kremt Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Hva tror du jeg har gjort? 188000 poeng i den beste runden Ranka 5 ganger Husker for lenge siden spilte jeg en runde på flagrun-server, 200 % boost og dobbel XP, beste runden var total score 900 tusen Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Hahaha, så du noe annet på skjermen enn blinkende skrift som fortalte deg at du ranka? Husker når jeg spilte COD før, det var så sinnsykt irriterende med alle de fancy lydene som indikerte killstreaks eller poenger. Hjalp ikke mye med dead silence pro da Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Hva faen? Hagle er explosive nå? Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Hva faen? Hagle er explosive nå? Vel: http://www.youtube.com/watch?v=f7rFGMatKLM 2 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Godt å se at det er så mange adminer som ikke missbruker sin "makt" xD Teabag admin = kill & ban, worth it! Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Hehe, de adminsa er som regel 14iser som har fått serverpenger hos mamma... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Fin den, teabagger ofte selv siden det er ganske moro. Var en jeg drepte en gang og så gikk jeg i cover, gikk 5 sekunder så ble killhacka av en annen, sikkert kompisen hans, han likte vel ikke oppførselen, hehe. Russisk server dette, mange som har opplevd hacking der? Disse virker å være verst. Var også en fransk jeg spilte på som var veldig laggy, runden var slutt så skrev jeg laggy shit server, 10 sekunder etter var jeg bannet. Lenke til kommentar
lain Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Ikke rart dere blir banned om dere oppfører dere som unger. Whine over at en server i frankrike er laggy for deg her i norge? Er du banned ifra alt av servere her i norden allerede? Derfor du må lengre ut i europa? Egentlig glad for servere som har aktive admins og rydder blant shitkids. Har nå en grei nok favoritt liste med gode servere med aktive admins og ymse game modes. 3 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Teabag er jo et must vist det er noen som camper til de grader eller generelt bare driter seg ut med C4`en sin etc. og folk blir jo så utrolig fornærmet av det, spammer chatten med noob, why did you do that?, omg so high rank and you teabag, go fu** your mother etc. Det er jo gullfint å lese Btw: finnes det et våpen i Battlefield som ikke er noob? jeg leser hver runde at halvparten er noob fordi de bruker det og det våpenet ( helt random), så jeg undres litt over hvilket våpen er ikke noob? xD 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Om man eier noen så hacker man, men om de eier så er alle andre noobs... 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Om man eier noen så hacker man, men om de eier så er alle andre noobs... Det er jo ikke så lite hacking egentlig, mye mer enn man tror. En som hadde cirka 230 kills på en lang runde conquest, og 190 av de var headshots med automatvåpen. Typisk med hackere at de bare spiller korte runder, da er det ikke så åpenbart. Når det gjelder nordiske servere har jeg ikke funnet en eneste som er på banene og modusene jeg liker. Det blir stort sett tysk, disse ligger på 30-35. Russiske er mer opp mot 50-60, disse brukes også av og til. Er det bare jeg som blir drept av bulldog hele tiden? Ofte blir jeg drept før jeg ser personen. Er jo bare en bodyshot og en headshot innenfor 20-30 meter så er du død, rekker ikke og reagere engang. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Om man eier noen så hacker man, men om de eier så er alle andre noobs... Det er jo ikke så lite hacking egentlig, mye mer enn man tror. En som hadde cirka 230 kills på en lang runde conquest, og 190 av de var headshots med automatvåpen. Typisk med hackere at de bare spiller korte runder, da er det ikke så åpenbart.Når det gjelder nordiske servere har jeg ikke funnet en eneste som er på banene og modusene jeg liker. Det blir stort sett tysk, disse ligger på 30-35. Russiske er mer opp mot 50-60, disse brukes også av og til. Er det bare jeg som blir drept av bulldog hele tiden? Ofte blir jeg drept før jeg ser personen. Er jo bare en bodyshot og en headshot innenfor 20-30 meter så er du død, rekker ikke og reagere engang. Så en video av levelcap i dag faktisk om problemet, gjelder scar-H også, er 33,5? Damage modellen som svikter med bf's netcode, så man har ikke alltid sjanse å reagere før man er død pga så høy skade på kort tid, å derfor er vist scar h bannet fra diverse competativ ligar, da det er urettferdig å ikke kunne reagere før man er død. Litt dårlig forklart, men du kan se en av de nye videoen til levelcap selv, den hvor han tar master dog challenge med scar H. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Damage på scarh er vel 34 maks, men skjønner godt at de ikke kan brukes i kompetitive matcher, var det samme med v40mini, de var også bannet ifra kompetitive saker og ting, pluss mye annet så klart. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Stemmer, både scar og ace52 er bannet fra competitive. Og etter alle solemerker bulldog. Er jo ikke helt bra skrevet spillet når man er død før man hele tatt ser personen. V40 er vel ikke så ille lenger, ble patchet et par måneder etter utgivelsen. I begynnelsen var de helt brutale. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Det er jo ikke så lite hacking egentlig, mye mer enn man tror. En som hadde cirka 230 kills på en lang runde conquest, og 190 av de var headshots med automatvåpen. Typisk med hackere at de bare spiller korte runder, da er det ikke så åpenbart. De aller fleste som jukser i BF4 jukser "bare litt". Mange veldig dårlige spillere bruker cheats for å kare seg opp på 1.0 K/D, og mange gode og mellomgode spillere jukser bare for å kunne havne blant de aller beste i ny og ne. Jeg velger å tro at juksing på semi-kompetitivt nivå og oppover er tilnærmet ikke-eksisterende. Åpenbare cheatere som står 500m unna og skyter fullauto med LMG og dreper alt og alle er ikke noe problem - disse blir bannet fort. Dessverre kan det tenkes at mange av disse sliter med et eller annet siden det er vanlig å bare kjøpe spillet på nytt, kjøpe ny cheat og spille videre til man blir bannet igjen. Det finnes eksempler på de som har brukt tusenvis av spenn på BF4 bare for å jukse, bli bannet, gjenta. De mindre åpenbare cheaterne er de som bruker wallhack, macro eller aimbot (aimbot kan stilles på slik at det nærmest bare er aim assist). Man kan spectate disse men det er ikke alltid det hjelper, de får en warning og så slår de bare av cheaten inntil de ikke lengre blir spectated. Hvor mange ganger har ikke jeg skulle spectate noen som har vært awesome og så har de spilt som idioter og ikke klart å opprettholde anstendig K/D fra det øyeblikket jeg begynner å spectate... Det finnes massevis av videoer på blant annet Youtube der folk har filmet antatt juksere i spectate mode, og det er jaggu ikke alltid enkelt å se om folk jukser. Jeg husker særlig en som jeg fant på Reddit for noen uker siden, der en elendig spiller plutselig hadde overmenneskelige evner i noen sekunder før han var tilbake til elendig nivå igjen. Alt han gjorde var å få K/D-en sin opp på samme nivå som de han spilte sammen med - midt på scoreboard - og så slo han tydeligvis av cheaten igjen. Nå er jeg sikker på at selv om mange jukser i multiplayer, så har nok de aller fleste rent mel i posen. De fleste ganger jeg tenker (eller roper) BULLSHIT skyldes det nok bare spillets elendige hitreg - jeg blir jo selv kalt for cheater relativt ofte. Men om jeg sier at man treffer på en jukser minimum hver femte runde, avhengig av server, så er jeg nok ikke langt unna sannheten. Det får vi bare leve med... Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Hadde ikke så mye problemer med v40, dog, jeg elslket de, men om de fortsatt er bannet veit jeg ikke. Men man brukte jo bare impact naden når v40 var bannet. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 30. juli 2014 Del Skrevet 30. juli 2014 Det er jo helt fette umulig å komme en mot en i TDM på servere med spillere som har 1/5 av min ping. Jeg er død før jeg har sett dem komme rundt hjørnet. Nettkoden i BF4 virker nesten å være enda verre enn i BF3 og BC2, og ikke bare pga at jeg dør tidlig. . Jeg er helt sjanseløs og det er ikke bare pga mine manglende skills. Jeg dør enda oftere bak dekning i dette spillet enn før. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Det er jo helt fette umulig å komme en mot en i TDM på servere med spillere som har 1/5 av min ping. Jeg er død før jeg har sett dem komme rundt hjørnet. Nettkoden i BF4 virker nesten å være enda verre enn i BF3 og BC2, og ikke bare pga at jeg dør tidlig. . Jeg er helt sjanseløs og det er ikke bare pga mine manglende skills. Jeg dør enda oftere bak dekning i dette spillet enn før. Bruker å holde meg til servere med ping limit på max 100ms. Når du får inn folk med 3-400 i ping, så er det klin umulig å treffe de, så høy ping er faktisk en fordel i BF4 etter min erfaring. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 31. juli 2014 Del Skrevet 31. juli 2014 Høy ping er sjeldent en direkte fordel, prøv å slå torrents på max og spill slik selv. Man klarer ikke å treffe bevegelige mål om man har høy ping. Til gjengjeld er det vanskelig for andre å treffe deg om du har høy ping, så det ender opp med at alle kaster bort ammoen sin. For å dra fordel av høy ping må man løpe rundt som en tulling og i hovedsak skyte stillestående mål... Men ja, ping limit er nesten et must i dette spillet. Jeg har prøvd å spille på US servers, herregud stakkars folk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå