Christian Thork Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Står at det er nede for vedlikehold da Var oppe når jeg postet innlegget Jaja. Ikke ofte bf4 er nede. Var nede endel etter realease. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 (endret) DRAGON'S TEETH EXPANSION PACK IN 8 HOURS Endret 14. juli 2014 av Nizzen 1 Lenke til kommentar
laurell Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Noen som vet når/om Dragon Teeth er klar for å spille? Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Det er klart. Jeg laster ned nå Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Det har vært klart ca 12 timer allerede Lenke til kommentar
laurell Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Ikke mange kommentarer på forumet her om det. Er folk lei eller opptatt med å spille? Da er kvelden satt av for min del.. spent på det nye chain link game moden. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Ikke mange kommentarer på forumet her om det. Er folk lei eller opptatt med å spille? Da er kvelden satt av for min del.. spent på det nye chain link game moden. Ikkje alle som har fri eller ikkje har jobb Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Fikk bare prøvd Pearl market 10-15 min tid før jobb, likte brettet veldig godt, gleder meg til å prøve de andre + chain link og unlocke bulldog! ( hadde håpet på G3A3, men det får gå) Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Drømte den realistiske drømmen i natt om et slags 2142 i frostbite motoren. Det så helt fantastisk ut med walkerene og de "flygende" stridsvognene osv. 1 Lenke til kommentar
lain Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 "You need to download and install this expansion." Seriøst EA, fix denne forbanna råtne softwaren. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Hvordan er nye massene? Bra? Lenke til kommentar
laurell Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Gode maps, kanskje den beste DLC`en på en stund. Prøvde de fleste med Conquest og Chain. Skal prøve Rush/Obl i morgen. Chain er litt clusterfuck til tider og gir generelt lite poeng ved capping av flagg osv. Når et lag først får litt overtak på det andre laget så føler jeg at tickets dropper jævlig raskt, men gøy var det Lenke til kommentar
lain Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Følte faktisk chain fungerte veldig bra. Og pga tickets dropper fort som du sier, når et lag har lang lenke, oppfordrer det til at folk ikke bare står ved 1 punkt med clusterfuck og heller flanker for å dele lenken på midten. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Tja, det mest nærliggende å si er vel at Dice har rett og slett mistet grepet om BF serien. Denne DLC'en, i likhet med alle før den,(med kanskje unntak av Second ASSault ) kan ikke måle seg med verken Vanilla BF3 maps eller noen av DLC'ene til BF3. Det er kjedelige intetsigende maps som ikke oppfordrer til annet enn tidsfordriv (og sniper camping) fordi man kastet bort pengene på Premium og prøver å få mest mulig valuta ut av dem. Så tragisk har det blitt at de har begynt med ren "cut & paste" fra tidligere maps. Noen som kjente igjen bygningen fra "Shanghai" i "Sunken Dragon" ? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Synes det var gøy med ny DLC jeg 1 Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Jeg kjente igjen parkerings huset ( A i Flood Zone ) også, men litt gjenbruk av geometri bryr meg lite, betyr bare det er litt lettere å finne frem første gang man er der. - Pearl Market vinnes av de som sitter på taket/gesims å camper. Rush på det kartet er SO broken. - Propaganda er ganske bra. - Sunken Dragon er litt uinspirert selv om restauranten er veldig fin. - Luphini Garden syns jeg er også er ganske kult . Lenke til kommentar
Vice Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Joda, gøy med ny DLC. Når kommer neste DLC? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Jepp, parkeringshuset var også ren "Cut & Paste". Seriøst: Hvorfor styrer Dice fortsatt BF skuta? De har tydeligvis ingen lidenskap eller "drive" til å kjøre serien videre. DLC'ene er bare et pliktløp for dem som de prøver å slippe unna med minst mulig arbeid. Takk og pris for "Hardline". EA kan like gjerne bare sparke hele Dice totalt sett. Det finnes antageligvis ingen igjen der fra de originale BF uansett Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Det er vel litt vanskelig å tid krevende å alltid skal lage nye byggninger, de gjorde jo ikke det i noen andre BF spill heller. Og de bytter vel ut staben for hvert nye BF spill sånn ca. Men det blei ikke noen ny grand bazaar skjønner jeg, jaja, eneste som frista med ny DLC var deagle, nei glad jeg ikke kjøpte premium, sparte de penga. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 15. juli 2014 Del Skrevet 15. juli 2014 Tror det beste for hele BF serien ville være om EA "fristilte" Dice og evt. overlot hele BF serien til "Treyarch" eller noe sånt skit. Da kunne Dice fått vise at de fortsatt har noe som helst lidenskap igjen til sjangeren ved å skape noe nytt, uavhengig av EA. Men det er mulig det er noe slikt som allerede er igang siden ikke Dice er ansvarlige for "Hardline". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå