Gå til innhold

Anbefalte innlegg

MAV'n er uunværlig i rush når forsvarerne liker å slenge C4 på MCOM. Hadde 17 kills med MAV på en Zavod runde der det stod en haug med recons oppe i radartårnet å slang ut C4 og claymores over en lav sko.

Å ta ut folk i tanks med deres egne miner, eller mens de legger C4 på jihad-jeepen sin er også fantastisk tilfredstillende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser sjelden mavs, men så spiller jeg nesten bare conquest så den er sikkert ubrukelig der.

Men det å plassere en mcom i det radar tårnet på zavod er bare helt tilbakestående, ikke kan man sprenge ut veggene på det tårnet heller, man kan det på paracel storm, men ikke på zavod, forstå det den som kan, men jeg skjønner det ikke.

Men så er de maks retard de som har lagd mapsene også, så forklaringen ligger vel der.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Forklaringen ligger nok i at tårnet på Zavod inneholder en M-com på rush, og det ville vært komplett umulig å arme der hvis veggene kunne sprenges vekk.

Det er jo per dags dato nesten umulig å armere slik som det er idag også, så poenget ditt er?

Hadde man fått unna veggene hadde det vært mye lettere å få unna de c4/claymore retardene som camper i hvert eneste trappetrinn oppover der.

Jeg har spilt rush på zavod mer enn en gang og det er helt greit inntil man kommer til den tårn mcomen.

Det er ett latterlig sted å ha en mcom.

Eneste gangen det var enkelt å i det hele tatt komme seg opp den lange trappa var når jeg var på ett lag som totalt overkjørte defender laget, ellers er det så og si umulig slik som det er idag.

Hvis man har fått armert så må man ikke stå oppe på mcomen for å forsvare den.

Lenke til kommentar

Forklaringen ligger nok i at tårnet på Zavod inneholder en M-com på rush, og det ville vært komplett umulig å arme der hvis veggene kunne sprenges vekk.

Det er jo per dags dato nesten umulig å armere slik som det er idag også, så poenget ditt er?

Hadde man fått unna veggene hadde det vært mye lettere å få unna de c4/claymore retardene som camper i hvert eneste trappetrinn oppover der.

Jeg har spilt rush på zavod mer enn en gang og det er helt greit inntil man kommer til den tårn mcomen.

Eneste gangen det var enkelt å i det hele tatt komme seg opp den lange trappa var når jeg var på ett lag som totalt overkjørte defender laget, ellers er det så og si umulig slik som det er idag.

Hvis man har fått armert så må man ikke stå oppe på mcomen for å forsvare den.

Support og airburst fungerer knall for å ta ut folk som camper oppe i det tårnet. Er man flere i lag så er det bare å spamme airbursten mens kompisen springer opp og armerer m-commen.

Lenke til kommentar

Hvorfor eksisterer XM25 i spillet egentlig. Verre enn kreft. Folk som bruker det som primærvåpen, faen den septemberpatchen skal bli god med mindre airburst og explosive spam.

Den er litt irriterende på maps som Locker og Metro, men ellers har ikke jeg blitt tatt ut mange ganger av airburst. Den er jo grei å ha for å ta ut snipere som roofcamper. Er det en ting de bør fjerne fra spillet, så er det rgo impact. Har opplevd så mange ganger å ha full helse for så å dø av 1 granat, skal ikke den bare gjøre 60 dmg eller noe sånt?

Lenke til kommentar

[...]

Kunne ikke vært mer enig i det siste der. Det er ikke annet enn frustrerende og dårlig design og det mest fornuftige ville vært å flytte den til den lille bygningen som står rett ved siden av. Men, å fjerne veggene der er hvertfall ingen (god) løsning.

Lenke til kommentar
Er det en ting de bør fjerne fra spillet, så er det rgo impact. Har opplevd så mange ganger å ha full helse for så å dø av 1 granat, skal ikke den bare gjøre 60 dmg eller noe sånt?

Slapp helt av, RGO blir kraftig redusert veldig snart. Ned til 1 i antallet og mye ned i damage. Per dags dato tar den 80 damage. Reload time for granat blir også mye høyere, cirka 25 sekunder.

Lenke til kommentar

Det tar jo allerede noe sånn som 10min å få en ny nade slik det er idag.

Det virker ihvertfall som 10min der du står å kan nyte en 5 retters middag før du får en ny nade.

burde definitivt gjelde C4, c4+heis anyone?
Hvem gidder å bruke heis i bf4 da? Typisk noob snipere på tak...
Lenke til kommentar

Men så er de maks retard de som har lagd mapsene også, så forklaringen ligger vel der.

Utviklerne hos DICE er maks retard, pga de ikke tilfredsstiller dine krav til maps?

Den settningen der sier vel mer om deg, enn hva det gjør om folka hos DICE.. :)

-

Spiller forøvrig nesten bare Caspain Borders jeg nå. Moro map.. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Utviklerne hos DICE er maks retard, pga de ikke tilfredsstiller dine krav til maps?

-

Ville ikke kalt dem maks retard pga. kartene alene nei. Er vel den store summen av feil som gjør at mange har den holdningen til DICE. Og når du selv har endt opp med stort sett ett eneste kart, som i tillegg er arvet fra BF3, så sier det vel litt om hva du selv synes om kartene også.

Lenke til kommentar

-

Ville ikke kalt dem maks retard pga. kartene alene nei. Er vel den store summen av feil som gjør at mange har den holdningen til DICE. Og når du selv har endt opp med stort sett ett eneste kart, som i tillegg er arvet fra BF3, så sier det vel litt om hva du selv synes om kartene også.

Har nesten ikke spilt noen av de nye kartene fra de ekstra pakkene, så de kan jeg ikke uttale meg noe om.

Kun testet enkelte deler av maps hvor en kamerat har laget deler av mappet, utover det så holder jeg meg til Caspian Border pga det er moro. Likte det veldig godt i BF3 også, men enda artigere i BF4.. :)

Kartene er ikke nødvendigvis dårlige, pga JEG ikke liker dem.

Var samme greia på Counter Strike (1.6), hvor de hadde haugevis av maps (eller tusenvis av custom maps), men jeg foretrakk de_dust2, de_nuke, de_inferno og evt de_aztec. Veldig få maps mtp totalen.. men igjen. like greit at man forholder seg til de mappene man kan veldig godt.. så lenge man er fornøyd så er jo det det viktigste..

Skrike ut at utviklerne er retard osv, er jo bare direkte barnslig. De får finne seg et annet spill, evt lage sitt eget om de ikke er fornøyde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...