Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har da ved for faen flere anledninger fått mer enn to shotgun ribbons i en omgang.

Må man ha den forrige assignmeneten eller?????

Du må igjennomføre de to øverste først ja,

altså pistol og jet, så fullfører du en rå shotgun runde tilslutt ;-)

Det var veien å gå ja :)

En runde "Locker" ikveld så er jeg ferdig med den :)

:thumbup: DAO 12 go go go!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal jeg bruke hagle så er det gode gamle 870 som gjelder :)

Litt synd at ikke slugs fungerer like godt som i BF3. Man blir begrenset til å bare spille locker når man må bruke buckshot.

Metro fungerer jo supert med hagle, gjerne med frags også for å være ekstra drittsekk.

Lenke til kommentar

Jeg sitter enda å håper på at de som er ansvarlig for våpenbalanse hos DICA en gang tar seg en tur up på en skytebaneder de for lovt til å prøve MG4, M60, PKP, M249 osv hvor de skal prøve å løpe med disse våpene i full auto og samtidig treffe meloner på forskjellige avstander.

Deretter kan de få noen "vanlige" BF4 assult rifles og prøve å gjøre dert samme og deretter sette seg ned å se på om de kanskje må gjøre noe med LMG'ene i spillet :)

Lenke til kommentar

Jeg sitter enda å håper på at de som er ansvarlig for våpenbalanse hos DICA en gang tar seg en tur up på en skytebaneder de for lovt til å prøve MG4, M60, PKP, M249 osv hvor de skal prøve å løpe med disse våpene i full auto og samtidig treffe meloner på forskjellige avstander.

Deretter kan de få noen "vanlige" BF4 assult rifles og prøve å gjøre dert samme og deretter sette seg ned å se på om de kanskje må gjøre noe med LMG'ene i spillet :)

våpenbalanse er ikke det samme som realisme ?

Lenke til kommentar

jeg vet jeg vet.....men synes de kan kan gjøre noe med LMG'ene uansett :)

De har jo gjort noe med LMGene, nemlig gjort de brukbare. I BF3 så spillte jeg så og si aldri Support fordi våpnene der var ubrukelige i forhold til Assault våpnene. Synes de har fått til en god våpen balanse i BF4. Er man ute etter realisme så har man jo Arma serien som har litt mere realistiske våpen.

Endret av KimWhinesAlot
Lenke til kommentar

I bf3 var jo m249 ett ekstremt beast, til de nerfa det til det ubrukelige. I ett så fastpaced spill som battlefield er du avhengig av å kunne bruke våpene mens du beveger deg.

Og forresten, m249 bruker samme ammunisjon som m16, men er tyngre, så det burde ha vært MYE mindre recoil på den, men det får vi ikke fordi da hadde det vært det beste våpenet i hele spillet ;) Så realisme gjør ikke meg noe da jeg elsker m249!

Edit: Synes ikke rekylen er så ille som du skal ha det til Bahamut, annet enn vekta så burde det ikke være noe større problem å bruke dette mens man beveger seg enn andre våpen.

Edit2: Her er en SAW i aksjon også, ikke noe enorm rekyl der.

Endret av Taake89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...