Bendorama Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 (endret) Hvordan er det mulig? Jeg har aldri opplevd det så ILLE, snakker vi hva som skjer med kjempe dårlig ping? Endret 31. juli 2014 av Bendorama Lenke til kommentar
kremt Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Slett ikke unikt dette, vært borti verre selv. Som jeg kan se er dette competitive også, har ikke de ekstra gode servere og stort sett lav ping? Det ble mye bedre etter patchen i mai cirka, så etter det har jeg sett mange klage over 8. juli patchen at det ble verre etter den. Forsåvidt enig i det. Høy ping er jo helt håpløst, ble airbursta av en med 999 i ping, par sekunder etter var i cover daua jeg. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 (endret) Slett ikke unikt dette, vært borti verre selv. Som jeg kan se er dette competitive også, har ikke de ekstra gode servere og stort sett lav ping? Det ble mye bedre etter patchen i mai cirka, så etter det har jeg sett mange klage over 8. juli patchen at det ble verre etter den. Forsåvidt enig i det. Høy ping er jo helt håpløst, ble airbursta av en med 999 i ping, par sekunder etter var i cover daua jeg. Airburst er vell egentlig et våpen jeg sliter mot ja, det skjer nesten alltid at jeg får med meg at jeg blir skytt mot av airburst, men det er alltid forsent, uansett hvor kjapp jeg er eller hvor jeg prøver å løpe så dør jeg av den der dritten. EDIT: Primært metro jeg opplever at det ofte brukes airburst da. Endret 31. juli 2014 av Bendorama Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Lev. Dø og. Repetere. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Det er jo helt fette umulig å komme en mot en i TDM på servere med spillere som har 1/5 av min ping. Jeg er død før jeg har sett dem komme rundt hjørnet. Nettkoden i BF4 virker nesten å være enda verre enn i BF3 og BC2, og ikke bare pga at jeg dør tidlig. . Jeg er helt sjanseløs og det er ikke bare pga mine manglende skills. Jeg dør enda oftere bak dekning i dette spillet enn før. Bruker å holde meg til servere med ping limit på max 100ms. Når du får inn folk med 3-400 i ping, så er det klin umulig å treffe de, så høy ping er faktisk en fordel i BF4 etter min erfaring. Jeg tror du misforstår meg litt. Jeg har ping på rundt 90 og de andre har stort sett fra 2 til 40 i ping. Og det merkes utrolig godt for jeg er sjanseløs en mot en med mindre jeg kommer veldig, veldig overraskende på dem. Selv om jeg suger hestelut i dette spillet så er det ikke bare det. Det føles feil rett og slett pga nettkoden. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Aldri opplevd at det er så ille som på det klippet, men har hendt at jeg har måttet bruke et helt 31 runders magasin for å få knerta fienden up close. Når det kommer til airburst, så er jo den laget for å skyte folk bak cover. Den skyter ut et lite prosjektil som detonerer over fiendens hode. Den er fin å bruke mot snipere som camper hele runden Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Jeg tror du misforstår meg litt. Jeg har ping på rundt 90 og de andre har stort sett fra 2 til 40 i ping. Og det merkes utrolig godt for jeg er sjanseløs en mot en med mindre jeg kommer veldig, veldig overraskende på dem. Selv om jeg suger hestelut i dette spillet så er det ikke bare det. Det føles feil rett og slett pga nettkoden. Finn en server med lav ping. Fins et par svenske, disse ligger rundt 15 for min del. Ellers er det tyske som er på 30-35 som er ganske bra. Tenk over bevegelsene dine, ikke storm inn i et rom der det er 5 stykk f.eks, tenk taktisk. Dette kommer av seg selv etterhvert, men kan være veldig vanskelig i starten er jeg enig i. Det er tross alt ganske mange gode spillere online nå, og i tillegg har man den laggen som er. Jeg vet ikke helt om jeg vil skylde på dette, trolig er det cirka like mange ganger du selv får en fordel av det som at fienden din får en fordel. Man må bare øve, du blir garantert bedre hvis du spiller mye. Når det kommer til airburst, så er jo den laget for å skyte folk bak cover. Den skyter ut et lite prosjektil som detonerer over fiendens hode. Den er fin å bruke mot snipere som camper hele runden Problemet er når folk står hele runden og spammer airburst på OP Locker, ofte ping på 300-400. Ikke lett å gjemme seg da hvis du dør som oneshot pga ekstrem lagg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Siste DLC var helt knall, eneste Sunken Dragon kartet jeg ikke spillet helt på lag med enda. Insane infanteri action på Pearl Market også, fikk litt Karkand vibber faktisk . Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 (endret) Jeg tror du misforstår meg litt. Jeg har ping på rundt 90 og de andre har stort sett fra 2 til 40 i ping. Og det merkes utrolig godt for jeg er sjanseløs en mot en med mindre jeg kommer veldig, veldig overraskende på dem. Selv om jeg suger hestelut i dette spillet så er det ikke bare det. Det føles feil rett og slett pga nettkoden. I BF3 kunne du ha 140 i ping, og enda gå 40-0, bare du tenkte litt. Endret 1. august 2014 av Bundy Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Dette problemet merker jeg ikke noe av på hardcore i det hele tatt. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. august 2014 Del Skrevet 1. august 2014 Skal innrømme at jeg ble veldig irritert når jeg begynte å spille siste DLC pga. all copy/paste "jobben" som de hadde gjort, men likhetene med BF3 sin aller beste DLC, "Aftermath" er der. "Dragons's Teeth" fungerer bra fordi den er balansert. Lite kjøretøy som ødelegger balansen, bare "fair fight". Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Og mer camping enn noensinne. overalt. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Og mer camping enn noensinne. overalt. 3 av bretta er sniper og bipod fest, mens den siste er shotgun. Noen som vet av en god sniper fri server som kjører Dragonteeth? Er dønn kjedelig når alle ligger på hver sin kant og sniper hverandre, mens jeg er kanonføde mens jeg prøver å cappe flag. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 (endret) Eneste brette jeg opplever mye sniping på er Garden brettet, spiller mest chain link da, syntes også det er ganske artige med pistol & shotgun only server på disse brettene. Endret 2. august 2014 av Bendorama Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Eneste det går an å spille normalt på er vel inne i den parkeringshuset på det brettet der point A er i et skjevt hus med musikk i toppen, husker ikke navnet. Ellers ikke særlig imponert over disse banene, for store avstander uten noe særlig cover til at man kan bevege seg rundt. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Eneste brette jeg opplever mye sniping på er Garden brettet, spiller mest chain link da, syntes også det er ganske artige med pistol & shotgun only server på disse brettene. Chain Link er gøy, men rundene er jo så sabla korte at man ser mere til loading skjermen enn man spiller. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Eneste brette jeg opplever mye sniping på er Garden brettet, spiller mest chain link da, syntes også det er ganske artige med pistol & shotgun only server på disse brettene. Chain Link er gøy, men rundene er jo så sabla korte at man ser mere til loading skjermen enn man spiller.Er det ingen servere med flere tickets? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Eneste brette jeg opplever mye sniping på er Garden brettet, spiller mest chain link da, syntes også det er ganske artige med pistol & shotgun only server på disse brettene.Chain Link er gøy, men rundene er jo så sabla korte at man ser mere til loading skjermen enn man spiller.Er det ingen servere med flere tickets? Jo det er det sikkert, men jeg har ikke vært så heldig å finne en enda. Vet ikke helt hvor mange tickets det er standard, kan det være 1000? De gangene jeg har spilt har det omtrent alltid vært 600 tickets i forskjell på vinnerlaget og taperlaget Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 ENDELIG: CTE har vist nylig fått "classic" mode, ingen 3D spotting, ingen killcam, ingen auto helthreagen, friendly fire er ON, Man kan kun spawne på squade leader. (Det er selvfølgelig ikke den dritten som kalles "hardcore" aka våpen balansen fungerer enda) Dette ser jeg VIRKELIG frem til å prøve! eneste som mangler her er vell at man mister hele magasinet ved reload av et halvt eller mindre, men kan ikke få alt sammtidig. Kilde: Levelcap youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå