Bendorama Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Nettopp spillet 1 time, Origin fungerte helt vanlig, bf4 fungerte helt vanlig, ingen lag spikes. Ser dog at det står We are currently experiencing troubles with logins and game launch. We are working on fixing the problem. Eneste jeg merket var at Origin logget seg inn i offline modus hvor jeg måtte trykke "koble til" å måtte skrive brukernavn og passord på nytt, men alt fint etter dette Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Jada jada, prøvde du mellom 4 og 6 kanskje? Noen var nok heldig og kom inn da, og mange slet. Begynner å bli lei av sånt piss. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Klokken var vell rundt 6, å måtte stå i kø på min vanlig favoritt server, 6 av 7 var fulle. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Sett bort ifra at jeg ikke har sett noe mer enn 50% i de 20 siste battlepacksene, så drøyt, tja, men nå er jo maks level 130. For å komme seg til level 120 ifra 119 så er det 600k poeng, fra 120 til 121 620k etc, så alt hjelper da på, hadde maks rank vært 110 som den orginalt var så var det lett å komme seg dit, men det er ikke like lett å komme seg forbi der uten utallige timer med spilling, litt avhengig av hvor mye man spiller og hvor god man er til å ta poeng per minutt. Men 200% er ikke noe nytt, har vært der siden dag 1. Lurer på hvor mange titals millioner poeng man må ha for å få maks rank, rank 110 får du bare smålige 12,4mill poeng eller noe, tror det var ca halvparten av det som var i BF3 og der var det 24,6mill for å bli colonel 100. Jeg for min del har snart brukt på alle boostene, jeg hadde på det meste 40 25%, nå har jeg 3-4 igjen av de og jeg har sikkert fått 40 nye mens jeg har brukt de som var der ifra før. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Har fått 200% 2 ganger før. Er artig å bruke de på 2 x XP eventene Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Har fått 200% 2 ganger før. Er artig å bruke de på 2 x XP eventene Indeed! Bortsett fra at 2 x XP eventene er ALLTID på arbeidshelgen min, så får jo aldri vært med på det en gang. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Du får ta også betale en utlending til å spille for deg. Do spilla i åtte tima, do good boi, do få fæm krona tima, okæj? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Hehe, om det var så viktig kunne jeg vell plasert frøkna foranstolen å vist hu en flaggrun server, men ranken har ikke den store betydningen, hadde jo vært litt kjekt å klart å nå toppen en gang i et BF spill, men det tar jaggu alt for lang tid på sammtlig av dem, særlig bf2! hvor jeg enda var på siste sersjant "trinet" etter 400+ timer, var egentlig litt kjekt også, man måtte virklig jobbe for å komme seg oppover. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 (endret) I BF2 så kunne du ALDRI komme til 4 stjerner, eller du kunne om du cheata eller statpadda, men det var vel eneste måten tror jeg, ihvertfall halvveis i livet til spillet. Kom bare til 3 stjerner i BF2, 4 stjerner har alltid vært så og si umulig i det spillet, jeg aner egentlig ikke hva du må gjøre for å komme ifra 3 til 4 stjerner i BF2 engang. Du skulle ihvertfall spille ekstremt mye for å klare det ihvertfall. Noen påstod man måtte være en av de 50 spillerne med mest poeng i en hel måned etc, men om det er sant i det hele tatt aner jeg ikke, i kjent DICE stil, så forklarer de fryktelig lite om hva ting er, hvordan ting funker og hva diverse nummer betyr og hvordan man hever/senker de etc info. Men 400 timer var ikke så mye egentlig, du kunne kanskje vært høyere på 400 timer, men ja, det tok tid å level i BF2 når du maks kunne få 2 og 1 poeng, men til sammenligning så var maks poengsum i BF2 for å komme til 3 stjerner 180k, du bruker noen timer på det. Endret 22. juli 2014 av meg0709 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 (endret) Er mye for min del, har aldri brukt mer tid på et spill en bf2, men det er online timene, så spillet jeg en del i clan også som ikke teller med, men med 3 stjerner lå du nok langt over ("Time: 1440 hours total play time" for å nå 3 stjerner i det hele tatt ) står man måtte ha 200k for 3 stjerner i tilegg, men en del juks må der hvert fordi jeg så ofte flere 4 stjerners folk rundt om på servere, å vist de var kun TOP 50 hver måned som fikk den ranken så kan det ikke vært flust med dem å se. Sjekket nettopp hva som måtte til for å få div medaljer, mye mer skills en bf4, hvor hvem som helst kan få de fleste medaljene bare ved å spille, mens feks medic expert ( gold) i bf2 krevde 100 timer spillet som medic og den store IN A ROUND: 40 kills while a Medic.Vet ikke om det fantes server med flere tickets? men de serverene jeg var på så var det ekstremt vanskelig å få så mange killes med en våpen kategori på så kort tid. Å det er ikke som bf3-bf4 å treffe folk heller i den gammle traveren! Endret 22. juli 2014 av Bendorama Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Ja, var 180 eller 200k og ja, jeg har en god del flere timer enn 1440 timer public og da har jeg ikke de timene jeg spilte i klan heller, tror vi lett nærmer oss, vel, tja sånn minst dobbelt så mye som 1440 timer, sånn bare for si det mildt, hehe. Men spilte jo egentlig bare BF2 i 4-5år så gikk jo en del timer da. Men for å komme deg forbi fuglen eller colonel ranken, så måtte du ha en del timer i alle kjøretøyene også, det var det en del som sleit med så jeg tror du vil finner aller mest colonels i BF2, hehe. Men nja, det var ikke så fryktelig mange med 4 stjerner sånn egentlig, så noen, men ikke mange, men det som er greia er det at du kunne få resatt statsene dine i BF2, av DICE eller hvem enn som styrer det og da beholdt du ranken, selv om du måtte begynne på 0 poeng. Men om alle beholdt ranken veit jeg ikke, er så lenge siden jeg i det hele tatt starta opp BF2 og når er det lite vits, blir vel bare å spille mot bots da. Uansett, jeg hadde også den der special forces expansion og der måtte du ha 44 kills som f.eks medic for å få gold badge, men det var lett, for du kunne spille som medic, hoppe inn i en tank også få 40 kills i tanken og voila, gold medic badge, jeg derimot tusla rundt i den amerikanske AAen på ghost town mappet, var ett by map, så var riiiiimelig enkelt å plaffe ned alt og helis i special forces var ekstremt svake, gunner kanonen gjorde bare 0,8 damage på inf, dvs ikke en hel life bar engang på en inf om du traff direkte. Du kunne også sitte i tank eller lmg/stationary weapon som commander også drepe folk med artilleri også fikk du badges, ribbons etc den veien også. Ich has tried, it worked fine. Også har man den klassiske snu båten opp ned også sitte å reparere den eller sitte bak i den store china bilen på wake også dumpe den uti vannet også fikse den mens den blei ødelagt, var mye rart man kunne gjøre der også, men ting var mer gøy da, ikke statpadding etc, men det å spille generelt, spillet var mer gøy. Supply/car droppe heli eller en intet anende sniper oppi fjellet, moohahaha. Kanskje jeg begynner å bli for gammel, ikke at jeg er så gammel heller, men men. 1 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 *SIP* Last ned bf2hub før det vist nok er forsent! Download BF2Hub Client 1.5 and use your last chance to backup your accounts! BF2Hub automatically saves your essential Battlefield2 data and makes your game playable even if GameSpy is closed Gjorde det i dag og jeg testet det, det fungerte supert, kjekt å gjort det om man skulle bli fristet til å game litt bf2 av og til! Skulle gjerne ønske å sett flere bf2 maps i remake, kubra dam anyone? <3 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Skal se på det imorra, kubra var ikke så bra i matcher, fungerte, men ja, blei mye løping opp og ned i dammen, men det var gøy public, spesielt å fly igjennom dammen på 3-4 forskjellige steder også fly inni noen ødelagte rør etc, var ikke så mange som fulgte etter gjennom de. Det jeg savner mest ifra BF2 er vel hvordan flyene og heliene og tv missile var. 1 Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Også har man den klassiske snu båten opp ned også sitte å reparere den eller sitte bak i den store china bilen på wake også dumpe den uti vannet også fikse den mens den blei ødelagt, var mye rart man kunne gjøre der også, men ting var mer gøy da, ikke statpadding etc, men det å spille generelt, spillet var mer gøy. Åhh! Nærmest nostalgi! 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 (endret) Endret 27. juli 2014 av Doofen Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Du burde brukt dem i dag siden det var dobbel XP 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Hva tror du jeg har gjort? 188000 poeng i den beste runden Ranka 5 ganger Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Du burde brukt dem i dag siden det var dobbel XP DU burde ha sagt i fra tidligere. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå