AvidGamer Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Drømte den realistiske drømmen i natt om et slags 2142 i frostbite motoren. Det så helt fantastisk ut med walkerene og de "flygende" stridsvognene osv. 2142 , beste DICE har utgitt i Battlefield-serien etter min mening Det var tider det ! BF vietnam vil alltid være min favoritt. Var bare flatt ut morro. Spille musikk mens du kjører kjøretøy, kule kart, masse tunneller for å komme deg rundt flaskehals osv. Gode tider. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Drømte den realistiske drømmen i natt om et slags 2142 i frostbite motoren. Det så helt fantastisk ut med walkerene og de "flygende" stridsvognene osv. 2142 , beste DICE har utgitt i Battlefield-serien etter min mening Det var tider det ! Enig, hadde det fryktelig morsomt i 2142! Jeg får vann i munnen av tanken på Battlefield 2143. Bruk av frostbite engine, gjeninnføring av Titan mode (som er den mest underholdende modusen jeg har spilt i Battlefield) og, til en forandring, en god single player campaign, så hadde det uten tvil blitt tidenes beste Battlefield! 1 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Ja det hadde vært morro om Battlefield 5 drøyde seg et par år, så en fikk et litt større hopp ala bf2 til bf3 igjen, også kunne vi kanskje fått sett et 2143 eller et BC3 i mellomtiden, evt begge to med litt mellomrom. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Drømte den realistiske drømmen i natt om et slags 2142 i frostbite motoren. Det så helt fantastisk ut med walkerene og de "flygende" stridsvognene osv. BF2 , beste DICE har utgitt i Battlefield-serien etter min mening Det var tider det ! I fix. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Kan ikke dere som klager skrive spillet om slik at det blir så bra som dere mener det kunne vært? Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Opplever helvetes med lag i dag. Sikkert pga det med serverne, men det er helt uspillbart akkurat nå. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Drømte den realistiske drømmen i natt om et slags 2142 i frostbite motoren. Det så helt fantastisk ut med walkerene og de "flygende" stridsvognene osv. 2142 , beste DICE har utgitt i Battlefield-serien etter min mening Det var tider det ! Synes Bad Company 2 er det beste de har utgitt. BF2 spilte jeg ikke så mange timene av, siden jeg var reltivt fersk i online spilling på den tiden å satt med en crappy laptop. Foretrekker skytespill som holder seg til fortid eller nåtid, sånn laser pang pang er ikke helt min greie. Hadde håpet de kanskje skulle komme med BC3 istedenfor for Hardline, men den drømmen ble jo knust Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Kan ikke dere som klager skrive spillet om slik at det blir så bra som dere mener det kunne vært? Hadde bare DICE vært greie nok til å ha mod support, så hadde det blitt gjort for lenge siden. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Er vell 1942 jeg har desidert kost meg mest med. Når vi hadde LAN før i tiden uten internett, og spillte kun mot hverandre. Det var tider. Internett og WoW som totalt ødela den gode lan opplevelsen. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Er det meg eller hater tyskere oss nordmenn i spill? Er ALLTID tyske servere blir random kicket fra uten grunn.. Ikke camper jeg, ikke bryter jeg reglene, har bare en helt grei score og god K/D men gjerne ikke på top 5 i runden en gang, men likevell , KICKED ut av det blå. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Er det meg eller hater tyskere oss nordmenn i spill? Er ALLTID tyske servere blir random kicket fra uten grunn.. Ikke camper jeg, ikke bryter jeg reglene, har bare en helt grei score og god K/D men gjerne ikke på top 5 i runden en gang, men likevell , KICKED ut av det blå. Skjer ALDRI meg med. Spiller kun på tyske, norske eller svenske serveren. Gjør ingen ting om jeg ligger på 1. plass, Eller har en god runde (høy K, lav D) Tror bare du er uheldig Skjedd en gang at jeg ble kicket, men det var dårlig admin. Spilte dagen etterpå og ingen problem Lenke til kommentar
kremt Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Er det meg eller hater tyskere oss nordmenn i spill? Er ALLTID tyske servere blir random kicket fra uten grunn.. Ikke camper jeg, ikke bryter jeg reglene, har bare en helt grei score og god K/D men gjerne ikke på top 5 i runden en gang, men likevell , KICKED ut av det blå. Mulig du er kicket pga full server og folk som har reserved slot kommer inn istedet for deg. Også en mulighet at du har drept en admin et par ganger. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Det skjer ikke veldig ofte, men alltid når det har skjedd så har det vært en tysk server, så man begynner jo å lure litt, trodde det sto i info om du ble kicket pga av reservert plass, men det er vell enten det eller en "bad looser" admin. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 (endret) Spiller av og til med en BF4 DICE Dev. Urettferdig at de får ha annen type camo enn oss normale spillere! Edit: Forøvrig kul camo.. heldekket i sort.. kunne tenkt meg den på enkelte maps. Endret 21. juli 2014 av Merko. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 (endret) Det skjer ikke veldig ofte, men alltid når det har skjedd så har det vært en tysk server, så man begynner jo å lure litt, trodde det sto i info om du ble kicket pga av reservert plass, men det er vell enten det eller en "bad looser" admin. Derfor laster man ned Better Battlelog å legger slike servere på radar, så slipper man å joine samme serveren igjen. Tror jeg har rundt 30 servere på radar pga idiotiske regler eller pga idiotiske admins som kicker folk bare for morro skyld. Skjønner ikke hvorfor de ikke har et slags rating system hvor du kan gi pluss til de gode serverene og minus til servere som har admins som kicker folk for morroskyld, da ville badmin serverene sakte men sikkert dø ut å vi sitter igjen med kun gode servere Endret 22. juli 2014 av KimWhinesAlot Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Har brukt better battlelog siden BF3, men har ikke brukt radar funksjonen noe særlig, men takk for tipset! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Edit: Forøvrig kul camo.. heldekket i sort.. kunne tenkt meg den på enkelte maps. Rimelig håpløst at en såpass vanlig og veldig funksjonell kamo ikke er tilgjengelig i spillet annet enn for noen få. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 (endret) Spiller av og til med en BF4 DICE Dev. Urettferdig at de får ha annen type camo enn oss normale spillere! Edit: Forøvrig kul camo.. heldekket i sort.. kunne tenkt meg den på enkelte maps. De har en del andre kule ting også. Lyddempet SPAS12 blant annet. Btw, noen som har opplevd vesentlig høyere ping i det siste, sånn generelt? På servere jeg før hadde 40-50 ligger jeg nå på 90-130. I hele tatt en god del klaging siden patchen 8. juli, virker mye mindre smooth igjen. Er det bare meg, eller er Origin nede, IGJEN? Endret 22. juli 2014 av kremt Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Helsikes Origin dritt. Fikk meg til å prøve L4D2 og GO imens. GO var virkelig ikke moro. Det sies at det er mye camping på BF, jeg kan si at GO er ikke noe bedre. Spawnkillet 5 ganger på rad da fikk jeg nok, var på baggage. For en stund siden syns jeg faktisk GO var artig, nå klarer jeg ikke si det samme. Er nok BF som passer meg best har jeg funnet ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå