Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Er fremdeles BF2 serverne oppe? Trodde de legges ned siden Gamespy går under? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 EA And DICE Considering Early Access For Future Battlefield TitlesMange vil vel si at dette ble innført for lenge siden.. Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 EA And DICE Considering Early Access For Future Battlefield TitlesMange vil vel si at dette ble innført for lenge siden.. Beta? har allerede fått beta tilgang til det nye. Så lenge man har BF premium eller det nyeste medal of honor spillet så får man jo beta tilgang. kan vel nesten regnes som early access siden de deler det ut til alle som betaler litt ekstra. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 "Early Access" er ikke det samme som beta (eller alfa) men kommer før disse fasene. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Er fremdeles BF2 serverne oppe? Trodde de legges ned siden Gamespy går under? 30 juni. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) Veldig off topic,Jeg kan låne et 9800gt. Kan det kjøre bf4 low 1080p? Endret 16. juni 2014 av Snusmumr1kk1 Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Det slet seriøst med bf3, tviler sterkt. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Det slet seriøst med bf3, tviler sterkt. Då får jeg vente til jeg får mitt 780Ti Classy da :/ Men da gidder jeg ikke å bruke tiden min på å låne det Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Skjer med CTE da? HELT dødt jo! Man kan nå teste ut alle våpen og gadgets fra DT- DLC-en som snart kommer. CTE brukes for å luke ut bugs før det blir sluppet. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Skjer med CTE da? HELT dødt jo! Man kan nå teste ut alle våpen og gadgets fra DT- DLC-en som snart kommer. CTE brukes for å luke ut bugs før det blir sluppet. Gadd liksom ikke å kaste bort tiden med å unlocke alt mulig på nytt igjen for å få testet det.. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) Det hadde nok hjulpet på om de hadde gitt det til folk uten premium også, men CTE er nok en slik ting som er kult i sånn 2 uker også går folk tilbake til vanilla BF4 eller bare gir faen i hele greia. Kan kort oppsumeres som, to little, to late. De kunne heller brukt tiden sin på å lage ett helt nytt BF4 for så å gi det gratis til alle sammen, men noe slikt kan man jo bare håpe på, BF4 er dødt og hardline vil ta over om noen måneder også kommer BF5 høsten 2015 eller noe, om de da ikke har skjønt tegninga, noe de fleste av oss gjorde når BC2 kom, at BF serien dør og at de legger den død, men det skjer vel neppe. Endret 18. juni 2014 av meg0709 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Gadd liksom ikke å kaste bort tiden med å unlocke alt mulig på nytt igjen for å få testet det.. Kaste bort og kaste bort. Dessuten går det svært fort å unlocke ting. Husk at det er trippel XP hele tiden + boosts. Tror på ingen måte Hardline vil ta over. En viss flukt vil det nok ha naturligvis. Nå skal vel Hardline først og fremst konkurrere mot høstens store utgivelse, CODAW. 4 begynner etterhvert å bli et ganske brukbart spill, noe problemer vil det jo alltids være. As we speak, nå er det en full 64 server på CTE. Jeg tenker på 3 og 4 for eksempel, en kveld jeg sjekket var det 59 tusen online på 3-PC, mens 4-PC var 33 tusen. Flukten dere snakker om er egentlig ikke så stor, når folk har blitt vant til et spill vil de gjerne fortsette en god stund med det. Netcode på Hardline kjentes temmelig bra ut faktisk, spesielt god var boltaction gameplayet. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 BF4 dødt? Får nå opp en hel drøss med servere her. Har null tro på at Hardline blir å ta over fordi BF4 holder seg til det BF handler om, å det er å ha store slagmark med alskens kjøretøy. Tror også folk har blitt litt skeptisk til å kjøpe noe BF relatert ved launch etter den fiasko launchen BF4 hadde. BF3 hadde sine bugs det å, men BF4 var helt ødelagt før de omsider fikk fikset det etter en 6-7 måneders tid. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 BF4 dødt? Får nå opp en hel drøss med servere her. Jeg sa ikke det. Merket meg bare at 3 hadde mye, MYE flere servere. Og dertil flere spillere selvsagt. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) BF4 dødt? Får nå opp en hel drøss med servere her. Jeg sa ikke det. Merket meg bare at 3 hadde mye, MYE flere servere. Og dertil flere spillere selvsagt. De ga jo bort BF3 gratis for en stund siden, så det kan jo ha noe å si. Før dette så var det ikke like mange servere oppe å gikk. Endret 18. juni 2014 av KimWhinesAlot Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 De ga jo bort BF3 gratis for en stund siden, så det kan jo ha noe å si. Før dette så var det ikke like mange servere oppe å gikk. Meget godt poeng som jeg ikke tenkte på. Det er nok mange som er gjerrige og ikke kjøper 4 på grunn av det. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) Det er nok mange som er gjerrige og ikke kjøper 4 på grunn av det.Tja, om man ennå ikke har kjøpt BF4 er vel kanskje ikke interessen så stor i utgangspunktet, uansett om man er "gjerrig" eller ikke. Endret 19. juni 2014 av Vice 1 Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Logger inn på Battlelog og får følgende melding: WE ARE INVESTIGATING A RECENT UNWARRANTED PUNKBUSTER BAN. WE ARE WORKING TO RESOLVE THE ISSUE AS SOON AS POSSIBLE. THANK YOU FOR YOUR PATIENCE. Har ikke spilt siden forrige helg og aldri brukt hack i hele mitt liv. Blir tydeligvis nødt til å vente til neste helg.. Hva skjer, noen flere som har fått denne meldinga? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 (endret) Ja, er folk som har blitt banna for ingenting, det er bare en feil. Ville vel kanskje vurdert å ikke spille noe BF4 eller noe med punkbuster, litt usikker på om det bare påvirker BF4 eller ikke, har jeg ikke giddi å undersøkt heller. Men dette betyr ikke at du er banna, men regner med du kan bli det om du spiller, men du kan også være heldig å ikke bli banna. Endret 21. juni 2014 av meg0709 Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Logger inn på Battlelog og får følgende melding: WE ARE INVESTIGATING A RECENT UNWARRANTED PUNKBUSTER BAN. WE ARE WORKING TO RESOLVE THE ISSUE AS SOON AS POSSIBLE. THANK YOU FOR YOUR PATIENCE. Har ikke spilt siden forrige helg og aldri brukt hack i hele mitt liv. Blir tydeligvis nødt til å vente til neste helg.. Hva skjer, noen flere som har fått denne meldinga? Jeg tror samme melding vises hos alle, det betyr ikke at du er bannet... Det var en stor ban-bølge her om dagen med falske positiver. Prøvde du å joine en server eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå