Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som spiller i en clan her og kunne vært interessert i en høyst uoffisiell scrim? Både 5v5 og 8v8 kan spilles.

Det kan arrangeres. Stiller dere med A-laget?

Nei, blir nok en blanding. Men kan ikke du adde meg på BL så tar vi det der?

Lenke til kommentar

Jeg har spilt noen timer Squad DM i BF4 de siste par dagene og sammenlignet med Bad Company 2 så syns ikke det er i nærheten av å være like bra. Dette er sannsynligvis farget av at jeg suger hestelut i BF4 rent generelt, men det er rett og slett ikke like moro/bra i mine øyne. Det er for mye grafisk ræl som i grunnen er mer til irritasjon enn til glede syns jeg.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt noen timer Squad DM i BF4 de siste par dagene og sammenlignet med Bad Company 2 så syns ikke det er i nærheten av å være like bra. Dette er sannsynligvis farget av at jeg suger hestelut i BF4 rent generelt, men det er rett og slett ikke like moro/bra i mine øyne. Det er for mye grafisk ræl som i grunnen er mer til irritasjon enn til glede syns jeg.

Skru ned de grafiske effektene da? Å spille på high eller ultra f.eks er på langt nær like bra gameplaymessig som å bruke lave settings.

Aning om når neste expansion kommer? Burde jo være rett rundt hjørnet nå..

I løpet av juli er det sagt. Håper de tar seg god tid og får det skikkelig gjort nå. Den forrige ble jo en ukes tid forsinket pga de ville gjøre det ordentlig.

Lenke til kommentar

Håper også at de lager en skikkelig DLC denne gangen. Kan ikke si at de har vært i nærheten av å overbevise sålangt. Ganske trist når den beste DLC'en har vært en remake av gamle maps. :( BF4 trenger en skikkelig god defib så håper virkelig de får det til istedet for å bare halte videre på dårlige medpacks.

Lenke til kommentar

Skru ned de grafiske effektene da? Å spille på high eller ultra f.eks er på langt nær like bra gameplaymessig som å bruke lave settings.

Må nok prøve det ja. Syns fortsatt at BC2 er et langt bedre spill.

Lenke til kommentar

Noe av det værste jeg også synest med BF4. All den dritten som viser hvor folk er, hvor bomba er osv. Hele skjermen ser ut som en diskokule. Og det har sjedd flere ganger at disse har kommet i veien for motstandere jeg ikke ser. Dritt UI.

Lenke til kommentar

I BF2 så kunne man slå av slike ting med en knapp, var jo ikke så mye clusterfuck av ting på skjermen i BF2, men du skunne slå av flag symboler og medpack/ammpack symboler.

Altså, man kunne slå det av og på mens man spilte, default knappen var "Alt".

Og til han som mente at BC2 var bedre, ja det var det og eneste grunnen til det er nok at spillet var mer simpelt, alt idag skal være så realistisk men samtidig arcade også skal du ha så mye fancy grafikk at du er usikker på om det er trær som er i veien eller om du har fått masse artifacts pga halv dødt skjermkort eller noe.

Spill var mer gøy før når det var mer urealistisk og enklere, mindre grafikk, enklere spill motorer.

Dette er jo bare min mening.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

I BF2 så kunne man slå av slike ting med en knapp, var jo ikke så mye clusterfuck av ting på skjermen i BF2, men du skunne slå av flag symboler og medpack/ammpack symboler.

Altså, man kunne slå det av og på mens man spilte, default knappen var "Alt".

Og til han som mente at BC2 var bedre, ja det var det og eneste grunnen til det er nok at spillet var mer simpelt, alt idag skal være så realistisk men samtidig arcade også skal du ha så mye fancy grafikk at du er usikker på om det er trær som er i veien eller om du har fått masse artifacts pga halv dødt skjermkort eller noe.

Spill var mer gøy før når det var mer urealistisk og enklere, mindre grafikk, enklere spill motorer.

Dette er jo bare min mening.

For ikke å snakke om eksplosjoner, masse eksplosjoner - hele tida.. Alle infanterikart i BF4 er et clusterfuck av dimensjoner hvor eksplosiver dominerer totalt og hvor de som som oftest ligger på toppen av scoreboard er de som er feigest og ligger i bakkant og veksler mellom å spamme LVG som medic eller airburst/mortar som support.

Lenke til kommentar

Kommer nok ikke til å fjerne det med det første men hadde ikke gjort noe med en DLC snart. BF3 beholdt jeg ganske lenge, men slettet det for et par måneder siden siden jeg faktisk ikke hadde rørt det siden BF4 kom ut.

Lenke til kommentar

Når jeg er ferdig å laste ned BF4 og installert spillet, kommer det opp installer istedenfor spill når jeg høyreklikker BF4. I battelog står det at jeg må installere spillet, som jeg allerede har gjort... Spillet funket fint for noen uker siden, BF4 CTE funker helt fint. Noen som har noen tips?

Endret av JompaTormann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...