TheKims Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Når jeg var i militæret å skøt med AG3, så var det klin umulig å treffe blink med mere enn 1 skudd på full auto stående, så er glad de ikke har innført den realismen i BF serien. Alle hadde ligget rundt om på kartet med bipod å spillet hadde blitt rimelig kjedelig å spille. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Den generelle balansen i BF4 er okay, sett bort i fra at absolutt alt eier jets og heli. I forhold til BF3 er våpenbalansen veldig, veldig god. M16A3 FG+HB, anyone??? Når det gjelder realisme vs. in-game balanse er det flere faktorer man må ta hensyn til. Blant annet vil det å bære et tungt maskingevær og ikke minst det å sikte med det være langt tyngre i virkeligheten enn med for eksempel karabin eller rifle (M246 er dobbelt så tung som M16). Jeg ville tatt i mot litt mer realisme med åpne armer dersom det hadde vært balansert in-game, men når utviklerne må begynne å redusere sprint speed for supports og alt mulig rart så skjønner jeg at det neppe lar seg gjøre. I Total War-serien har jo store skip mange kanoner men dårlig treffsikkerhet, og små skip få kanoner men god treffsikkerhet - i virkeligheten var det stikk motsatt siden store skip ligger mye stødigere i havet. Med slik realisme ville et flaggskip ha senket en hel flåte med mindre skip og spillet ville vært ubalansert... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 (endret) Tar jeg ikke helt feil, så bruker LMGene lengere tid på ADS, så enn viss form for realisme er det jo. Når det kommer til Jet, så er det fortsatt klin umulig å ta ut de gode pilotene å derfor troner de som regel toppen i hver runde. Helikopter derimot sliter endel med alle lock on våpnene de har innført, er for kort reload tid på Stinger og Igla synes jeg. Man når som regel å få avfyrt 3 raketter før piloten har klart å komme seg utenfor lock on range. Hadde heller ikke hatt noe i mot at de innførte below radar i BF4 for å balansere det litt. Endret 8. juli 2014 av KimWhinesAlot Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Jeg ville tatt i mot litt mer realisme med åpne armer dersom det hadde vært balansert in-game, men når utviklerne må begynne å redusere sprint speed for supports og alt mulig rart så skjønner jeg at det neppe lar seg gjøre. Det fungerte da utmerket å redusere stamina i BF2 etter hvilken klasse det var, medic og sniper var de som løpte raskest, men de hadde minst armor, assault og support hadde mest armor på kroppen og kunne ta imot mer skade men de brukte opp stamina mye fortere, men i BF2 så mista du stamina når du hoppa også, noe som de sikkert også kunne innført, nå kan jo alle uansett klasse, våpen etc bare løpe like fort uansett og uendelige distanser. Så det burde jo vært slik at hvis du vil ha mye armor så løper du sakte/kortere distanse, hvis du driter i armor så løper du fortere/lengre distanse. Men full auto real life lønner seg lite og mange gevær er også tunge og de blir ekstremt tunge når du skal løpe med de og gå med de over lengre distanser, selv om du er trent så tar det på, er jo en grunn til at de prøver å gjøre våpen og div utstyr lettere. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 8. juli 2014 Del Skrevet 8. juli 2014 Kan man unlocke våpnene til den kommende DLCen allerede nå? Lenke til kommentar
lain Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Utenom det faktum at alle nye våpen ser ut til å ha dette kravet, "Play a Dragon's Teeth map". Men mulig du kan starte å fullføre ting, så du får alt av våpen så fort du spiller på et av de kartene. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Utenom det faktum at alle nye våpen ser ut til å ha dette kravet, "Play a Dragon's Teeth map". Men mulig du kan starte å fullføre ting, så du får alt av våpen så fort du spiller på et av de kartene. Ser dårlig ut, kravet "Play a Dragon's Teeth map" hindrer deg i å fullføre de andre kravene. Lenke til kommentar
lain Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Ah, så du må ta de andre kravene PÅ et av de nye kartene. Den er jo litt kjip. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 (endret) Ah, så du må ta de andre kravene PÅ et av de nye kartene. Den er jo litt kjip. Tror ikke det, tror bare du må ha spillet et DA brett for å kunne fullføre de andre kravene. Muligens jeg tar feil, enten det du sa der, eller det jeg sa nå, vil jeg tro. Endret 9. juli 2014 av Bendorama Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Og forresten, m249 bruker samme ammunisjon som m16, men er tyngre, så det burde ha vært MYE mindre recoil på den, men det får vi ikke fordi da hadde det vært det beste våpenet i hele spillet Så realisme gjør ikke meg noe da jeg elsker m249! Sluttstykket og mekanismene i en M249 er vesentlig større og tyngre enn i en M-16 så rekylen skal være ganske mye tyngre/hardere der. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Og forresten, m249 bruker samme ammunisjon som m16, men er tyngre, så det burde ha vært MYE mindre recoil på den, men det får vi ikke fordi da hadde det vært det beste våpenet i hele spillet Så realisme gjør ikke meg noe da jeg elsker m249! Sluttstykket og mekanismene i en M249 er vesentlig større og tyngre enn i en M-16 så rekylen skal være ganske mye tyngre/hardere der. Nope, det er total masse som skal flyttes som bestemmer rekyl. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Rekylen som du får i skuldra bestemmes jo absolutt i høyeste grad av hvor mye som tas opp av selve våpenet. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 I skuldra er en ting, men ett tyngre våpen er vanskeligere å flytte på, så skulle da tro at det var mer stabilt under skyting. Bare å se på videoene jeg linka, det ser ikke ut som det er noen voldsom rekyl på m249. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Ja, desto tyngre våpen desto mindre opplevd rekyl får man. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 (endret) Ja, desto tyngre våpen desto mindre opplevd rekyl får man. This! Krafta ut er lik krafta inn. En patron i 5,56x45 har samme utgangshastighet og samme kulevekt i både en M4 og i en M249. En M4 er betraktelig lettere enn en M249 og følt rekyl er dermed dertil kraftigere. En M249 er ganske enkel å skyte med på full auto kontra en M4, jeg har prøvd begge. MEN! Skit i det, vi spiller jo for å fragge nubs. Ikke for å onanere våpenkunnskaper Endret 10. juli 2014 av Doofen Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 10. juli 2014 Del Skrevet 10. juli 2014 Og forresten, m249 bruker samme ammunisjon som m16, men er tyngre, så det burde ha vært MYE mindre recoil på den, men det får vi ikke fordi da hadde det vært det beste våpenet i hele spillet Så realisme gjør ikke meg noe da jeg elsker m249!Sluttstykket og mekanismene i en M249 er vesentlig større og tyngre enn i en M-16 så rekylen skal være ganske mye tyngre/hardere der. Nope, det er total masse som skal flyttes som bestemmer rekyl. Du tenker på bevegelsesmengde? Jeg har skutt med både 416 og LMG Minimi, tilsvarende de nevnte og lmg'en har vesentlig mer rekyl i seg enn 416 (eller m4/16...et eller annet av ar15 fammen). Det betyr dog ikke at du ikke kan få samlinger med et maskingevær. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Ser ut som double Xp kommer ganske snart, de har problemer for øyeblikket Lenke til kommentar
kremt Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Tror det funker, fikk nå det de siste rundene nå hvertfall. Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 (endret) oja, hos meg står det "WE ARE AWARE THAT THE BATTLEFEST 2XP EVENT HAS NOT LAUNCHED. AS WE LOOK INTO THE ISSUE WE ASK THAT YOU REMAIN PATIENT. PLEASE STAY TUNED FOR MORE UPDATES." Endret 12. juli 2014 av winmedi Lenke til kommentar
kremt Skrevet 12. juli 2014 Del Skrevet 12. juli 2014 Skjønner ikke helt hva det battlefest greia er. 2xp funker hvertfall, noe det ikke gjorde tidligere i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå