Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne ikke brydd meg mindre selv om de latterlige 2xp eventene og ikke minst "boost" pisset til DICE. Aner ikke ikke hvor mange 25,50,100 jeg har da jeg så og si aldri har brukt noen av dem, men har lagt merke til at jeg aldri har fått mer enn 2-3 200% boost gjennom disse "gold/premium" vitsene. Om jeg er heldig har jeg fått en eller annen verdiløs camo!

Lenke til kommentar

Nå får man vel ikke høy score av høy ping og funker i det hele tatt en såkalt lagswitch, eller mente du lag switch som i lag bytte?

Men, jeg har brukt en del slike boosts, tror jeg har 3-4 25% boost igjen, men det tar år og dag å levle opp når man er på 115, men nå har jeg ikke spilt bf4 på 2 uker heller, så tar jo ekstra tid når man ikke spiller.

Siden level 110 så tror jeg har fått maks 50% boost og det er vel knapt 2 stykker eller noe, men 25% renner så klart inn.

Det burde nesten ha gått ann å bytta inn X antal 25% for å fått en 100% f.eks, jeg hadde ikke hatt problemer med å bytta inn fem 25% for å fått en 100% f.eks, eller bare fire 25% for å få en 100%, tar jo også lang tid å brule opp 25% boostene, tror jeg hadde 35 av de før jeg begynte å bruke de noe særlig og det har blitt flere etter det, så det tar lang tid ja, men men.

Lenke til kommentar

Ja nå begynner det å ta lang tid. Er selv på 116.

Sånn som spillet er bygget opp og fungerer per dags dato har man fordel av høy ping, ja. Noen servere har høy ping kicker som det er en god grunn til. Se f.eks denne videoen:

Endret av kremt
Lenke til kommentar

Dette er litt av feilen med spillet. Alle jakter hele tiden på denne XP, og gjør alt for det. Clanstacking, camping, høy ping /lagswitch, you name it,

Nå er ikkje "clanstacking" noe problem, siden det er meningen med spillet å spille med venner. Kanskje bare kjedelig for de som ikkje har venner...
Lenke til kommentar

Bare noob clans orker å stacke på én side og spille runde etter runde uten å møte motstand. Finn heller gode servere med god balance (les: scramble) og legg i favorittlista. Servere uten balance legger man i radar slik at man slipper å joine disse igjen. For jo, det er drit kjedelig å spille når balansen er helt ødelagt, enten man er på det vinnende eller det tapende laget.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...