Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, jeg får ikke lov til å logge meg på Origin for øyeblikket engang, prøvde å skrive meg opp for Hardline beta fra øyeblikket det ble annonsert, men får ikke logge meg inn noe sted. Kjempebra opplegg!

Lenke til kommentar

JEg fikk også hardline beta tilgang :) Nå er det vel bare å vente på at den dukker opp i Origin. Kjedelig å vente :p

Det er trøkk på Origin nå for å si det slik

Enda mer beta på deg, er det ikke nok med BF3 og 4 fortsatt i beta :)

Lenke til kommentar

JEg fikk også hardline beta tilgang :) Nå er det vel bare å vente på at den dukker opp i Origin. Kjedelig å vente :p

Det er trøkk på Origin nå for å si det slik

Enda mer beta på deg, er det ikke nok med BF3 og 4 fortsatt i beta :)

Elsker BF, så ikkje noe problem for meg. Dataspill generelt er beta. Tilogmed drivere er jo beta hele tiden. Trives med betadrivere og betaspill jeg :thumbs:

Ungene mine er jo også i en evig beta, så er rimelig vant til beta :thumbup:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Vel, jeg får ikke lov til å logge meg på Origin for øyeblikket engang, prøvde å skrive meg opp for Hardline beta fra øyeblikket det ble annonsert, men får ikke logge meg inn noe sted. Kjempebra opplegg!

Cry more :D:tease:

Cry faktisk. Skjønner du bare driver å tuller, jeg tar ikke dette særlig seriøst jeg eller, men syns det er litt tafatt at pga en beta lansering skal jeg ikke få lov til å starte opp Origin klientn min engang ;)

Lenke til kommentar

i news feeden på battlelog stod det at jeg har kjøpt/startet å spille battlefield hardline. Jeg gjikk deretter inn på battlefield hardline i battlelog, og prøvde å joine en online server. Jeg fikk beskjed om å instalere spillet først. Etter dette fikk jeg spillet på origins

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...