Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde sikkert ikke tenkt over den blurry grafikken hvis jeg ikke hadde spilt så mye 4, det er bare at det er så pinlig synlig nå.

I september patchen som kommer snart kan man skru ned eller på det meste på skjermen sånn at det ikke blir så rotete, for det er altfor mye nå.

LMG har mer suppression enn de andre våpnene, unntatt AWS som skyter assault rifle rounds.

Suppressa av en sniper rifle har jeg aldri tenkt over egentlig. Virker ikke som du har spilt særlig mye bolt action i 4, suppression er mer enn ille nok.

Bare folk skyter etter deg står du der og svaier opp og ned og til side med scopet ditt og blir helt umulig å treffe noe. Blant annet derfor er det helt ubrukelig å prøve å spille noe fornuftig med bolt action. Enda en ting er defensive som frarøver folk oneshot bodyshot innen 12 meter. Hvis du kjører bolt action har du da 3 valg i close quarter:

1. Du prøver å bodyshotte fienden og bommer - du dør

2. Du prøver å bodyshotte fienden og treffer - han har igjen 7 helse og vil mest sannsynlig drepe deg

3. Du er heldig og noscoper et headshot - skjer ikke veldig ofte

Lenke til kommentar

Etter å ha lagt ned over 500 timer i spillet, har jeg nå avinstallert BF4. Jeg er helt overbevist over at hitreg har blitt enda dårligere de siste ukene, og for en som meg som bare spilte Domination ble dette til slutt helt uutholdelig. Jeg var nede i én runde per dag som ikke gjorde annet enn å gjøre meg sint.

Stortrives nå med DayZ Epoch og Insurgency. Sistnevnte føles som en blanding mellom Counter Strike, ARMA og BF4 Domination og kan anbefales på det varmeste. :)

Jeg merker også at jeg går litt lei av bf4, Men vil ikke gi opp, Kjøpte just premium for et par uker siden :p

Føler den skills ranken er fucka, Hvis jeg spiller 3-4 runder og ligger på 1st. Så kommer en dårlig map/runde og jeg ligger på 10 plass. Alt går rett ned i kjelleren :p

Lenke til kommentar

LMG har mer suppression enn de andre våpnene, unntatt AWS som skyter assault rifle rounds.

Suppressa av en sniper rifle har jeg aldri tenkt over egentlig. Virker ikke som du har spilt særlig mye bolt action i 4, suppression er mer enn ille nok.

Bare folk skyter etter deg står du der og svaier opp og ned og til side med scopet ditt og blir helt umulig å treffe noe.

Ja, lmg og sniper har mest suppression på andre spillere og nei, du blir absolutt ikke suppressa så mye av en assault rifle, jeg blir så ofte drept av en sniper jeg har suppressa her ifra til månen, bommer jo da mest fordi når han skyter så blir jeg mega suppressa også går alt til helvette og joda, jeg har spilt altfor mye sniper i BF4, men det er ikke det jeg spiller mest, det er relativt kjedelig egentlig.

Jeg har spilt såpass mye sniper at alt av rifler er unlocka og jeg har X antall service stars på diverse snipere også, men joda, man blir jo suppressa når man er sniper også, men ikke så mye av en assault rifle, men jeg suger nå som sniper uansett.

Lenke til kommentar

Jeg merker også at jeg går litt lei av bf4, Men vil ikke gi opp, Kjøpte just premium for et par uker siden :p

Det var ikke det at jeg ble lei, men når spillet ble merkbart verre fra uke til uke og jeg innså at jeg ikke klarte å nyte et eneste sekund av dette makkverket, da var det på tide å gi opp. Jeg liker i utgangspunktet BF4 veldig godt, men spillet er rett og slett for dårlig og har ikke blitt noe bedre.

Lenke til kommentar

Tok en runde med en kompis på firestorm, men en runde var nok, vi skjønte fort hvordan de har ødelagt det mapet også, det som var så utrolig gøy i BF3 å suse rundt i tank på.

Men nå man har ubrukelig folk i AA, fly og ubrukelig folk som ikke klarer å spotte fly når de flyr over mainbasen, som gjør at mainbase AA skyter på de, da er de bare å gi opp.

De har fullstendig ødelagt de mapet, altfor mye som locker og smeller også har du det fine gunshippet som ALDRI burde vært på noen maps i BF3, DICE, brenn, brenn lenge.

Jeg har nå fått problemer.

DirectX....

Finnes det noen fix på det eller må jeg spille COD resten av året? :cry:

Hjeeeeeeeeeeeeelp!

Hva er problemet?

Du kan jo også spørre i den BF4 teknisk tråden eller hva den heter også.

Lenke til kommentar

Tok en runde med en kompis på firestorm, men en runde var nok, vi skjønte fort hvordan de har ødelagt det mapet også, det som var så utrolig gøy i BF3 å suse rundt i tank på.

Men nå man har ubrukelig folk i AA, fly og ubrukelig folk som ikke klarer å spotte fly når de flyr over mainbasen, som gjør at mainbase AA skyter på de, da er de bare å gi opp.

De har fullstendig ødelagt de mapet, altfor mye som locker og smeller også har du det fine gunshippet som ALDRI burde vært på noen maps i BF3, DICE, brenn, brenn lenge.

Jeg har nå fått problemer.

DirectX....

Finnes det noen fix på det eller må jeg spille COD resten av året? :cry:

Hjeeeeeeeeeeeeelp!

Hva er problemet?

Du kan jo også spørre i den BF4 teknisk tråden eller hva den heter også.

Fant en fix hos en kompis.

Sletta alle .cab filene og vips så funka det :)

Lenke til kommentar

Etter å ha lagt ned over 500 timer i spillet, har jeg nå avinstallert BF4. Jeg er helt overbevist over at hitreg har blitt enda dårligere de siste ukene, og for en som meg som bare spilte Domination ble dette til slutt helt uutholdelig. Jeg var nede i én runde per dag som ikke gjorde annet enn å gjøre meg sint.

Stortrives nå med DayZ Epoch og Insurgency. Sistnevnte føles som en blanding mellom Counter Strike, ARMA og BF4 Domination og kan anbefales på det varmeste. :)

Kjøpte Insurgency på Steam for en god stund siden, men har ikke prøvd det noe særlig. Prøvde et par runder mot AI i går faktisk. Det virker kult, men jeg ser for meg at det er utrolig vanskelig og frustrerende mot gode spillere. :). Blir garantert å se nærmere på det når jeg får bedre tid.

Lenke til kommentar

Insurgency var veldig artig men er mange år siden jeg sluttet å spille det så mulig det har blitt en del bedre og litt mer avansert nå, utover bare grafikken. Tror dette også var før det ble et eget standalone. Solid Close Quarters gameplay. Nesten så jeg vurderer å prøve det igjen, men er så kjipt å komme inn i et spill hvor alle har spilt lenge og kan alt på rams.

Lenke til kommentar

Genialt å av-installere spillet rett før den STORE september patchen xD

*Insert reply with whining about it wont fix a shit here*

Endret av Bendorama
Lenke til kommentar

Genialt å av-installere spillet rett før den STORE september patchen xD

*Insert reply with whining about it wont fix a shit here*

Hehe, jeg har fått høre den her allerede. Hvorvidt patchen funker eller ei spiller ingen rolle for meg, den kommer alt for seint og jeg mistet interessen for lenge siden og esport-miljøet eksisterer nesten ikke.
Lenke til kommentar

Har såvidt nådd rank 2 nå, men jeg sliter noe voldsomt med og finne HC servere? Ser ikke noe filter for det, og det er jo praktisk talt null av dem ute og går..

Stemmer dette, eller overser jeg noe ?

Finnes alt for mange av dem, men du må inn på "advanced" setting i server filter og velge hardcore på "preset"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...