Vice Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Så den nye "2XP funksjonen" er problematisk? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 XP bryr meg heldigvis midt i stussen Har over 100stk 25% boost å over 50stk 50% boost + noen 100% booster jeg ikke har brukt. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Kunne ikke brydd meg mindre selv om de latterlige 2xp eventene og ikke minst "boost" pisset til DICE. Aner ikke ikke hvor mange 25,50,100 jeg har da jeg så og si aldri har brukt noen av dem, men har lagt merke til at jeg aldri har fått mer enn 2-3 200% boost gjennom disse "gold/premium" vitsene. Om jeg er heldig har jeg fått en eller annen verdiløs camo! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Dette er litt av feilen med spillet. Alle jakter hele tiden på denne XP, og gjør alt for det. Clanstacking, camping, høy ping /lagswitch, you name it, 1 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Nå får man vel ikke høy score av høy ping og funker i det hele tatt en såkalt lagswitch, eller mente du lag switch som i lag bytte? Men, jeg har brukt en del slike boosts, tror jeg har 3-4 25% boost igjen, men det tar år og dag å levle opp når man er på 115, men nå har jeg ikke spilt bf4 på 2 uker heller, så tar jo ekstra tid når man ikke spiller. Siden level 110 så tror jeg har fått maks 50% boost og det er vel knapt 2 stykker eller noe, men 25% renner så klart inn. Det burde nesten ha gått ann å bytta inn X antal 25% for å fått en 100% f.eks, jeg hadde ikke hatt problemer med å bytta inn fem 25% for å fått en 100% f.eks, eller bare fire 25% for å få en 100%, tar jo også lang tid å brule opp 25% boostene, tror jeg hadde 35 av de før jeg begynte å bruke de noe særlig og det har blitt flere etter det, så det tar lang tid ja, men men. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Kan ikke bare DICE/EA drite i "boosts" og "leveling" ?? Hva med å bare la folk spille på samme nivå slik BF egentlig var laget?? Hva er så jævla gæærnt med at folk faktisk kan spille på samme nivå?? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 (endret) Ja nå begynner det å ta lang tid. Er selv på 116. Sånn som spillet er bygget opp og fungerer per dags dato har man fordel av høy ping, ja. Noen servere har høy ping kicker som det er en god grunn til. Se f.eks denne videoen: Endret 13. juli 2014 av kremt Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Dette er litt av feilen med spillet. Alle jakter hele tiden på denne XP, og gjør alt for det. Clanstacking, camping, høy ping /lagswitch, you name it,Nå er ikkje "clanstacking" noe problem, siden det er meningen med spillet å spille med venner. Kanskje bare kjedelig for de som ikkje har venner... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Nå er ikkje "clanstacking" noe problem, siden det er meningen med spillet å spille med venner. Det ruinerer hvertfall public servers, det er helt sikkert. 3-4 claner på andre laget da er det bare å finne en annen server. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Bare noob clans orker å stacke på én side og spille runde etter runde uten å møte motstand. Finn heller gode servere med god balance (les: scramble) og legg i favorittlista. Servere uten balance legger man i radar slik at man slipper å joine disse igjen. For jo, det er drit kjedelig å spille når balansen er helt ødelagt, enten man er på det vinnende eller det tapende laget. 3 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Yes, endelig fått FYJS. Dette tok jammen en del tid. Er det noen her som bruker Scout eller FYJS aktivt? Scout er veldig god på close quarter TDM. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Yes, endelig fått FYJS. Dette tok jammen en del tid. Er det noen her som bruker Scout eller FYJS aktivt? Scout er veldig god på close quarter TDM. Jeg mangler forsatt 38 marksman ribbons Spiller nesten aldri som recon, Men engineer Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Når jeg spiller Recon bruker jeg nesten bare M40A5 og 6x Scope. Liker å spille aggresivt å da passer M40A5 meg perfekt. Er ganske sjeldent jeg spiller som Recon, men det kan jo være gøy i blandt Lenke til kommentar
Airdoodle Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Når kommer neste expansion? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Nizzen skreiv 15 juli på side 351. Om det er sant eller ikke veit jeg ikke, var det han sa. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. juli 2014 Del Skrevet 13. juli 2014 Nizzen skreiv 15 juli på side 351. Om det er sant eller ikke veit jeg ikke, var det han sa. http://blogs.battlefield.com/2014/07/bf4-dragonsteeth-releasedate-2/ Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Er det bare meg, eller er det latterlig få servere på vanilla bf4? Våknet tidlig idag (kl7, Vs 1-2Tiden som er vanlig ) Fant ingen servere, Finner ingen nå heller ;P Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Står at det er nede for vedlikehold da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå