Nizzen Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) JEg fikk også hardline beta tilgang Nå er det vel bare å vente på at den dukker opp i Origin. Kjedelig å vente Det er trøkk på Origin nå for å si det slik Endret 9. juni 2014 av Nizzen Lenke til kommentar
kremt Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Hælsikes Origin dritt bare trøbbel jo Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Vel, jeg får ikke lov til å logge meg på Origin for øyeblikket engang, prøvde å skrive meg opp for Hardline beta fra øyeblikket det ble annonsert, men får ikke logge meg inn noe sted. Kjempebra opplegg! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Vel, jeg får ikke lov til å logge meg på Origin for øyeblikket engang, prøvde å skrive meg opp for Hardline beta fra øyeblikket det ble annonsert, men får ikke logge meg inn noe sted. Kjempebra opplegg! Cry more Lenke til kommentar
kremt Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 JEg fikk også hardline beta tilgang Nå er det vel bare å vente på at den dukker opp i Origin. Kjedelig å vente Det er trøkk på Origin nå for å si det slik Enda mer beta på deg, er det ikke nok med BF3 og 4 fortsatt i beta Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Dere må si ifra om spillet dukker opp hos dere Lenke til kommentar
Avean Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Konseptet av hardline er akkurat det BF serien trenger, noe med mål og mening bak all skytingen. Bare håper dem har endret nok så det ikke blir BF4 i annen setting. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 JEg fikk også hardline beta tilgang Nå er det vel bare å vente på at den dukker opp i Origin. Kjedelig å vente Det er trøkk på Origin nå for å si det slik Enda mer beta på deg, er det ikke nok med BF3 og 4 fortsatt i beta Elsker BF, så ikkje noe problem for meg. Dataspill generelt er beta. Tilogmed drivere er jo beta hele tiden. Trives med betadrivere og betaspill jeg Ungene mine er jo også i en evig beta, så er rimelig vant til beta 2 Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Vel, jeg får ikke lov til å logge meg på Origin for øyeblikket engang, prøvde å skrive meg opp for Hardline beta fra øyeblikket det ble annonsert, men får ikke logge meg inn noe sted. Kjempebra opplegg! Cry more Cry faktisk. Skjønner du bare driver å tuller, jeg tar ikke dette særlig seriøst jeg eller, men syns det er litt tafatt at pga en beta lansering skal jeg ikke få lov til å starte opp Origin klientn min engang Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Venter også på at det skal dukke opp. Blææh. Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Gå inn på battlelog, velg battlefild hardline. Vet ikke om det var det som gjorde det, men nå har det dukket opp i origin Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Gå inn på battlelog, velg battlefild hardline. Vet ikke om det var det som gjorde det, men nå har det dukket opp i origin Jaha? Gjorde det og signet opp og alt det der på nytt, men fortsatt ingenting i library.. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Takket nei til Hardline beta, er bare interessert i fulle spill. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Endelig kom det opp i Origin! Nå laster jeg ned dritten Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 i news feeden på battlelog stod det at jeg har kjøpt/startet å spille battlefield hardline. Jeg gjikk deretter inn på battlefield hardline i battlelog, og prøvde å joine en online server. Jeg fikk beskjed om å instalere spillet først. Etter dette fikk jeg spillet på origins Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Her gikk det unna gitt! 104 Mbit/s Snart ferdig Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) In game SLI funker ikkje, men får ca 100 fps på ultra i 1440p med 780ti classy @ 1350mhz Endret 9. juni 2014 av Nizzen 2 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Er halveis her straks. Meh, blir vell gøy å teste! Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Jeg har ennå ikkje klart å joine en server med spillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå