Green_Monster Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Hadde vært kult med store (klan)kamper. 64-maps med Commander. Og slå sammen flere klaner for en joint-operation, slik at man blir mange nok. Eventuelt få inn mercenaries. Kan nesten med sikkerhet si at det er under oppseiling i Battlefield.no Obliteration ser jo gøy ut også Endret 22. august 2013 av Green_Monster Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Hva er Obliteration? Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Såvidt jeg forstod det, så er målet å bombe et mål hos det andre laget. Forskjellen ligger i at bomben spawner et random sted, så lagene må kjempe for å få tak i den og frakte den inn i det andre lagets område. Endret 22. august 2013 av laserlars Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Kan minne om Sabotage (Edit) i cawadutti eller CTF, bare at det er en bombe som skal ta ut en av flere MCOM. EDIT: I COD4 synes jeg det var en av de kjappeste og morsomste gamemodes, og det ligner på farten man har i SQ rush 16p i Battlefield 3. Forskjellen er at det er en som bærer bomben og har har en markør på seg. Så objective blir forsvar av han som bærer bomben og få han inn i målområdet, samtidig så kan motstanderlaget drepe han med bomben, for så å ta bomben og da snur spillet. Kan kanskje sammenligne det litt med amerikansk fotball og rugby. Game Mode forklart i Battlefield.no Endret 22. august 2013 av Green_Monster Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Fy faen så deilig å se på Aldri sett BF med kommentatorer, og det her var fett Gleder meg. De satser mer på kompetativt virker det som Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 Fy faen så deilig å se på Aldri sett BF med kommentatorer, og det her var fett Gleder meg. De satser mer på kompetativt virker det som Ja, du kan se intervjuet der det blir snakket om eSport og kompetitivt spill (30 min video intervju med Patrick Bach, på norsk) Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Takk! Den skal ses etter live streamen Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 (endret) ---------- Endret 23. august 2013 av Green_Monster Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Dette her var kult! De har delt opp reload-animasjonen så når magasinet er ute, så er det ute. Dvs at hvis du ikke rekker å sette inn magasinet så kan du fullføre etterpå i stedet for å starte på nytt igjen med å ta ut et spøkelsesmagasin. Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Hva kostet premium i fjor? Vurderer det i år! Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Kostet vel like mye som hovedspillet, mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Synes ikke det er spesielt dyrt i forhold til hva det hadde kostet å kjøpe alle DLC-ene hver for seg. Kjøpte selv BF3 + Premium til 379kr ifjor, så du får det en del billigere hvis du venter litt. Endret 22. august 2013 av Aerow Lenke til kommentar
Spitfire396 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Lurer på om det er verdt å forhåndsbestille m.t.p. at i bf3 fikk jo premium alt som forhånds-kjøperne fikk uansett Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Jeg må bare si at jeg ikke skjønner alt dette oppstyret rundt levolution. Joa, at du kan mørkelegge et rom, eller skape røykskyer og små, alternative ruter er greit, slike ting kan faktisk brukes kreativt og taktisk. Dette med riving av skyskrapere, og oversvømming av byer derimot.... Slik jeg har forstått det, vil større events bare skje på en skriptet måte, altså kan ikke f.eks skyskraperen sendes i en spesiell retning el.l. De sier at alle disse tingene vil "change the course of the battle" og for meg virker det da som om det alltid vil være på et bestemt punkt det vil være strategisk riktig å f.eks. felle skyskraperen. Det er ikke egentlig mye taktikk og strategi inne i bildet. "Fienden har tatt posisjon X - ok, riv skyskraperen" "Vi har posisjon Y - oversvøm byen". Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Blir nok mange som kommer til å fyre løs på denne skyskraperen helt uten grunn kun for å se den falle. Ser for meg at dette vil bli et irritasjonsmoment for de litt mer seriøse etter et par hundre timer. Endret 22. august 2013 av OF5 2 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Det er jo problemet i BC2 og BF3. Når husa faller sammen, springer man rett utenfor dødssona og venter til huset er ferdigrast. Destruction fungerer ikke kjempebra i spill når man vet at det ikke er tilfeldig hvordan huset raser sammen. Det var noe av det som jeg så mest frem til fra BF2 og har i grunnen vært ganske skuffende. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Jepp.. At skipet kommer krasjende til lands er ikke like imponerende når vi har sett det ørten ganger.. Det er jævlig kult første gang men det er også eneste gang. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Selv om ting er scripted så er det nå bedre enn ingenting. Det har vært litt rykter om at skipet kommer til å ha betydning for resten av kampen, da den er utstyrt med AA gun. Vet ikke om de ryktene stemmer, men hadde vært litt kult om det var sant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 (endret) Yes! Sig Sauer P226 og CZ 75 SP-01 og five seven! To av favorittpiastolene mine, og et interessamt kaliber. Gleder meg, ser ut som CZen får mer damage, selv om det er en 9mm, og et 12skudds mag. CZ 75 er vel den pistolen jeg har skutt mest med Endret 23. august 2013 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå