Bendorama Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 (endret) Jeg har da ved for faen flere anledninger fått mer enn to shotgun ribbons i en omgang. Må man ha den forrige assignmeneten eller????? Du må igjennomføre de to øverste først ja, altså pistol og jet, så fullfører du en rå shotgun runde tilslutt ;-) Endret 4. juli 2014 av Bendorama Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 Jeg har da ved for faen flere anledninger fått mer enn to shotgun ribbons i en omgang. Må man ha den forrige assignmeneten eller????? Du må igjennomføre de to øverste først ja, altså pistol og jet, så fullfører du en rå shotgun runde tilslutt ;-) pistol og jetkills? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 4. juli 2014 Del Skrevet 4. juli 2014 (endret) Se på assignementen din, du må av en eller anna årsak ta jet og pistol kills først. Endret 4. juli 2014 av meg0709 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Allright, tester det. Om det ikke funker får jeg prøve å gjøre ferdig den assignmenten som er før denne da Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Allright, tester det. Om det ikke funker får jeg prøve å gjøre ferdig den assignmenten som er før denne da Det har ingen ting med andre assigmentes å gjøre, er mange tråder hvor folk klager på at 2x shotgun ribbon ikke teller, men det er fordi du må klare 200 pistol kills og 20 jet killes først ( samme hvilken rekkefølge på de to) også 2x shotgun ribbons etter begge de forrige er fullført. Selv om Quick response camo`en eier phanthom, men det er jo kjekt å ha unlocket begge panthom assigmentene likevell da Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Tar den bare fordi de jeg spiller med er på ferie og jeg kjeder Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Tar den bare fordi de jeg spiller med er på ferie og jeg kjeder Ser den, går i alle fall fortere en 200 kills med tank som er i Phantom Prospect, har ikke noe i mot tank, er kjekt det, men det tok likevell lang tid.. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Jeg gjorde ferdig pistolen (er jo bare å joine locker ) men ragequitta siden jeg ikke fikk tilgang til fly på resten av serverne Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Tank er jo mye enklere å få 200 kills med enn jet. 1 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) Tank er jo mye enklere å få 200 kills med enn jet. Ikke vist du spiller mest shanghai, slams, SLAMS, SLAAAAAAAMS. Jet kill er jo easy, selv for meg som er noob i luften, bare å bruke ground lock og lock-on på båter,hovercraft,biler,mopeder aka alt som ikke piper at dem er locket, baaaam kills, gjerne flere i samme slengen. EDIT: Vist vi enda snakker om Panthom her? altså 200 kills i tank vs 20 kills i jet? 200 killes i jet hadde tatt noe tid ja! Endret 5. juli 2014 av Bendorama Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) Nå får du lockon lyd i rib båter og vann scootere ihvertfall, du får også lock lyd i de store lett pansra bilene, tror vel du får det på motorsykler også. Nja, shanghai er ikke så vanskelig å spille i tank, men det er jo ikke det første mapet du velger om du vil kjøre tank, da er golmud bedre. Men det er jo ikke noe stor problem å dra en 20-30-50 kills i tank på en shanghai server med 800-1000 tickets. Verste med shanghai er sånne nooblets som camper på alle de takene de finner. Tja, var 20 kills i jet, ikke 200, vel vel, 200 jet kills hadde jo vært en større challenge, men det går da greit. Men 20 kills er da np på en runde, er jo bare å finne en av de 5 halv døde air superiority serverne om man sliter med å få 20 jet kills på en conquest server. Endret 5. juli 2014 av meg0709 Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Nå får du lockon lyd i rib båter og vann scootere ihvertfall, du får også lock lyd i de store lett pansra bilene, tror vel du får det på motorsykler også. Nja, shanghai er ikke så vanskelig å spille i tank, men det er jo ikke det første mapet du velger om du vil kjøre tank, da er golmud bedre. Men det er jo ikke noe stor problem å dra en 20-30-50 kills på en shanghai server med 800-1000 tickets. Verste med shanghai er sånne nooblets som camper på alle de takene de finner. SLAMS! Har til gode å se en god shanghai server hvor tanks ikke blir rapet med slams fra folk som ja blant annet er på takene, tenker hver gang at neste gang skal jeg spotte dem (slamene), meeeeen den gang ei, blir litt lei av å kjøre snegle fart. Ikke få slams som blir lagt på bakken når halve laget er engineer med stinger + slams, men likevell kommer jeg titt og ofte tilbake til samme brett xD Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) Jeg har sjelden problemer med miner eller slams på shanghai, er verre med de som syns det er ekstremt gøy å stå der med en ammo pack og 3 med hver sin rpg, men joda, støter jo på noen miner av og til. Trikset er jo å konstant klikke Q mens man kjører eller sette på thermal som du slår av og på for å sjekke, miner og C4 og alt det der lyser jo opp i hvitt på thermal. Det er også ekstra ille når de som flyr heli enten blir rapet eller at de er både dumme og blinde til å skjønne at det står folk på taket som de burde skutt får de tar en random inf i vannet. Skulle ønske det var en skybox på de fleste tak, ihvertfall på de husene det ikke er en heis du kan ta opp, enten skybox eller muligheten til å rive ned byggningen, aka destruction, noe det ikke fins noe særlig av i BF4 spør du meg, joda du kan ødelegge en vegg eller to, woho, masse destruction her ja, not. Hver gang jeg spiller så føler jeg at jeg er den eneste engineer på hele laget, virker ikke som folk har vett til å spawne anna enn useless medic eller sniper, en gang pingle alltid pingle. Endret 5. juli 2014 av meg0709 Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Skaff deg ir sikte på tanksen så ser du miner. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 IR eller thermal, den ene gjør skjermen gul og grønn, den andre svart/grå og hvit, husker ikke forskjellen nå, men men. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) Hmmm, har faktisk aldri tenkt på å bruke IR for å se slams, jeg vet jo hvordan det ser ut og fungerer, men likevell ikke tenkt på at det er jo perfekt på shanghai, takker for tipset, bruker for det meste Coaxial HMG istedenfor zoom eller IR / thermal. EDIT: ooookey, tydeligvis for lenge siden jeg har spillet, man skyter jo faktisk ikke coaxial med høyreclick i bf4 en gang. Endret 5. juli 2014 av Bendorama Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Sist man gjorde det i BF, var vel i BF2, kanskje 2142, mye bedre system enn at man må drive å bytte for så å skyte, men men, er vel en bi effekt av alt rælet de har lagt til. Den hvor du ser hvitt og svart er den beste syns jeg, bruker den ikke på tank, men den gule og grønne er ekstremt merkelig og du kan ikke se så langt med den heller, den gule og grønne er vel mest brukt for mørket eller noe. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Sist man gjorde det i BF, var vel i BF2, kanskje 2142, mye bedre system enn at man må drive å bytte for så å skyte, men men, er vel en bi effekt av alt rælet de har lagt til. Den hvor du ser hvitt og svart er den beste syns jeg, bruker den ikke på tank, men den gule og grønne er ekstremt merkelig og du kan ikke se så langt med den heller, den gule og grønne er vel mest brukt for mørket eller noe. Å det skal være sikkert å vist at man ikke har for mange natt brett til bf4 akkurat. Hadde jo vært utrolig kult om et fremtidig BF spill ga server option som å velge mellom dag og natt , muligens skumring også, + hvilket vær, regn, sol, overskyet, tåke, kanskje snø? Lov å drømme 1 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Hva er oddsen for det når vi ikke en gang kan ødelegge noe i ett spill som visstnok har destruction? Det var latterlig lite destruction i BF3, men enda mindre i BF4. Er ingen stor fan av destruction sånn sett, men hadde vært kult om man kunne tatt ned en random bygning, er ikke akkurat en game breaker. Men mye er mulig, men tror neppe at det blir mye av dette. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Jeg har da ved for faen flere anledninger fått mer enn to shotgun ribbons i en omgang.Må man ha den forrige assignmeneten eller?????Du må igjennomføre de to øverste først ja,altså pistol og jet, så fullfører du en rå shotgun runde tilslutt ;-) Det var veien å gå ja En runde "Locker" ikveld så er jeg ferdig med den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå