laurell Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Jeg tror de har kopiert parkeringshuset fordi det fungerer så bra! Der er det veier opp for biler + trapper opp fra alle sider. Ingen chokepoint! Veldig vanskelig å forsvare seg mot å holde flagg der. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 BF serien har hatt endel kart som fungerte veldig bra. Når de først er helt nede på "cut & paste" nivået så burde de rett og slett bare relansert gamle maps som fungerte bra. Da slipper de å kaste bort den dyrebare tiden sin særlig mye på BF serien og spillerne får noe bra også. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Bare syting her som vanlig, ikke noe nytt, på tide å slette BF4? sikker blitt sakt til enkelte i flere måneder nå, ikke aner jeg hva som er problemet. Fått prøvd alle de nye brettene nå, syntes faktisk de var knall bra, chainlink var også en litt mer hektisk mode å et friskt pust, blir garantert å spille en del dragon`s teeth fremover ja, i motsetning til de andre DLC`ene, unntatt kanskje metro fra Second assault. 3 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Vanilla maps på conquest er best, er slik i BF4 var det samme i BF3 også. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Vanilla maps på conquest er best, er slik i BF4 var det samme i BF3 også.Du glemte å skrive at det er din mening 5 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 (endret) Nei, jeg glemte ingenting. Men hvis du med flere ikke skjønte at det var det, ja nei, da blir jeg litt lei meg på deres vegne. Hvor liten te skje foretrekker dere? Endret 16. juli 2014 av meg0709 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. juli 2014 Del Skrevet 16. juli 2014 Vanilla BF3 var ganske bra, men noen av DLC'ene deres var helt enorme. Skjønner rett og slett ikke hva som har skjedd med såkalte "Dice". Kan de i det hele tatt kalles "Dice" lenger? Det eneste som kan redde dem nå er om de gir ut et helt fantastisk "Mirrors Edge 2". Men med det søppelet og null-entusiasme "copy & paste" nivået de nå har lagt seg på er jeg naturlig nok ekstremt skeptisk. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 2 av de banene er iallefall en sniperfest fra helvete. 2 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. juli 2014 Del Skrevet 17. juli 2014 Milde Jesus!! "Flood zone" er også kopiert rett inn i de nye møkkamap'ene de forsøker å servere til oss idioter!! Når man trodde at Dice hadde nådd et bunnnivå så får man dette!? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Så.. BF4 moro fremdeles eller? Laster ned nå..er noen måneder siden jeg har spilt det sist. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Tjah, det hele tilsier vel bare at BF/DICE/EA comboen er døende. Men når det er sagt, de har satt inn noen bord og krakker, stengt igjen noen dører her og der og kalt det en "DLC". Spillere som "Bendorama" er helt fra seg av glede over "copy & paste" nivået til Dice. Om du er av den gjengen så kommer du til å ELSKE siste forsøk fra Dice!! 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Thailandmapet suger PIKK! Om man er US og blir spawntrappa på A i conquest er man buttfucked... 1 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 (endret) Heldigvis slipper vi å høre sytet ditt i en evt Bf5 tråd i fremtiden :-) skjønner egentlig ikke hvorfor du ikke ser pengene på spillet som "tapt" å kommer deg videre, er veldig mange andre som enda stor koser seg med bf4 og syntes dragon teeth er en absolutt godkjent dlc.Men ja vi har fått med oss at bf4 og DICE ikke kan lage spill lenger og heller ikke bruker 1 eneste minutt av tiden sin til fornuft, triste saker...Du får sende dem et strengt innlegg om hva du føler, eller enda bedre: bli ansatt og gjøre jobben skikkelig selv. Edit: Battlefield 4: Dragon's Teeth review Battlefield 4's most complete pack yet. Four strong maps, ranging from the rock solid in Propaganda to the genuinely marvellous in Sunken Dragon, and a new game mode that's already a thrilling new way to experience the game. What a treat, finally, to be able to say nice things about Battlefield 4. Onwards, upwards, and never look back at the destruction you left behind. Men disse som alle oss andre som også liker dragons teeth (inkludert meg selv) er jo bare blinde eller betalt fra DICE til å si fine ting om dette "søpplet" Endret 20. juli 2014 av Bendorama 3 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 (endret) Men disse som alle oss andre som også liker dragons teeth (inkludert meg selv) er jo bare blinde eller betalt fra DICE til å si fine ting om dette "søpplet"Trenger ikke gå lengre enn til denne tråden her for å finne enkelte folk som er helt ukritisk begeistret for alt som de store heltene deres i DICE spyr ut Som sagt: Er du en av dem kommer du til å ELSKE dette! (Som vanlig) Takk og pris for at ikke alle blindt aksepterer alt som spys ut derfra. Om det hadde vært tilfellet hadde BF4 aldri kommet seg ut av Beta versjonen som de var inne i flere måneder etter release. PS! Og folk som aldri har kommet seg ut av mainbase fordi de camper med sniperbørsa eller mortar aner selvsagt ikke hva i all verden jeg snakker om når jeg sier "copy paste" maps. Endret 20. juli 2014 av Vice Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Noen andre som har problemer å komme inn på battlelog? Jeg måtte spamme for å komme inn, og da jeg var inne hadde jeg lvl 0. Og det står at statistik server er nede. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Noen andre som har problemer å komme inn på battlelog? Jeg måtte spamme for å komme inn, og da jeg var inne hadde jeg lvl 0. Og det står at statistik server er nede. Har det samme problemet. Er nok problemer med sørverne deres. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Noe ser ut til å stoppe ting her ja. Er vel mange som skal laste ned DT + at det er stor oppdatering på CTE også på 11 gb. Håpe det er oppe igjen snart, enda ikke fått prøvd DT banene som skal bli spennende. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 De hadde jo samme feilen for ett par dager siden også at man ikke kom inn eller ikke kunne joine noe eller at den statistikk engine tingen var fucka. Ikke mye anna å gjøre enn å bare vente. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Drømte den realistiske drømmen i natt om et slags 2142 i frostbite motoren. Det så helt fantastisk ut med walkerene og de "flygende" stridsvognene osv. 2142 , beste DICE har utgitt i Battlefield-serien etter min mening Det var tider det ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå