laget og vanlig på det andre laget, og/eller ha minimap. - alt via Battlelog. Lenke til kommentar
estens Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Lurer på om det blir hack forsøk og juksing på det. Feks, har du 2 kontoer (kanskje bare 1) så vil du i teorien kunne spille commander for det ene laget og vanlig på det andre laget, og/eller ha minimap. - alt via Battlelog. Er det mulig kommer nok noen helt sikkert til å gjøre det. Men med tanke på at det høres litt komplisert ut og at mangen servere kicker folk etter x antall minutter uten aktivitet blir vel aimbot mer utbredt og ett større problem Lenke til kommentar
lain Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Jeg fikk spilt en runde i går, etter 1.5 time med kø og jalla trailere. (gamescom) Og må si det føltes veldig gjennomført ut. Mye bedre enn hva BF3 var på beta stadiet. Tror bf4 bli veldig bra, eneste jeg er skeptisk til, er kommander. 3 Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Tror bf4 bli veldig bra, eneste jeg er skeptisk til, er kommander. Hvordan skeptisk? Tenker du på dette nettbrett visvaset, eller? Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Hva er "commander" egentlig? Har ikke spilt BF2, kun BF3, så kunne noen gitt en kort forklaring på hva det faktisk er og eventuelle negativer/positiver ved det? Lenke til kommentar
Daxen Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Og må si det føltes veldig gjennomført ut. Mye bedre enn hva BF3 var på beta stadiet. Får håpe de ikke ødelegger spillet fra alpha til release denne gangen. Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Hva er "commander" egentlig? Har ikke spilt BF2, kun BF3, så kunne noen gitt en kort forklaring på hva det faktisk er og eventuelle negativer/positiver ved det? Slik det var på BF2, kunne alle "søke" om å bli kommandør for laget ved begynnelsen av runden. Den som var høyest ranket fikk plassen (slik bør det for all del ikke bli i BF4, forresten!). Som kommandør har du tilgang til en satelitt-feed over mappet, og du kan se alt som foregår til en hver tid, gitt at du zoomer langt nok inn. Du kan også spotte fiender for laget via denne satelitten. Som kommandør, er det naturlig nok også din rolle å lede laget. Du kan gi ordre til individuelle squads, som move here, attack this, defend that. Så er det bare å håpe at soldatene gidder å høre på deg. For å hjelpe laget kan du også kalle inn UAV over et område, sende supplies (en kasse som gir ammo og medic), droppe ett lett kjøretøy fra luften, sende inn artilleri, eller scanne hele kartet, slik at alle fiender lyser rødt (scannen er kun synlig for kommandøren, som manuelt må spotte det han finner viktigst for laget). Dersom kommandøren skulle vinne, får han dobbel score (exp) for kampen. Etter som mange syntes at dobbel exp boosten ville føre til at bare killwhores to kommandørrollen, innførte de fleste servere regler om no-fighting commander, slik at han skulle gjøre jobben sin. Samme hvor mye jeg like BF2 må jeg si at kommandørrollen på ingen måte var perfekt. Artilleri var tilgjengelig alt for ofte, og jeg hadde alltid følelsen av samme hvor jeg var, så traff det der. Det at kommandøren kan scanne kartet, enten automatisk eller manuelt, ble også rimelig irriterende, da man ikke kunne snike seg inn i motstanderens base, for å ta ut artilleriet eller UAV satelitten, uten å bli oppdaget. Det ville i mine øyne holdt med UAV, og begrensninger til kun å se vennlige soldater til en hver tid. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Jeg satser på at det kommer maps uten commander. Visst ikke så får jeg vel bare holde meg til BC2 og BF3. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Jeg satser på at det kommer maps uten commander. Visst ikke så får jeg vel bare holde meg til BC2 og BF3. De som setter opp serveren kan velge å deaktivere commander. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 23. august 2013 Forfatter Del Skrevet 23. august 2013 Commander mode er positivt, tror kanskje du missforstod. Godt mulig det komemr en server setting for å skru den av, men commandermode tilfører mye til kampen egentlig. 1 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Ifølge live-stream tidligere i dag så er det bekreftet at det kommer til å være en server innstilling som kan deaktivere commander. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Jeg satser på at det kommer maps uten commander. Visst ikke så får jeg vel bare holde meg til BC2 og BF3.Du skulle ha vært med i VM i whining om Battlefield 4 Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 (endret) Liker egentlig at commanderen er tilbake. Kunne være spennende å spille som commander i BF2 hvis laget ditt giddet å følge ordrene dine. Det kunne derimot også være veldig kjedelig hvis alle sammen bare gjorde som de selv ville uten å høre på deg i det hele tatt. Hadde til og med en på laget mitt en gang som skjøt meg flere ganger fordi jeg bare lå i dekning og "ikke gjorde noe". Snakker om å missforstå poenget. Endret 23. august 2013 av Splitter Lenke til kommentar
lain Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Hvordan skeptisk? Tenker du på dette nettbrett visvaset, eller? Ja, hovedsaklig dette med mobil og nettbrett. Hvordan velger man commander. Hvordan blir man kvitt en commander som ikke gjør jobben sin, eller er afk. Jeg tror nok det blir en gjenganger at folk skrur av dette på sine egne servere. Vet at det per nå vil være noe jeg kommer til å deaktivere på klanens servere. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Du skulle ha vært med i VM i whining om Battlefield Visst det hadde vært VM så skulle jeg ha meldt meg på Elsker BF, men er noen ting der jeg ville ha endret på. Commander når du spiller Public tror jeg funger heller dårlig, så derfor håper jeg det kommer servere uten Commander på. Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Visst det hadde vært VM så skulle jeg ha meldt meg på Elsker BF, men er noen ting der jeg ville ha endret på. Commander når du spiller Public tror jeg funger heller dårlig, så derfor håper jeg det kommer servere uten Commander på. Hvorfor det? Fungerte jo i BF2. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Hvorfor det? Fungerte jo i BF2. Fordi det er en god del flere retards som spiller nå enn da. Spillerene har forandret seg. Selv om de som spilte bf2 spiller nå, så er det mange flere nye amøber som ikke skjønner en drit og bare funker opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå