TheKims Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Har man 100% helse da? Er jo 60% helse som ødelegger våpen balansen på HC. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 (endret) ENDELIG: CTE har vist nylig fått "classic" mode, ingen 3D spotting, ingen killcam, ingen auto helthreagen, friendly fire er ON, Man kan kun spawne på squade leader. (Det er selvfølgelig ikke den dritten som kalles "hardcore" aka våpen balansen fungerer enda) Dette ser jeg VIRKELIG frem til å prøve! eneste som mangler her er vell at man mister hele magasinet ved reload av et halvt eller mindre, men kan ikke få alt sammtidig. Kilde: Levelcap youtube Har man 100% helse da? Er jo 60% helse som ødelegger våpen balansen på HC. Vanlig helse ja, det skal være som en slaks "BF2" mode. Å man har jo HUD / kart hvor man kan se spottede fiender.( men ikke 3D spotting) Blir veldig spennende å prøve. Endret 2. august 2014 av Bendorama Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Er det 3 miner som er maks man kan legge ut? Jeg bruker perken "Anti-tank" hvor jeg da har totalt 6 miner, men kan fremdeles bare legge ut 3 stk samtidig. resten forsvinner når jeg plasserer flere. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Og mer camping enn noensinne. overalt. 3 av bretta er sniper og bipod fest, mens den siste er shotgun. Noen som vet av en god sniper fri server som kjører Dragonteeth? Er dønn kjedelig når alle ligger på hver sin kant og sniper hverandre, mens jeg er kanonføde mens jeg prøver å cappe flag. Jo, var helt ekstremt sniperfest i begynnelsen men synes faktisk at det har bedret seg nå. "Lumphini" var helt latterlig først men nå som alle vet hvor sniperfittene sitter så er det ikke så lukurativt å være camperhore lenger. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 (endret) ENDELIG: CTE har vist nylig fått "classic" mode, ingen 3D spotting, ingen killcam, ingen auto helthreagen, friendly fire er ON, Man kan kun spawne på squade leader. (Det er selvfølgelig ikke den dritten som kalles "hardcore" aka våpen balansen fungerer enda) Dette ser jeg VIRKELIG frem til å prøve! eneste som mangler her er vell at man mister hele magasinet ved reload av et halvt eller mindre, men kan ikke få alt sammtidig. Kilde: Levelcap youtube Men en slik server spilte jeg på i vår(årstiden), de kalte det BF2 mode eller noe og der var det ingen 3d spot, tk on etc, hadde alt du har nevnt hittil, så dette var ikke ekstremt nytt, men siden DICE gjør det til en slags mode så er det sikkert enklere å sette opp enn å trikse med settingsene selv til de blir korrekte. Endret 2. august 2014 av meg0709 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Jeg har spilt uten regen, 3d spot, friendly fire on, killcam, kun spawn på squad leader hele tiden. Helt siden start. Det heter hardcore. 1 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 (endret) Hardcore har ingen ting med classic å gjøre, hardcore har jeg aldri hatt glede av, å du har ikke kartet og HUD heller, classic mode kan forhåpentligvis gi litt bf2 følelse til veteraner. Aldri sett vitsen med å spille en mode som driter i alt som heter våpen balanse, der kjører man bolt action rifle som dreper på et skudd (YEEEEEEY) eller hvilket våpen som har høyest RPM. Men en slik server spilte jeg på i vår(årstiden), de kalte det BF2 mode eller noe og der var det ingen 3d spot, tk on etc, hadde alt du har nevnt hittil, så dette var ikke ekstremt nytt, men siden DICE gjør det til en slags mode så er det sikkert enklere å sette opp enn å trikse med settingsene selv til de blir korrekte. Når du nevner det husker jeg at jeg leste en plass at noen få satte opp slike servere, men jeg prøvde i flere dager å søke etter dem uten å finne dem, til slutt gikk det i glemme boken, men dette skal som sakt bli en implementert mode som er ferdig oppsatt, så det blir lettere å sette dem opp ja og forhåpentligvis finne dem. Endret 3. august 2014 av Bendorama 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Jeg har spilt uten regen, 3d spot, friendly fire on, killcam, kun spawn på squad leader hele tiden. Helt siden start. Det heter hardcore. Så har man kun 60% helse og ubalanserte våpen også da. Damage modellen til våpnene er ikke designet for HC. 1 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 (endret) Hardcore har ingen ting med classic å gjøre, hardcore har jeg aldri hatt glede av, å du har ikke kartet og HUD heller, classic mode kan forhåpentligvis gi litt bf2 følelse til veteraner. Aldri sett vitsen med å spille en mode som driter i alt som heter våpen balanse, der kjører man bolt action rifle som dreper på et skudd (YEEEEEEY) eller hvilket våpen som har høyest RPM. Men en slik server spilte jeg på i vår(årstiden), de kalte det BF2 mode eller noe og der var det ingen 3d spot, tk on etc, hadde alt du har nevnt hittil, så dette var ikke ekstremt nytt, men siden DICE gjør det til en slags mode så er det sikkert enklere å sette opp enn å trikse med settingsene selv til de blir korrekte. Når du nevner det husker jeg at jeg leste en plass at noen få satte opp slike servere, men jeg prøvde i flere dager å søke etter dem uten å finne dem, til slutt gikk det i glemme boken, men dette skal som sakt bli en implementert mode som er ferdig oppsatt, så det blir lettere å sette dem opp ja og forhåpentligvis finne dem. Her har du en, fant bare en akkurat nå(igår for å si sannheten), er nok ikke så mange av de at det gjør noe, ikke var det folk på den heller. http://battlelog.battlefield.com/bf4/servers/show/pc/8a2bc3a6-96f1-4000-aa6c-328ee82ccba4/2-A-T-S-Battlefield-2-Classic-mode-AtsGaming-de/ Eneste som er synd er at det ikke er BF2. Endret 3. august 2014 av meg0709 Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Jeg har spilt uten regen, 3d spot, friendly fire on, killcam, kun spawn på squad leader hele tiden. Helt siden start. Det heter hardcore. Så har man kun 60% helse og ubalanserte våpen også da. Damage modellen til våpnene er ikke designet for HC. Jeg er enig i at våpnene er ubalanserte for hardcore. Men jeg vil heller bli one-shotted av bolt snipere en gang I blant (alle løper faktisk ikke rundt med det, mye pga en del sniper-limits), enn å måtta tømme ett halvt magasin i overkroppen på en person før han dør, eller har litt lag på sin side å dreper meg i stedet. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Halvt magasin får man gjerne både 2-3 kills med på vanlig servere, er nok ren vane da, spillet litt hardcore i bf3, var vanskelig å skifte tilbake, men angrer ikke, spillet mye hardcore i COD også, skjønner godt at noen liker det bedre, men hardcore mode er på ingen måte noe classic mode likevell. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. august 2014 Del Skrevet 5. august 2014 (endret) Eg held på med ein Tank vs. Chopper highlight-reel. https://www.youtube.com/watch?v=SZaLUUAbuwU&list=UUixy6dALiRYrAOu6Ya9XD9g Eg er framleis ny innanføre video redigering, og prøver framleis å få ei skikkelig rytme i videoen min.Men, eg ynskjer attendemeldingar - positive og negative :-) Det er framleis noko 'filler' materiale i videoen. Nokre metro klipp t.d. Men det endelige produktet vil bli berre tanks mot helikopter. Igjen, hadde blitt glad for ris og ros. Endret 5. august 2014 av BlastyTrasty Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Jeg har spilt uten regen, 3d spot, friendly fire on, killcam, kun spawn på squad leader hele tiden. Helt siden start. Det heter hardcore. Så har man kun 60% helse og ubalanserte våpen også da. Damage modellen til våpnene er ikke designet for HC. Jeg er enig i at våpnene er ubalanserte for hardcore. Men jeg vil heller bli one-shotted av bolt snipere en gang I blant (alle løper faktisk ikke rundt med det, mye pga en del sniper-limits), enn å måtta tømme ett halvt magasin i overkroppen på en person før han dør, eller har litt lag på sin side å dreper meg i stedet. Med en vanlig Assault rifle (25dmg) bruker du maks 6 skudd for å ta ut en fiende uansett hvor du treffer h*n og uansett avstand. Up close bruker du 3-4 skudd avhengig av hvor du treffer fienden. Kjører du full auto på litt avstand så blir det nok endel bom. Lærer man seg tap fire metoden så går det mye bedre skal du se. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Personlig synes jeg hardcore blir for cod for min smak. I normal må man ha aim over litt tid å treffe med flere kuler, mens i hc så kan alle tullinger drepe deg, selv med crappy aim. for ikke å snakke om hvor dårlig det fungerer med lite helse og bf4 sin ræva ping/hatred. Lenke til kommentar
Mudcat Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Eneste gangene jeg beveger meg inn i hardcore er når vi er en 4-5 kompiser som spiller sammen. Det er av den enkle grunn at det er mye, mye bedre å spille sammen med folk som caller hvor og hvorfra kontakt skjer, enn å satse på at randoms skal klare å gi brukbar informasjon. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Men slik gjør man jo i normal mode også, når man spiller med andre som er på ts eller noe. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Men i HC har en samspilt TS-gjeng enda større fordel enn i normal mode. Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Jeg har spilt uten regen, 3d spot, friendly fire on, killcam, kun spawn på squad leader hele tiden. Helt siden start. Det heter hardcore. Så har man kun 60% helse og ubalanserte våpen også da. Damage modellen til våpnene er ikke designet for HC. Jeg er enig i at våpnene er ubalanserte for hardcore. Men jeg vil heller bli one-shotted av bolt snipere en gang I blant (alle løper faktisk ikke rundt med det, mye pga en del sniper-limits), enn å måtta tømme ett halvt magasin i overkroppen på en person før han dør, eller har litt lag på sin side å dreper meg i stedet. Med en vanlig Assault rifle (25dmg) bruker du maks 6 skudd for å ta ut en fiende uansett hvor du treffer h*n og uansett avstand. Up close bruker du 3-4 skudd avhengig av hvor du treffer fienden. Kjører du full auto på litt avstand så blir det nok endel bom. Lærer man seg tap fire metoden så går det mye bedre skal du se. Kan nok det å tap fire ja, så det er ikke akkurat problemet. Er mer det at jeg er fan av at folk faktisk tar en del skade når de blir truffet av ett skudd eller to. Selvsagt var ett halvt magasin en overdrivelse, men du skjønner hva jeg mente. Det at folk kan ta opp til 5 kuler uten å dø blir litt rart for min del. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 ooookey, var BF3 så overdrevet? CTE patchet nettopp ulike ting, en av dem var sprint, som visstnok skal være lik som i bf3... Jeg føler meg som han her: Srg.Rex colt, å for de som ikke har prøvd dette spillet, så er sprint hastigheten ganske syk. Håper virkelig ikke dette blir implementert i bf4, det føltes bare alt for fast pace ut aka Arkade, BF er jo Arkade, men ikke hardcore arkade. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå