Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mao. de kan da bare feks. fjerne RGO Impact da den i praksis blir helt ubrukelig. At det blir mye spam i clusterfuck maps som "locker" er jo mappet sin skyld og ikke granatene. At man da skal nerfe dem over hele linja høres ut som en ekte Dice løsning. Lateste og simpleste vei ut. Hva med heller å begrense våpen som helt klart ikke egner seg, kun på de maps som skiller seg ut på en dårlig måte? Xm25 er ganske ekstrem så der er jeg enig, men granater har aldri vært noe problem utenfor clusterfuck maps.

Lenke til kommentar

Midten på locker kan det komme 5 nades i hver av de 3 dørene samtidig. I tillegg 2 som spammer xm25 i hver dør konstant.

Husker godt 320 ble patcha, før patchen kunne man spamme lvg konstant bare man stod på ammo. Nå er det 3 kuler og så er det vel en 30 sekunder for å få en kule til cirka, det har blitt mindre hvertfall. FB skal også bli mer effektiv der er jeg mer skeptisk. Jeg syns jeg har blitt flashet et par ganger så har jeg bare siktet i skopet irnv og da så jeg helt fint, kan det stemme? Ifølge CTE patchen skal også smoke bli mer effektivt.

Lenke til kommentar

Hvis man spiller på locker med maks 32 spillere så er det lite nades egentlig, men jeg pleier som regel å løpe ute for å slippe å stå inne å ta imot granater og ikke bevege meg en eneste meter i løpet av 20min, er fare for snipere ute, men man må komme seg fort inn på C eller forbi C så kan man klare å bremse de noe, men du gjør jo ikke det aleine så klart.

 

Men det er litt artig å se folk klage på nade spam i BF3/4, mange av de kan neppe ha spilt BF2 på en 64 server med karkand, var tider det, stå på det som blei kalt "sør tak", spawne som support også kaste ut 4 ammopacks også stå der en hel dag å hive nades, mmmmmmm, blir nesten litt opphissa når jeg tenker på det, the good kind.

I BF2 så hadde man også som standard 4 nades og de kunne drepe en spiller med fult liv.

 

Men er jo passe fail at flashbang effekten er 10sek for fiender og bare 5sek for friendlies, wtf.

Det burde vært like mange sekunder spør du meg.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Er vel ikke så mange som har problemer med nades så lenge man ikke spiller metro eller locker 64 size, men det er jo den ENESTE grunnen til å spille de to relativt dårlig lagde mapene og det er jo faktisk bare for å hive nades, revive eller kaste ammopacks, at folk enda ikke har skjønt såpass er meg forunderlig.

 

Med 32 spillere eller mindre så funker metro og locker mye mye bedre og da slipper man også mye av alle nadesene så lenge man ikke med vilje oppsøker slike situasjoner.

Lenke til kommentar

Kaste ammopacks kan jeg si meg enig i. Har 70 ammo medals. Denne nade nerfen vil da si at jeg får mindre resupplying.

Min taktikk er å kaste smoke i dører og lignende og deretter slakte folk med f.eks m249 eller m240 og irnv. Funker ganske rått. Hadde en streak på over 30 i går bare med denne taktikken.

Lenke til kommentar

Hvorfor MÅÅÅ det være så vanskelig å finne en squad hvor squadlead klarer å sette et mål? Har kjørt 1000 ticket servers og regelmessig spammet "requesting orders" gjennom hele runden. Men nei, "requesting orders" hva faen er det???

Lenke til kommentar

Hvorfor MÅÅÅ det være så vanskelig å finne en squad hvor squadlead klarer å sette et mål? Har kjørt 1000 ticket servers og regelmessig spammet "requesting orders" gjennom hele runden. Men nei, "requesting orders" hva faen er det???

 

Hva med å spille med noen venner? Spille med random spillere er og blir random.

 

---

 

At de skal forandre på granater bare pga en eller 2 baner det er problem med 64player er en gåte for meg. De som "klager" spiller mest de 2 banene, og ellers virker det som ingen klager på granater i det heletatt. Hvis granatene ikkje skal drepe noe som helst, så er de jo ubrukelig.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

ooookey, var BF3 så overdrevet?

CTE patchet nettopp ulike ting, en av dem var sprint, som visstnok skal være lik som i bf3...

Jeg føler meg som han her:

 

Srg.Rex colt, å for de som ikke har prøvd dette spillet, så er sprint hastigheten ganske syk.

 

Håper virkelig ikke dette blir implementert i bf4, det føltes bare alt for fast pace ut aka Arkade, BF er jo Arkade, men ikke hardcore arkade.

På de største bretta, så hadde ikke jeg hatt noe i mot at de øker sprint speed 10-15% å fjernet sprint fra perksene.

Lenke til kommentar

Ser ikke helt poenget med det, uansett så er det jo bare SL som taper en del poeng på det.

Men er jo gøy å spamme SL når man er cmd med slike ting, moohahaha.

Poenget er jo at dersom SL gjør det blir det litt lettere for squaden å samle seg om bestemte punkter. De gangene det skjer havner man alltid høyt på listene sammen med resten av squaden.

Lenke til kommentar
At de skal forandre på granater bare pga en eller 2 baner det er problem med 64player er en gåte for meg. De som "klager" spiller mest de 2 banene, og ellers virker det som ingen klager på granater i det heletatt. Hvis granatene ikkje skal drepe noe som helst, så er de jo ubrukelig.

 

Det er litt generelt også. Enkelte står samme plassen hele runden også på andre enn de to banene du tenker på. Eneste de gjør er å spamme nades og xm25 som man blir forbanna lei av. Explosives dominerer altfor mye.

Lenke til kommentar

Men slik vil det da alltid være og det er ikke noe rart det er mye eksplosiver når de putter inn all dritten som kan si pang, de kan gjerne fjerne xm25 og alle granater utenom m67 også heller gi oss mer splash damage på tank shells, for det er flaut lite splash damage, er så lite at jeg blir flau når jeg prøver å drepe folk med splash damage at jeg bare trykker suicide i rein skam.

Men jeg syns ikke det er så ille med mindre man spiller på locker eller metro, er jo en del nades på floodzone, men slik blir det på trange clusterfuck maps, men xm25 kunne de bare fjerna ifra spillet med en gang, men da kan de fjerne vertikal gameplay med det samme også.

Men som sagt, ingen her har neppe opplevd nade spam med mindre de har spilt BF2 på karkand med 64stk og 20+ av de er supports med 4 nades og 4-5 ammobags som bare står å hiver å hiver å hiver, DET er nade spam det, har fortsatt tinitus flere år etter.

 

Men syns perk systemet i BF3 var mye bedre og så og si alle skjønte hvordan det funka etter ett par timer spilt, er ikke like enkelt i BF4 selv om det på en måte er det, tror jeg, kanskje.

Lenke til kommentar

Jeg å en kompis lasta ned for vi ville spille samens i multiplayer. Men det er jo helt umulig å finne like servere og muligheten for å gå inn samens som en gruppe er ikke tilstede?

 

Jaja....BF har vært noe forbanna rot i flere år nå. Får i det minste gjort singleplayer biten uten å betale for det pisset her da.

Lenke til kommentar

Like servere, hva mener du med det?

 

Men nei, det går vel ikke an å joine som ett party lenger, men du kan jo joine på din venn så havner dere i samme squad, eller bare bytt til han sin squad, det er ikke akkurat game breaking å manuelt måtte finne en squad.

Lenke til kommentar

Jeg å en kompis lasta ned for vi ville spille samens i multiplayer. Men det er jo helt umulig å finne like servere og muligheten for å gå inn samens som en gruppe er ikke tilstede?

 

Jaja....BF har vært noe forbanna rot i flere år nå. Får i det minste gjort singleplayer biten uten å betale for det pisset her da.

Det er nok bare du som gjør noe feil. Når kompisen din går inn på en server, så trykker du bare på play symbolet ved navnet hannes, så havner dere som regel på samme lag og i samme squad. Når det ikke skjer, så er det jo bare å joine squaden manuelt, værre er det ikke.

Endret av KimWhinesAlot
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...