Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hadde vært kult med store (klan)kamper. 64-maps med Commander. Og slå sammen flere klaner for en joint-operation, slik at man blir mange nok. Eventuelt få inn mercenaries.

 

Kan nesten med sikkerhet si at det er under oppseiling i Battlefield.no :)

Obliteration ser jo gøy ut også

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såvidt jeg forstod det, så er målet å bombe et mål hos det andre laget.

Forskjellen ligger i at bomben spawner et random sted, så lagene må kjempe for å få tak i den og frakte den inn i det andre lagets område. :)

Endret av laserlars
Lenke til kommentar

Kan minne om Sabotage (Edit) i cawadutti eller CTF, bare at det er en bombe som skal ta ut en av flere MCOM.

 

EDIT: I COD4 synes jeg det var en av de kjappeste og morsomste gamemodes, og det ligner på farten man har i SQ rush 16p i Battlefield 3. Forskjellen er at det er en som bærer bomben og har har en markør på seg. Så objective blir forsvar av han som bærer bomben og få han inn i målområdet, samtidig så kan motstanderlaget drepe han med bomben, for så å ta bomben og da snur spillet. Kan kanskje sammenligne det litt med amerikansk fotball og rugby.

 

Game Mode forklart i Battlefield.no

Endret av Green_Monster
Lenke til kommentar

Synes ikke det er spesielt dyrt i forhold til hva det hadde kostet å kjøpe alle DLC-ene hver for seg. Kjøpte selv BF3 + Premium til 379kr ifjor, så du får det en del billigere hvis du venter litt.

Endret av Aerow
Lenke til kommentar

Jeg må bare si at jeg ikke skjønner alt dette oppstyret rundt levolution. Joa, at du kan mørkelegge et rom, eller skape røykskyer og små, alternative ruter er greit, slike ting kan faktisk brukes kreativt og taktisk.

 

Dette med riving av skyskrapere, og oversvømming av byer derimot.... Slik jeg har forstått det, vil større events bare skje på en skriptet måte, altså kan ikke f.eks skyskraperen sendes i en spesiell retning el.l. De sier at alle disse tingene vil "change the course of the battle" og for meg virker det da som om det alltid vil være på et bestemt punkt det vil være strategisk riktig å f.eks. felle skyskraperen. Det er ikke egentlig mye taktikk og strategi inne i bildet. "Fienden har tatt posisjon X - ok, riv skyskraperen" "Vi har posisjon Y - oversvøm byen".

Lenke til kommentar

Blir nok mange som kommer til å fyre løs på denne skyskraperen helt uten grunn kun for å se den falle. Ser for meg at dette vil bli et irritasjonsmoment for de litt mer seriøse etter et par hundre timer.

Endret av OF5
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er jo problemet i BC2 og BF3. Når husa faller sammen, springer man rett utenfor dødssona og venter til huset er ferdigrast. Destruction fungerer ikke kjempebra i spill når man vet at det ikke er tilfeldig hvordan huset raser sammen.

 

Det var noe av det som jeg så mest frem til fra BF2 og har i grunnen vært ganske skuffende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Yes!

Sig Sauer P226 og CZ 75 SP-01 og five seven!

To av favorittpiastolene mine, og et interessamt kaliber. Gleder meg, ser ut som CZen får mer damage, selv om det er en 9mm, og et 12skudds mag.

CZ 75 er vel den pistolen jeg har skutt mest med :p

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...